• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:
    Taal:


    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!
    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    •anthise - Fantasie, Middeleeuwen, OP, Drama, Romantiek, Realistisch, - Lang - Story - NL/EN (gesproken)
    •Avalance - Realiteit, OP, 5 Seconds of Summer, voetbal, Youtubers, All Time Low, Shawn Mendes, Alex Rider, actie, duister, Percy Jackson - >400 - Story - NL
    •aethereal - 5 Seconds of Summer, the Maze Runner, Divergent, the Hunger Games, Teen Wolf, Once Upon a Time, the Vampire Diaries, OP, realistisch, romantiek - Lang - Story - NL
    •Aquilae - OP, Historisch, Assassin's Creed, Fantasy, SciFi, LOTR/Hobbit - gemiddeld/lang - Story - NL/EN
    •Caprice - fantasy, duister, drama, romantiek, real life, historisch - lang - Story - NL/EN
    •Deryth - TWD, Teen Wolf, Quantico, Drama, Fantasy, Romantiek, Horror, Middeleeuwen, Realistisch, OP - Lang - Story - NL
    •Bagans - OP, Teen Wolf, The 100, Pretty Little Liars, The Walking Dead, The Maze Runner/The Scorch Trials, Harry Potter, WWE, Faking It, Youtubers, Until Dawn, The Last Of Us, - Alles - PB/Story - NL
    •Lemen - Assassin's Creed - Drama/Actie - DC/Marvel - Vampiers - Fantasie - Middeleeuwen - OP - Romantiek - Supernatural - Teen wolf - The 100 - Vikings - Game of Thrones - Lang - Story - NL/EN (gesproken)
    •Little - Fantasy, Romantiek, Realistisch, Onbekende Personen. - >300 - Story/PB - NL/EN
    •Monstrous - Fantasie, Middeleeuwen, OP, Drama, Romantiek, Realistish, Teen wolf, The 100, Harry Potter, The Vampire Diaries/The originals, Game of Thrones, Supernatural - Lang - Story - NL
    •Mattel - OP, Fantasy, The Walking Dead, DC, Marvel, Supernatural, The Mortal Instruments, Sci-Fi, Post-Apocalyptisch, Horror, piraten - >400 - Story - NL
    •Unrequited - Romantiek, realistisch, drama, OP, middeleeuwen, 5SOS, all time Low, Game of Thrones, walking dead, criminal minds, the maze runner, Harry Potter, percy Jackson, marvel, once upon a time, Disney , Quantico, road trips, school rpg's, youtubers, pretty little liars, faking it, temptation island, supernatural, teen wolf, Terra Nova - Gemiddeld/lang - Story/PB - NL/EN
    •Philip - OP,Drama, Romantiek, Realistisch, Fantasy, Horror, Duister, Teen Wolf, Pretty Little Liars, The Maze Runner editie, Faking it, Harry Potter, Youtubers - gemiddeld/lang - Story - NL
    •SAWFT - WWE, UFC, Game of Thrones, (Fear) The Walking Dead, Faking It, OP, realistisch, horror, romantiek, drama, Supernatural, Tomb Raider, Spartacus, Empire, Breaking Bad, Sons of Anarchy.- Lang - Story - NL
    •Sempre - Fantasie, romantiek, historie, mythen en sagen, OP, realistisch, Harry Potter, Vikings, MMA (Bellator), Sons of Anarchy, Marvel, drama, the Hunger Games, realistisch, horror, road trips, Game of Thrones, DC comics, Battle Royale en Disney. - Gemiddeld - Story - NL
    •Wasikowska - OP, historisch - >500 - pb/story - NL/EN
    •Chaerin - OP, Fantasy, Detective/misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance - Lang - Story - NL
    •Nortia - OP, Fantasie, Historisch,, Mysterie, Horror, Actie, Romantiek, Misdaad - Gemiddeld/Lang - PB/Story - NL
    Assassin's Creed
    •Aquilae
    •Lemen
    Alex Rider
    •Avalance
    Battle Royale
    •Sempre
    Bands/Artiesten
