• The Supernatural have to hide


    Het lijkt een normale school, met verschillende groepen vrienden. Wederzijds vertrouwen, relaties. vrienschappen. En natuurlijk gaat er af en toe wat fout, en zijn er elke week wel nieuwe roddels die door de gangen gaan. Maar er is een selecte groep jongeren, waarvan tot nu toe niemand hun geheim weet. Maar hoelang weet deze groep dat zo te houden? En hoe zit het met de onderlinge vijandschappen? De jongeren moeten elkaar vertrouwen, of kunnen ze anderen in vertrouwen nemen?
    Dat is riskant, mishandeling, dwang en gevangenschap liggen op de loer. Het is aan iedereen om hun eigen veiligheid te bewaren.


    Rollen:
    Mermaids:
    Man
    Man
    Man

    Sunset Dyani Wade by Pans_Daughter
    Alicia Rose Stone byDreamingGirlx
    Vrouw

    Werewolfs:
    Kiano Odin Da Sangallo by Necessity
    Man
    Man

    Vrouw Gereserveerd door Jaimz
    Vrouw Fay Jazzlyn Nightwood by ItsImpossible
    Vrouw

    Vampire:
    Eoin Callaghan by Saralonde
    Gavin James Grant by GrandR
    Man

    Melaina Vasilisa Bizina by Polovina
    Vrouw Gereserveerd voor Tarix
    Amelia Claire Joseffs By Amarixe

    Human:
    Ayden Deemswood by ItsImpossible
    Nikola Beniamin Vasilyev by Burnley
    Man

    Vrouw
    Vrouw
    Vrouw


    Invullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort: (Mermaid/Werewolf/Vampire/Human)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Regels:
    Algemene regels:
    -Als je twee rollen wilt, mag je 1 'supernatural' en 1 mens.
    -Hou mannen en vrouwen gelijk.
    -Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    -Minimaal 200 woorden in een post.
    -Niet powerplayen.
    -Geen sneltrein.
    -Geen mensen buiten sluiten.
    -16+ is toegestaan, maar zet het onder een spoiler of zet 16+ boven je post.

    Soorten regels:
    -Mermaids krijgen als ze uit het water komen gewoon benen, maar het veranderen, zowel naar staart als naar benen, is een pijnlijk proces.
    -Mermaids krijgen een staart wanneer ze met water in aanraking komen. Ze kunnen dus ook geen kraanwater drinken!

    -Werewolfs veranderen automatisch wanneer de volle maan opkomt.
    -Ongetrainde werewolfs kunnen veranderen als ze zich teveel opwinden. (Boos worden/opwinding/verlangen)
    -Werewolfs kunnen geen zilver aanraken

    -Vampires worden bloeddorstig wanneer ze bloed zien.
    -Vampires kunnen niet tegen knoflook en heiligwater
    -Vampires worden lusteloos en misselijk op dagen wanneer het warmer is dan 35 graden.



    Saralonde schreef:
    Maakt het uit of ik in eerste of derde persoonsvorm schrijf? Ik kan het allebei wel namelijk en weet niet wat hier op quizlet gebruikelijk is.

    Ik laat Eion gewoon als nieuweling aankomen bij deze stad en dus ook nieuw op school. Zodat hij met de meeste nog geen relaties heeft en met een schone lei kan beginnen(behalve bij Kiano waarschijnlijk :p , door zijn vampirisme)


    Ehh ik doe meestal in de derde persoon omdat ik dat zelf fijner vind, maar ik weet dat mensen vaak in de eerste persoon schrijven. Het staat ook nergens in de regels (zoals bij MVS's wel zo is) dus ik gok dat het gewoon vrije keus is.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    misschien is dit een domme vraag, maar hebben meerminnen ook speciale krachten zoals in die series of niet?


    We all just wanna be somebody

    Je bent vrij om te kiezen of je in 1e of 3e persoon wilt schrijven ;)

    Nee, meerminnen hebbem geen spelciale krachten. Dat leek me niet eerlijk tegenover de andere supernatural ceatures

    Saralonde schreef:
    Maakt het uit of ik in eerste of derde persoonsvorm schrijf? Ik kan het allebei wel namelijk en weet niet wat hier op quizlet gebruikelijk is.

    Ik laat Eion gewoon als nieuweling aankomen bij deze stad en dus ook nieuw op school. Zodat hij met de meeste nog geen relaties heeft en met een schone lei kan beginnen(behalve bij Kiano waarschijnlijk :p , door zijn vampirisme)


    Ik bedenk me net dat het vast heel interessant wordt tussen die twee als Eion toenadering zoekt/vrienden wil worden en Kiano alvast een hekel aan hem heeft :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik bedenk me net dat het vast heel interessant wordt tussen die twee als Eion toenadering zoekt/vrienden wil worden en Kiano alvast een hekel aan hem heeft :p


    Ja dat wordt zeker interessant :)

    Pans_Daughter schreef:
    Je bent vrij om te kiezen of je in 1e of 3e persoon wilt schrijven ;)

    Nee, meerminnen hebbem geen spelciale krachten. Dat leek me niet eerlijk tegenover de andere supernatural ceatures


    Oke ;)


    We all just wanna be somebody

    Dit is echt compleet random.

    Maar wie heeft hier insta, en vind het goed als ik ga followen? Ik zoek nieuwe mensjes om te liken op insta haha :P

    Mijn insta is Aloeway :3


    https://www.instagram.com/aloeway/


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    Dit is echt compleet random.

    Maar wie heeft hier insta, en vind het goed als ik ga followen? Ik zoek nieuwe mensjes om te liken op insta haha :P

    Mijn insta is Aloeway :3


    https://www.instagram.com/aloeway/


    Followers zijn altijd goed :P

    [ bericht aangepast op 14 maart 2019 - 14:44 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat een rustige rpg :') oftewel: mensen, possssst ;)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sorry van mijn inactiviteit hier jongens... Ik heb het nogal druk, en had verwacht dat ik het wel kon combineren... Maar helaas niet dus. Zodra mijn stage klaar is zal ik zeker meer posten!

    Ik zit nu in mijn proefwerkweek en ik moet nog veel leren voor mijn toetsen, ik hoop dat ik zo snel mogelijk wat kan posten.


    Il n'y a pas d'amour perdu

    Is er nog iemand die naar Alicia toe gaat. of blijft ze daar lonely staan xD


    We all just wanna be somebody

    AlsNessecity het ermee eens is mag je haar wel naar Fay en Kan sturen, maar Fay en Kan zijn wel weerwolven


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Natuurlijk mag ze naar Fay en Kiano gestuurd worden (:

    Succes iedereen met toetsweek/stage/...!!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oke das goed


    We all just wanna be somebody