• Jep jep, een brilleke. Alleen voor ver weg though. Autorijden en tv kijken en dat soort dingen. But still. En dat ding zit eigenlijk nog best prima ook, hahaha. Watcha think, en wie zijn er nog meer brildragers? SHOW ME YOUR GLASSES! :3



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Staat je goed! Ik heb zelf een bril maar haat het ding, dus die draag ik alleen als ik mijn lenzen nog niet/niet meer in heb.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    cute


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Staat je goed, Yolanda! (:
    Ik heb een rustbril, voor als ik vervelende hoofdpijn krijg tijdens tv kijken of zo.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 21:39 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Staat je goed, Yolanda! (:
    Ik heb een rustbril, voor als ik vervelende hoofdpijn krijg tijdens tv kijken of zo.


    26 - 02 - '16

    Bedankt! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik draag al sinds groep zeven of iets een bril. (Ik was tien jaar dan waarschijnlijk) En ik draag nog steeds een bril. Voor veraf, maar dan vast, dus niet alleen voor tv kijken ofzo. Voor ALLES. Anders voel ik mij zo blind. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hij staat je goed! Die van mij kan ik je jammergenoeg niet tonen want ik heb er geen. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    'K heb een bril, 'k doe hem alleen niet op heh.
    Die bril staat je goed! Heb je misschien ook lenzen of is dat geen optie?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 23:20 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    'K heb een bril, 'k doe hem alleen niet op heh.
    Die bril staat je goed! Heb je misschien ook lenzen of is dat geen optie?


    Nah. Aangezien ik de bril niet de hele dag op hoef heb ik niet zo veel zin in lenzen. Dus ik hou het lekker bij een bril. ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Nah. Aangezien ik de bril niet de hele dag op hoef heb ik niet zo veel zin in lenzen. Dus ik hou het lekker bij een bril. ;D

    Gewoon lekker makkelijk houden, heh! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;D
    Hoeveel sterkte is je bril?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 23:27 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    (...)
    Gewoon lekker makkelijk houden, heh! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;D
    Hoeveel sterkte is je bril?


    Ja precies! :3

    Niet al te sterk nog, gelukkig. Hoewel ik wel mijn sinds kort medicatie ervan verdenk dat het diens schuld is dat ik tóch net een bril moet. xd bijwerkingen enzo.
    -0.75 aan beide kanten. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Ja precies! :3

    Niet al te sterk nog, gelukkig. Hoewel ik wel mijn sinds kort medicatie ervan verdenk dat het diens schuld is dat ik tóch net een bril moet. xd bijwerkingen enzo.
    -0.75 aan beide kanten. :p

    Wat is de reden dat je dat ervan verdenkt ? haha. Idd dat is niet zoveel!


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    (...)
    Wat is de reden dat je dat ervan verdenkt ? haha. Idd dat is niet zoveel!


    Naja, was meer zo dat de opticien dat opperde, en het klonk me nogal logisch. Mijn zicht is achteruit gegaan sindsdat ik aan de medicatie ben gegaan eigenlijk wel. Terugkijkend. En bijwerking ervan was dat ik me meer moe voelde en dan moet je lichaam ook met het kijken meer werken. En dat kost moeite en hoe meer moe je bent hoe meer moeite het kan kosten ofseu en kennelijk zijn daardoor waarschijnlijk mijn ogen in zo'n korte tijd best snel achteruit gegaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pontmercy schreef:
    Hij staat je super goed! Ik heb zelf geen bril meer, ben twee jaar geleden overgestapt op lenzen omdat ik mijn bril echt heel lelijk bij mezelf vond staan :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    OakenshieId schreef:
    Staat je goed! Ik heb ook een bril. Liever zou ik lenzen dragen, maar ik word steeds luier om ze in te doen.

    Met name bij speciale gelegenheden, of als ik naar een 3D film ga (;


    Deep inside, I've never felt alive