• Ja ja, lieve mede-usertjes,


    Een jarige verdient natuurlijk ook een cake! Bij deze, geniet ervan en neem gerust een stukje! ^^ Ik heb hem speciaal voor je uitgezocht.

    Beschamend lijstje met waarom Qing geweldig is.
    1. Omdat ze altijd mega enthousiast is
    2. Omdat ze dicht bij woont (hoe handig is dat!)
    3. Omdat ze altijd lief is
    4. Omdat ze stiekem een beetje klunzig is
    5. Omdat ze Qing is, nuff said


    HAHA IK HEB EEN TOPIC VAN TWEE JAAR GELEDEN GEVONDEN (al is het niet zo beschamend).


    Leuk lijstje met Qings toffe gedichten.
    1. Impulsen van het leven
    2. Doolhof van gedachten
    3. Asociaal
    4. Gebroken spiegelbeeld
    5. Tijdloos vliegen
    6. Omdat ik van je hou.
    7. Onmachtig.

    Blijf vooral dichten, want ze zijn echt heel erg leuk! ^^


    Vandaag is er weer eentje jarig, zoals dat wel meerdere dagen het geval is. Dit keer is het de beurt aan onze enige echt Qing (Value), uitgesproken als Tsjieng. Er bestaat zelfs een heuse poll over: Hoe spreek jij 'Qing' uit? En dat hoort uiteraard gevierd te worden. Bij deze dus opnieuw een overenthousiast topic ter ere van een van mijn vrienden.

    Jammer genoeg weten de meeste van mijn vrienden ondertussen al wat ik allemaal uitspook met dit soort topics, dus heeft ze al voorzorgen genomen en een deel van haar 'belachelijke' en oude informatie verwijderd. Boehoe. :c Gelukkig ben ik creatief, dus ik vrees dat je niet alles kan verstoppen lieve Qing! ;D
    Al wat misschien 'beschamend' is, niet van jezelf hoeft te zijn.




    Een berichtje van alle mensen die om je geven! (Hier komen er nog bij, want ik ben natuurlijk weer te laat begonnen met het versturen van berichten. :'D Mensen zijn om 1 uur 's nachts blijk baar niet wakker...).
    Boettgeri
    Qing, ik ken je misschien nog niet zo ontzettend lang, maar ik vind je echt een geweldige persoon! Ik hoop echt dat we nog zeer lang bevriend kunnen blijven. Sorry dat ik 6 minuten te laat was met je een gelukkige verjaardag te wensen. D: Ik was een beetje afgeleid. Daarom heb ik nu met veel plezier dit topic voor je gemaakt. Volgens mij is het het moeilijkste tot nu toe. ^^ Je bent een awesome persoon en vanaf nu moet je lekker gezellig op Q blijven! :3


    Kalisto
    Lieve Qingsel,

    Je bent echt een geweldige meid! Ik kan altijd met je praten, ik kan altijd om je lachen en je maakt zoveel dingen vaker een stuk vrolijker door je enthousiasme! Het is echt super leuk dat ik je heb leren kennen op Quizlet, maar nog leuker dat ik je ooit al eens ontmoet heb. Je bent echt een toppertje!

    Love you xx
    Debaut
    Nu ik je heb ontmoet heb ik mijn vermoeden kunnen bevestiggen dat je echt een fantastich meisje bent! Erg opgewekt en nooit echt negatief. Geniet van jouw dagje!

    Peperoni
    Lieve Qing,

    Ik krijg nog maar net je lieve berichtje te lezen in het topic van user van de week en word gevraagd zelf een berichtje te schrijven voor jou! Ik voelde me vereerd, hehe. Via deze weg kan ik je vertellen hoe graag ik je heb; onze Facebook-berichten hebben eigenlijk de doorslag gegeven. Ik was verrast dat je me jouw Facebook toevertrouwde en je ook buiten Quizlet blijvend contact wilde houden — het betekende dat je me meer zag dan enkel "iemand die je op het internet spreekt", dat betekent veel voor me. Onze vorderende gesprekken doen me echt heel erg goed. Het is fijn te kunnen filosoferen met iemand over situaties en onderwerpen waar ik zelfs misschien nog nooit over heb nagedacht, maar ze malen nog steeds in mijn hoofd. Door jou ben ik nog meer gaan beginnen nadenken over de dingen rondom me en zo een bredere kijk op het leven krijg. Je verrijkt mijn leven. Dank je wel daarvoor.
    Anyway, voordat ik een heel boek over ons schrijf, wil ik je nogmaals bedanken: bedankt om er voor me te zijn en me een plekje in je leven te gunnen. Ik zou heel graag met je willen meeten, zoals ik al eerder zei, zodat ik face-to-face kan zeggen hoeveel je voor me betekent en wat voor een geweldige meid je bent. Ik zal er altijd voor je zijn zoals jij er voor mij bent.

    Je bent simpelweg een van de meest interessante en intrigerende personen op aarde.

    Met al de liefde,
    Sara



    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 15:10 ]


    What would Emma do?

    GEFELICITEERD Qingsel! Maak er maar een mooie dag van! *O*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd!


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd! Geniet van je dag. ^^

    Gelukkige verjaardag! ^^


    I wanna be a wizard!

    Gelukkige verjaardag! :)

    En wat heb je er een leuke topic van gemaakt, Felicia. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yaaay, gefeliciteerd Qing! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd!!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    NEEEE-EEEEE-EEEEE! Ik ben te laat met het maken van een topic. :c Gefeliciteerd lieverd! Geniet ervan! Je mag nu officieel drinken, roken en het bed in duiken. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd Qing!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!


    You are my piece of paradise.

    Escapism schreef:
    Yaaay, gefeliciteerd Qing! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, er staan al enkele berichtjes bij! :d


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd! ^,^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gefeliciteerd!!!!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.