    •Avalance5sos/All time low/Shawn Mendes
    •aethereal 5sos
    •Unrequited 5sos All time low
    Breaking Bad
    •SAWFT
    Criminal minds
    •Unrequited
    Drama/Actie
    •Avalance A
    •anthise D
    •Caprice D
    •Deryth D
    •Lemen D/A
    •Unrequited D
    •Monstrous D
    •Philip D
    •SAWFT D
    •Chaerin D
    DC/Marvel
    •Unrequited Marvel
    •Mattel DC/Marvel
    •Sempre DC/Marvel
    •Chaerin DC/Marvel
    Disney
    •Unrequited
    •Sempre
    •Chaerin
    •Nortia
    Divergent
    •aethereal
    Duister
    •Avalance
    •Caprice
    •Philip
    Empire
    •SAWFT
    Faking it
    •Bagans
    •Unrequited
    •Philip
    •SAWFT
    Fantasie/SciFi
    •anthise F
    •Aquilae F/S
    •Caprice F
    •Deryth F
    •Little F
    •Lemen F
    •Monstrous F/S
    •Mattel F/S
    •Philip F
    •Sempre F
    •Chaerin F/S
    •Nortia F
    Game of Thrones
    •Monstrous
    •Lemen
    •Unrequited
    •SAWFT
    •Nortia
    Harry Potter
    •Bagans
    •Monstrous
    •Unrequited
    •Philip
    •Sempre
    •Nortia
    Horror
    •Mattel
    •Philip
    •SAWFT
    •Nortia
    LOTR/Hobbit
    •Aquilae L/H
    Middeleeuwen/Historisch
    •anthise M
    •Aquilae H
    •Caprice H
    •Deryth M
    •Lemen M
    •Unrequited M
    •Monstrous M
    •Sempre H
    •Wasikowska H
    •Nortia M/H
    Mythen en Sagen
    •Sempre
    •Nortia
    Once Upon A Time
    •aethereal
    •Unrequited
    •Nortia
    OP
    •anthise
    •Avalance
    •Aquilae
    •aethereal
    •Deryth
    •Bagans
    •Little
    •Lemen
    •Unrequited
    •Monstrous
    •Mattel
    •Philip
    •SAWFT
    •Sempre
    •Wasikowska
    •Chaerin
    •Nortia
    Percy Jackson
    •Avalance
    •Unrequited
    Piraten
    •Mattel
    •Chaerin
    •Nortia
    Post-Apocalyptisch
    •Mattel
    •Chaerin
    Pretty Little liars
    •Bagans
    •Unrequited
    •Philip
    Quantico
    •Deryth
    •Unrequited
    Realistisch
    •anthise
    •Avalance
    •aethereal
    •Caprice
    •Little
    •Unrequited
    •Monstrous
    •Philip
    •SAWFT
    •Sempre
    Road trips
    •Unrequited
    Romantiek
    •anthise
    •aethereal
    •Caprice
    •Little
    •Lemen
    •Monstrous
    •Unrequited
    •Philip
    •SAWFT
    •Sempre
    •Chaerin
    School
    •Unrequited
    Sons of Anarchy
    •SAWFT
    •Sempre
    •Chaerin
    Supernatural
    •Lemen
    •Monstrous
    •Mattel
    •Unrequited
    •SAWFT
    •Nortia
    •Chaerin
    Teen wolf:
    •aethereal
    •Deryth
    •Bagans
    •Lemen
    •Unrequited
    •Monstrous
    •Philip
    Temptation Island
    •Unrequited
    Terra Nova
    •Unrequited
    The 100:
    •Bagans
    •Monstrous
    •Lemen
    The Last of Us
    •Bagans
    The Maze Runner/The Scorch Trials
    •aethereal M
    •Bagans M/S
    •Unrequited M
    •Philip M
    The Mortal Instruments
    •Mattel
    The vampire diaries/the originals
    •aethereal V
    •Monstrous V/O
    The Walking Dead/Fear TWD
    •Deryth W
    •BagansW
    •Unrequited W
    •Mattel W
    •SAWFT W/F
    The hunger games
    •aethereal
    Tomb Raider
    •SAWFT
    •Chaerin
    Until Dawn
    •Bagans
    Vampires
    •Lemen
    •Nortia
    Vikings
    •Sempre
    •Lemen
    •Nortia
    Voetbal
    •Avalance
    WWE / UFC/MMA
    •BagansW
    •SAWFTW/U
    •SempreMMA (Bellator)
    Youtubers
    •Avalance
    •Bagans
    •Unrequited
    •Philip

