• Ik vind het zo vreemd...
    Iedereen heeft een bff, mr ik heb myn soulmate nog steeds niet gevonden...
    Zou ik haar nog ooit vinden?
    Xxx me

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dit. En dan niet één keer. Ik ben voor mijn gevoel eigenlijk al mijn vrienden elke keer wel zo'n beetje kwijt geraakt en elke keer als je denkt nieuwe te hebben gevonden... Ik begin redelijk pessimistisch te worden over het hele vriendinnen gebeuren. Je moet er gewoon zelf voor zorgen dat je de dingen doet die je leuk vindt en met de mensen omgaat waar jij op dat moment behoefte hebt. Maak je alsjeblieft niet druk over dat het lijkt alsof iedereen een bff heeft. Ik weet vrijwel zeker dat ook die meeste vriendschapsrelaties echt niet eeuwig stand gaan houden. Sommigen wel hoor, maar het meeste is tijdelijke schijn naar mijn ervaring.


    Jij quote mij, ik quote jou. Dit precies! Van vriendinnen afhankelijk zijn is zo cliché... Net als het feit dat kids denken dat ze elkaar nog gaan spreken na de middelbare school, ik was daar weg en ik heb ook iedereen daar achter gelaten, want niemand boeit het toch wat er met je omgaat als je ze niet meer 5 dagen in de week ziet. En dat ist probleem. Je komt er pas echt achter wie je vrienden zijn als je ze niet 5 dagen in de week ziet. En dan nog onthouden wie wel na een aantal weken eens vroeg: zullen we afspreken?

    Mijn ex-bestie had ik nog zo vraag gevraagd af te spreken, kreeg nooit wat te horen. Ging ze zelfs tegen mijn moeder zeggen dat ze mij miste, dus ik haar daarna direct appen om te vragen of ze een keer wil afspreken, krijg je antwoord: best *offline* (no_chears)
    Mij niet gezien hoor.....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn beste vriendin is mijn zus/Nerwen. <3
    En ik weet dat ik al eerder had gepost hier, maar ik wil er toch even bij vermelden dat je niet moet leven náár dat 'best friend'-gebeuren. Er zijn nog zoveel momenten dat je moet en kan meemaken, dat je leven ook leuker maakt. Ik zeg niet dat het leven een groot festijn is, maar het wringt in allerlei bochten en maak er het beste van c:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 22:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wolfram schreef:
    Het kan ook een hem zijn hoor :')


    ja je hebt gelijk (-: Ik heb al een jongensbeste vriend en daar praat ik heel erg vaak mee maar je kunt hem ook niet alles vertellen omdat jeh, hij gaat ook ni alles begrijpen en dat zoek ik bij een meisje....
    ps: die beste vriend noemt ook wolf :-D

    Laleah schreef:
    Ik dacht ooit dat ik mijn bff-soulmate had gevonden, maar dat had ik ook mis. Mis haar nog even erg als vroeger, maar zij mij duidelijk niet. Pas op met beste vriendinnen, sommige zijn nog wel eens back-stabbers. Ik heb nu drie beste vriendinnen, of het ook soulmates zijn, geen idee, maar tegenwoordig moet je niet zoveel waarde hechten aan een woord als dat.
    En je bent nog jong, uiteindelijk vind je iemand en geloof me, dan voel je vanbinnen vanzelf een klik! ^^


    ja dat dacht ik ook een keer... en toen heeft ze me uitgescholden en gezegt dat ze niets meer met mij te maken wou hebben(huil)

    enoortje schreef:
    (...)

    ja dat dacht ik ook een keer... en toen heeft ze me uitgescholden en gezegt dat ze niets meer met mij te maken wou hebben(huil)


    Whow dat is wel heel heftig.. Wat een bitch! Nou die is niets waard hoor! Lekker laten gaan die troela! Genoeg vissen in de vriendschapszee xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Whow dat is wel heel heftig.. Wat een bitch! Nou die is niets waard hoor! Lekker laten gaan die troela! Genoeg vissen in de vriendschapszee xD


    haha xxxx

    Ik had er eerst een, die heeft me laten vallen. Daarna nog een, wij zijn uit elkaar gegroeit. Nu heb ik er twee en dat zijn echt mijn wederhelften. Ze komen en gaan, maar zolang het op het moment maar goed voelt is het prima. Ik heb dus ook een tijdje zonder gezeten en dat is totaal niet erg, uiteindelijk vind je mensen met wie je een geweldige klik hebt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."