• Om een lang gevoel kort te maken; mijn vriend is ontzettend onzeker geworden over onze relatie en is bang dat ik hem niet meer leuk vindt.

    Uiteraard heb ik hem al heel vaak verteld dat dit nergens voor nodig is, dat we na een relatie van bijna drie jaar toch wel van elkaar mogen verwachten dat als er twijfels zijn, die ook worden uitgesproken. En ik dacht echt dat het goed was, maar gisteren belde hij me toch weer op om te zeggen dat hij echt twijfels had over mijn gevoelens.

    Ik weet ook gewoon niet echt meer wat ik moet doen om hem gerust te stellen. Ik vind dit best vervelend, want hij is nu spoken aan het zien terwijl er - in mijn ogen - helemaal niks aan de hand is en ik ben bang dat juist dat de relatie dadelijk kapot maakt. Want om eerlijk te zijn, maakt het me wel een beetje moe om hem te blijven zeggen dat ik me juist helemaal geweldig voel in deze relatie, want hij lijkt het toch alleen maar in twijfel te trekken..

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 0:09 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hmm.. wat vervelend. Het klinkt voor mij alsof jou vriend gewoon ontzettend onzeker is. Niet alleen over jullie relatie, maar ook over zichzelf. Hij twijfelt aan zichzelf en dus meent hij dat jij dat ook doet. Misschien helpt het om voor eens en voor altijd te zeggen dat je van hem houdt en het hem altijd zou vertellen als dit op een dag zou veranderen. Vervolgens misschien net wat vaker dan normaal leuke dingen ondernemen? Lekker uit eten, een dagje weg? Als woorden niet helpen, helpt het misschien als hij even wat extra bevestiging krijgt.

    Veel succes!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hmm.. wat vervelend. Het klinkt voor mij alsof jou vriend gewoon ontzettend onzeker is. Niet alleen over jullie relatie, maar ook over zichzelf. Hij twijfelt aan zichzelf en dus meent hij dat jij dat ook doet. Misschien helpt het om voor eens en voor altijd te zeggen dat je van hem houdt en het hem altijd zou vertellen als dit op een dag zou veranderen. Vervolgens misschien net wat vaker dan normaal leuke dingen ondernemen? Lekker uit eten, een dagje weg? Als woorden niet helpen, helpt het misschien als hij even wat extra bevestiging krijgt.

    Veel succes!


    Ja, hij is de laatste tijd inderdaad vrij onzeker. Wat eigenlijk helemaal niet bij hem past, want hij is juist heel zelfverzeker normaal. We hadden inderdaad het er ook over gehad om wat vaker een dagje weg te gaan of uit eten te gaan, dus ik hoop dat dat gaat werken!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hier heb je een tip :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hmm vervelend.
    Ik moet zeggen ik en mijn ex hadden hetzelfde. Hij wist niet of hij verder wilde en ik zag hem naar mijn idee te weinig dus besloten we uiy elkaar te gaan als friends. Momenteel zijn we nog steeds vrienden en hebben toegeven dat we nog steeds elkaar hele leuk vinden.

    Misschien moet je het nogmaals erover hebben en vragen waarom hij twijfelt en er diep ingaan en desnoods. Het is niet leuk. Een pauze nemen en kijken ofje hem mist en wat het met je doet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ga leuke dingen met elkaar doen; uit eten, dagje uit, weekendje weg, fotoshoot? c;


    26 - 02 - '16

    @ Saltzman: Hehehehe, lullig. Leuke, maar lullig.

    OT: Het meeste is al gezegd denk ik zo, want ik denk niet dat praten dan veel bij hem helpt. Onderneem leuke dingen en zien hoe dat gaat c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou eerst eens rustig met hem gaan praten en hem vragen waarom hij zo onzeker is. Gewoon aan hem vragen wat er gebeurd, wat dan weer die gevoelens bij hem triggert. Misschien dat hij in eerste instantie zal zeggen dat hij het niet weet, maar ik denk dat jullie uiteindelijk wel een soort "aanleiding" kunnen vinden. Verder zou ik gewoon net wat meer tijd steken in "quality time".
    Hopelijk komt het snel goed! Heel erg veel succes in ieder geval (flower)


    I don't understand that reference. - Castiel