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 23:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 april 2016 - 17:49 ]

    MT.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Oh, ik zal je de beginpost even sturen. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ditmaal zoek ik vier personen voor een orpg. Het is een verhaal dat al oppervlakkig bedacht is, al is er nog niet geweldig over nagedacht. De basis is er in ieder geval. Het zijn rollen van 30+, dus gelieve personen die dit denken aan te kunnen. Het enige dat ik eigenlijk nog zoek zijn twee heren en één dame, omdat ik zelf ook weer eens een vrouw op me wil nemen. Gelieve schrijf ik rond de 500+ woorden, al heb ik ook mijn mindere dagen, dus misschien dat we dit eerder op 300+ kunnen zetten om geen druk achter anderen te zetten. Ik ben niet iemand die als een sneltrein reageert, ik ben eerder de NS die meestal vertraging heeft. c:
          Mocht je eerst het verhaal willen weten, dan pb ik deze graag. Of mochten er hier al snel meerdere personen interesse in hebben dan zet ik het direct hier neer. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    MT


    One Who Travels A Higher Path.

    Asuka schreef:
    Ditmaal zoek ik vier personen voor een orpg. Het is een verhaal dat al oppervlakkig bedacht is, al is er nog niet geweldig over nagedacht. De basis is er in ieder geval. Het zijn rollen van 30+, dus gelieve personen die dit denken aan te kunnen. Het enige dat ik eigenlijk nog zoek zijn twee heren en één dame, omdat ik zelf ook weer eens een vrouw op me wil nemen. Gelieve schrijf ik rond de 500+ woorden, al heb ik ook mijn mindere dagen, dus misschien dat we dit eerder op 300+ kunnen zetten om geen druk achter anderen te zetten. Ik ben niet iemand die als een sneltrein reageert, ik ben eerder de NS die meestal vertraging heeft. c:
          Mocht je eerst het verhaal willen weten, dan pb ik deze graag. Of mochten er hier al snel meerdere personen interesse in hebben dan zet ik het direct hier neer. ;D


    Ik ben wel benieuwd, zou je me een PB willen sturen met het idee? De laatste tijd neig ik sowieso meer naar wat oudere rollen, dus hopelijk wordt dat geen probleem. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MT! Pooh, ik heb eigenlijk wel zin in een Selectie. Who wants? :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eavan -> Deryth


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Asuka schreef:
    Ditmaal zoek ik vier personen voor een orpg. Het is een verhaal dat al oppervlakkig bedacht is, al is er nog niet geweldig over nagedacht. De basis is er in ieder geval. Het zijn rollen van 30+, dus gelieve personen die dit denken aan te kunnen. Het enige dat ik eigenlijk nog zoek zijn twee heren en één dame, omdat ik zelf ook weer eens een vrouw op me wil nemen. Gelieve schrijf ik rond de 500+ woorden, al heb ik ook mijn mindere dagen, dus misschien dat we dit eerder op 300+ kunnen zetten om geen druk achter anderen te zetten. Ik ben niet iemand die als een sneltrein reageert, ik ben eerder de NS die meestal vertraging heeft. c:
          Mocht je eerst het verhaal willen weten, dan pb ik deze graag. Of mochten er hier al snel meerdere personen interesse in hebben dan zet ik het direct hier neer. ;D

    Niemand anders?


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Niemand anders?


    Ik wil eventueel wel, is de dame nog vrij?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Asuka schreef:
    Ditmaal zoek ik vier personen voor een orpg. Het is een verhaal dat al oppervlakkig bedacht is, al is er nog niet geweldig over nagedacht. De basis is er in ieder geval. Het zijn rollen van 30+, dus gelieve personen die dit denken aan te kunnen. Het enige dat ik eigenlijk nog zoek zijn twee heren en één dame, omdat ik zelf ook weer eens een vrouw op me wil nemen. Gelieve schrijf ik rond de 500+ woorden, al heb ik ook mijn mindere dagen, dus misschien dat we dit eerder op 300+ kunnen zetten om geen druk achter anderen te zetten. Ik ben niet iemand die als een sneltrein reageert, ik ben eerder de NS die meestal vertraging heeft. c:
          Mocht je eerst het verhaal willen weten, dan pb ik deze graag. Of mochten er hier al snel meerdere personen interesse in hebben dan zet ik het direct hier neer. ;D


    Ik wil ook wel. Een man is geen probleem voor mij.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Value schreef:
    MT! Pooh, ik heb eigenlijk wel zin in een Selectie. Who wants? :Y)


    Ik wel

    Ik heb twee ideeën, dus wie wilt? ^^

    1. Wie heeft er zin om een klassieke liefdesverhaal/orpg te doen?
    2. Kijkt iemand de serie Lucifer? Het hoeft niet met de serie te maken te hebben, maar gewoon een verhaallijn rond Lucifer zelf?


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    Ik heb twee ideeën, dus wie wilt? ^^

    1. Wie heeft er zin om een klassieke liefdesverhaal/orpg te doen?
    2. Kijkt iemand de serie Lucifer? Het hoeft niet met de serie te maken te hebben, maar gewoon een verhaallijn rond Lucifer zelf?


    2. Ik wel

    Value schreef:
    MT! Pooh, ik heb eigenlijk wel zin in een Selectie. Who wants? :Y)


    Me (:


    16 - 09 - '17