• "Een echte dagdromer."


    Complimentjes
    Niallerslove
    Liefste Peperoni, Saar, of zal ik Louis zeggen?
    Als iemand aan mij zou vragen waarom jij eens wat extra's verdient, zou ik het volgende zeggen: omdat Sara zo verschrikkelijk begaan is met de wereld en zo verschrikkelijk toegewijd is! Jij gaat voor de volle honderd procent voor jouw passies, zoekt manieren om beter te worden en toont interesse in zoveel dingen. Ik heb zelden zo'n positief meisje als jij ontmoet! Met jou kun je serieuze gesprekken hebben, huilen, lachen, gifs sturen, in het Nederlands of Engels praten, spraakberichtjes... noem het maar op en je staat ervoor open! Ik weet zeker dat jij voor velen een inspiratie bent, ook al heb je dit zelf niet altijd door. Voor mij ben je in elk geval zeker een inspiratiebron.
    Jij verdient het allerbeste, dus ook dit zonnestraaltje in het grotere geheel. Jij bent mijn zonnestraaltje en ik weet zeker, ook die van vele anderen. Jij bent geweldig, juist omdat jij zelf niet doorhebt dat je zo geweldig bent! Ik voel me bevoorrecht, om jou te mogen kennen. Ik hou van je lieve schat, geniet er een beetje van. <3


    Value
    Lieve, lieve Sara!

    Ik kan zelfs niet met de zessentwintig letters die het alfabet bevatten niet op papier zetten, niet eens verwoorden hoe speciaal jij bent. Dat zou alleen te kort komen aan jou. Mijn gesprekken met jou zijn altijd diep en zwaar en van onderwerp kan ik niet ontkennen dat ik alleen met jou (zowel op Quizlet als in het echt) over dat praat, kàn praten. Ik weet gewoon dat ik met alles bij jou terecht kan zonder dat jij zult oordelen of me daardoor minder waardig vindt. Ik kan hierover niet alleen over mezelf spreken, maar voor iedereen. Jij hebt respect en straalt iets uit waar ieder mens jaloers op zou moeten zijn.
    Ik kan met jou filosoferen over alles (en ik vind het geweldig om te doen). Jij bent precies een verlengde van mijn fantasie. Ik weet daarom honderd procent zeker dat jou ontmoeten iets heel belangrijk voor me is. Als onze wegen nooit gekruist waren, zou ik zeker niet meer zo ver in het leven staan.

    Onthoud dat je geweldig bent en ik er altijd voor jou zal zijn (zoals jij er voor mij bent <3)

    Qing xoxo


    Mullingford
    My dearest Sara,

    Het moet toch haast wel het lot zijn dat je in het zonnetje wordt gezet met de username waar we elkaar mee ontmoet hebben? Peperoni. Een heerlijke pizza die toch niet aan jou kan tippen, my gorgeous sweet loving Sara. Ik gun je dit moment zo. Al die fluf en attention die je nu ontvangt. Want ik ken je. Ik weet hoe je lief je ervan moet glimlachen en ik weet zeker dat je gezichtsuitdrukking net verschilt bij het lezen van die zin, met die mooie kuiltjes en je brede mond vol met prachtige tanden. JISSHJUDLHFJDK. Als mensen dit lezen gaan ze denken dat ik op je crush. In een sort of way, I do. My female crush. Mijn rozebril. Mijn 29-08-2015, omdat 4 juli niet waar kon worden gemaakt. Geniet van deze lieve berichtjes but don't forget i love you the most bc we both know xoxo

    Lots of love,

    Your Mullingford


    Tragically
    Lieve Sara,

    Ik vind het geweldig dat je op deze manier in het zonnetje gezet wordt, want eerlijk waar dat verdien je gewoon.
    Je bent het zonnetje dat de hele dag weer weet te op te lichten met je geweldige persoonlijkheid,
    de backbone als er weer wat vervelends is gebeurd en je bent altijd zo lekker optimistisch wanneer het nodig is.
    Je bent één van de weinige mensen waar ik werkelijk alles tegen vertel, lief, leed, vrolijke en minder vrolijke moment. En je bent er altijd. Dankjwel. Bedankt voor alles lieve Sara <3 Nu is het jouw tijd om in het zonnetje gezet te worden!
    I don't regret the things I've done or the things I've chosen, because whatever I've done, I must have done something right, to end up with a friend like you.

    Lots of love!

    XoXo


    Creatie(s) in de kijker
    Ben jij niet zo voor fanfictions en wil je graag een verhaal dat al volledig is geschreven? Misschien vind je Peperoni haar story wel iets!


    Hou me warm.


    Sitting next
    to you
    is like taking a sip
    of eternity,
    the sun, the stars,
    the sky,
    never tasted
    so good.


    - Christy Anne Martine -


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 maart 2016 - 12:59 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik had eigenlijk een ander berichtje voor je, maar dat heb je nu wel al gezien denk ik ^^ Daarom hou ik het hier maar kort en simpel
    I love you <3 Enjoy it love!
    XoXo

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 12:35 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.