• Hee,

    tgaat over een vriendin van mij ,,
    ze gebruikt me de laatste tijd op school enkel als ze iemand kwijt is of als ze iets nodig heeft,
    ze staat 's morgens bij mij aan de bushalte en dan praten we zoals goede vriendinne,
    maar vanaf dat we op school komen, negeert ze me volledig, zelfs niet glimlachen als ze naar me kijkt, dan gaat ze bij haar vriendinnen staan en negeert me volledig, en wanneer ik haar dan 's avonds terug zie, zegt ze dat ze het niet zo bedoelt en het niet meer opnieuw zal doen, maar, ze doet het elke keer opnieuw. en daar word ik zot van.
    Ook als we op msn zitten, zit ze enkel over haar eigen problemen te praten, terwijl ik soms even raad nodig heb over de mijne,
    moet ik haar laten vallen?

    xx

    Zeg gewoon dat het je dwars zit, Nooit zomaar meteen laten vallen. Misschien heeft ze het wel niet eens door. Ik zou er eerst goed met haar over praten, en als ook dat geen effect en zin heeft kun je altijd nog verder kijken.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Volg je hart. Doe wat jij denkt dat het beste is. Meer kan ik niet adviseren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zo iemand ken ik ook en ik negeer har gwoon even hard terug..maar dan ook als ze met mij WIL praten..


    Music is my drug, I need it all the time!

    Zeg gewoon dat het je dwars zit, Nooit zomaar meteen laten vallen. Misschien heeft ze het wel niet eens door. Ik zou er eerst goed met haar over praten, en als ook dat geen effect en zin heeft kun je altijd nog verder kijken.

    x.


    Ze begrijpt wat ik bedoel, en ze belooft ook echt dat ze ermee gaat stoppen, ik heb er al zoveel met haar over gepraat, het gaat nu al zo een half jaar lang, en haar stijl is ook helemaal veranderd, dat neem ik haar niet kwalijk, maar het groepje waar ze bij staat, scheld dat van ons steeds uit, en ze doet soms mee! Ik weet echt niet meer wat te doen, want daarna als ik er met haar over praat, begint ze te slijmen tegen mij dat het helemaal niet haar bedoeling was en dat ze anders uit de groep word gegooid.
    Xx

    Praat er eens heel goed over, zeg dat je het niet leuk vindt dat het steeds opnieuw gebeurt. En volg je hart. Het beste ermee. (:

    Oke, uhm als ze niet met praten oplost dan maar terug pakken! laat zien wat j dwars zit scheld er bij zou ikzeggen!!


    Some angels have no wings.

    Als ze doorgaat ookal heb je er wat van gezegt, zou ik zeggen; Dumpen die handel. Ze moeten je maar accepteren zoals je bent. & Als ze een beetje stoer gaat doen terwyl jy goed met haar kan opschieten is ze gewoon een schynheilige TRUT. =']


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ze is, op dit moment echt verkeert bezig. ik bedoel je was goede vriendinnen met der en ze laat je gewoon **** hard vallen voor een paar neppe wijven! uhh sorry dumpen sireus! ze komt van zelf wel terug en merkt dat ze fout zat!


    Some angels have no wings.

    Zoals KirstenSnaps zegt, niet zomaar mensen laten vallen, want misschien heeft ze het zelf inderdaad niet door. Ik ken ook een paar 'vriendinnen' die wel aardig doen tegen me als ze me nodig hebben. En anders negeren ze me als ik weet niet wat! Ik word daar zelf ook een beetje stront ziek van. Ik weet zelf niet eens wat er aan de hand is of wat de oorzaak zou kunnen zijn dat ze zo lullig tegen mij doen... Om eerlijk te zijn ben ik ook niet bepaald populair op school, ooit wel geweest, maar toen was ik niet echt mezelf. Ik denk dat ze ook zo tegen mij doen om bij de populaire mensen te horen. Dat vind ik zo laag van mensen. Ik bedoel hoe diep kan je zinken? Anyway genoeg over mij... Terug naar jou probleem. Het enige wat ik je zou kunnen adviseren is dat je haar gewoon apart moet nemen en aan haar vragen waarom ze nou zo doet. En haar ook gewoon vertellen hoe jij erover denkt en hoe jij je erbij voelt.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Zoals KirstenSnaps zegt, niet zomaar mensen laten vallen, want misschien heeft ze het zelf inderdaad niet door. Ik ken ook een paar 'vriendinnen' die wel aardig doen tegen me als ze me nodig hebben. En anders negeren ze me als ik weet niet wat! Ik word daar zelf ook een beetje stront ziek van. Ik weet zelf niet eens wat er aan de hand is of wat de oorzaak zou kunnen zijn dat ze zo lullig tegen mij doen... Om eerlijk te zijn ben ik ook niet bepaald populair op school, ooit wel geweest, maar toen was ik niet echt mezelf. Ik denk dat ze ook zo tegen mij doen om bij de populaire mensen te horen. Dat vind ik zo laag van mensen. Ik bedoel hoe diep kan je zinken? Anyway genoeg over mij... Terug naar jou probleem. Het enige wat ik je zou kunnen adviseren is dat je haar gewoon apart moet nemen en aan haar vragen waarom ze nou zo doet. En haar ook gewoon vertellen hoe jij erover denkt en hoe jij je erbij voelt.


    Het probleem is dat ik haar gewoon elke dag apart neem om te vragen of ze er gewoon alsjeblieft mee wil stoppen, maar dan doet ze heel schijnheilig en begint ze smoesjes en zo te verzinnen zodat ik weer toegeef. Ze doet alles om mij de schuld ergens van te geven en het zo draaien dat ik alles voor haar doe. Maar, ik weet niet wat ik moet doen, ze wilt zo graag populair zijn, dat ze vergeet wat ik allemaal voor haar gedaan heb, als ik dat niet gedaan had, had ze zelfmoord gepleegd, ze vergeet me gewoon. Ik neem haar elke keer apart, en elke keer veranderd ze het zo dat ik toegeef, en ik heb er echt genoeg van!

    praat erover, je zult er vast wel uitkomen. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.