• Gordon heeft een eigen youtube acount en zet daar filmpjes van zichzelf op! XD
    Sommige stukjes zijn raar...
    http://www.youtube.com/watch?v=wolDw9uUY-g


    Leuk en aardig allemaal, maar het is dus niet de bedoeling dat jullie de arme man gaan belagen met vragen over Bill en Tom, en hun prive situatie. Als we merken dat dat nog alleen maar erger word zullen we dit topic sluiten. We werken niet mee aan het privacy ontlening van de familie Kaulitz.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Bericht toegevoegd)


    Dit is mijn mening...!?

    Geweldig


    Live life limitless.

    Euhm, het is allemaal vet leuk enzo. Leuk dat hij dat account heeft aangemaakt. Vet filmpje. Maar ik vind het.. [/hoe moet ik dit nou zeggen? n_n]
    Anw, nu gaat elke th-fan op zijn filmpje reageren zonder on-topic te blijven. En dan bedoel ik dat ze waarschijnlijk van alle vragen over B&T gaan stellen. Vind niet dat dit op Quizlet geplaatst moet worden ><


    Dat kan wel zo zijn, maar dan wist je ook niet dat dat account uberhaupt bestond.
    Bovendien houden we het toch bij één topic? o_O


    -

    (...)

    Dat kan wel zo zijn, maar dan wist je ook niet dat dat account uberhaupt bestond.
    Bovendien houden we het toch bij één topic? o_O

    *kuch* wist ik wel :Y)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dit heeft níets met de band te maken.
    Gorden en de boys zijn twee verschillende artiesten.

    Wollah ik ken hem niet
    Want ik ben geen fan van TH
    Maar ik dacht eerst dat je Onze Nederlandse Gordon bedoelde!

    hhaaha egt vet grappig xd
    maar dat achtergrod muziekje vind ik wel koewll ;D

    en op zn blote voeten hahahaha xd
    ik loop ook altyd op blpote voeten vind ik fijn xd
    hahahaha


    My Foughts You Can't Decode

    Whow, echt ik dacht misschien is het ook wel leuk om naar zijn muziek te kijken en niet alleen naar die van TH!
    Ik ben echt van heel veel duitse bands fan dus jha ook van FATUN!!!!
    Ik mag toch zeker zelf weten waar ik fan van ben? Ik vindt niet alles interresant of leuk wat TH gerelateerd is.
    Ik vindt echt daqt sommige mensen zich hier aanstellen!
    Door dit gezeik heb ik geen zin meer om fan te zijn van TH omdat ik me voor fans die zo reageren schaam!
    Waarschijnlijk valt dit bericht niet in goed, maar ik ben nu pist-off dus er is weinig aan te doen.


    Dit is mijn mening...!?

    Whaha die filmpjes zijn allemaalecht fun :')


    ~

    Whaha die filmpjes zijn allemaalecht fun :')

    Ja idd ik lag kei hard strijk te gaan met da filmke da dieje zo begint te danse enzoo^^


    Your Butt is Mine!