• Mijn vriend en ik gingen samen pianospelen ^^ We spelen River flows in you. Hij heeft niet zo veel ervaring op de piano dus ik had een versie voor hem bedacht die hij zou kunnen spelen en hij had er zelf ook iets bij bedacht. De intro is van een ander liedje en dat heb ik passend gemaakt op River flows in you ^^ Na een tijdje het samen ingestudeerd te hebben, is dit het resultaat. Was erg leuk om samen te doen! Wat vinden jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 21:23 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oeh! Dat is super cool! Toevallig vandaag ben ik ook nog bezig geweest aan river flows in you. Ik heb nooit piano gespeeld, maar ik heb mezelf wel genoeg aan geleerd om dit te kunnen studeren. Maar ho jong, dat is toch wel moeilijk! Oke, ik probeer het uit mijn hoofd te leren, wat het moeilijk maakt, met muziek erbij gaat het wel, maar dan nog. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oeh! Dat is super cool! Toevallig vandaag ben ik ook nog bezig geweest aan river flows in you. Ik heb nooit piano gespeeld, maar ik heb mezelf wel genoeg aan geleerd om dit te kunnen studeren. Maar ho jong, dat is toch wel moeilijk! Oke, ik probeer het uit mijn hoofd te leren, wat het moeilijk maakt, met muziek erbij gaat het wel, maar dan nog. ^^


    Dankje! Ah leuk! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ergens vind ik dit ontzettend cute, lijkt mij echt leuk om samen te spelen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ergens vind ik dit ontzettend cute, lijkt mij echt leuk om samen te spelen ^^


    Was zeker leuk ja!


    The sun will rise and we will try again.

    Ohh super mooi zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Supervet! Het klinkt ook echt super awesome!

    Nu weet ik gelijk hoe dit liedje heet, haha. Ik hoor het altijd maar wist nooit hoe het heette xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Supervet! Het klinkt ook echt super awesome!

    Nu weet ik gelijk hoe dit liedje heet, haha. Ik hoor het altijd maar wist nooit hoe het heette xD

    Het nummer is van Yiruma en inderdaad 'River Flows in You.' Zelf vind ik hem een erg goede componist. Erg mooie stukken muziek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sempre schreef:
    Ohh super mooi zeg!


    Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    I adore it. Echt heel leuk, lief, schattig en mooi tegelijkertijd hahah..
    Oh en ik krijg altijd tranen in mijn ogen van dit lied.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 23:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aawh echt superleuk en mooi! Welk liedje is het die je aan het begin speelt? Die herken ik ook ergens van volgensmij.

    Stevenson schreef:
    Supervet! Het klinkt ook echt super awesome!

    Nu weet ik gelijk hoe dit liedje heet, haha. Ik hoor het altijd maar wist nooit hoe het heette xD


    Ooh dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Kindred schreef:
    Aawh echt superleuk en mooi! Welk liedje is het die je aan het begin speelt? Die herken ik ook ergens van volgensmij.


    Bedankt! Dat liedje heet I Will van Chelsy, komt voor in de anime Ao Haru Ride ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Bedankt! Dat liedje heet I Will van Chelsy, komt voor in de anime Ao Haru Ride ^^


    Oooh tuurlijk vandaar! die heb ik echt heel veel geluisterd nadat ik die anime afgekeken had!
    Echt leuk gedaan c:

    River flows in you word gedraaid in de aller eerste twilight.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dorchadais schreef:
    I adore it. Echt heel leuk, lief, schattig en mooi tegelijkertijd hahah..
    Oh en ik krijg altijd tranen in mijn ogen van dit lied.


    Ahw heel erg bedankt!


    The sun will rise and we will try again.