• Omg, ik ben een ontzettend grote thee-drinker en ik heb echt heel veel soorten thuis staan. Het liefst drink ik herbale thee of groene thee, omdat zwarte thee caffeine bevat en aanslag geeft op de tanden. Maar ook zwarte thee drink ik wel eens graag.
    En mijn favoriete theemerk is Clipper. >site van Clipper. Als je goed zoekt kun je hem normaal wel in de thee-afdeling van de supermarkt vinden, maar ik denk niet dat iedere supermarkt die heeft. Volgens mij heeft "mijn" supermarkt die laatst weer uit het assortement gehaald.
    Enfin, ik moest even een topic maken om thee te apprecieren. Drinken jullie graag thee? En welke thee/welk merk/welke smaak? Tell me everything! Laten we gewoon een heel topic maken om enkel te babbelen over thee. :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik drink alleen Pickwick of Lipton, voornamelijk groene thee, al vind ik die met fruitsmaak ook altijd heel lekker.
    Maar alsnog, ben meet een koffiedrinker :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Theeeee oh ik ben echt dol op thee. Meestal drink ik lipton. Lemon, peach mango, strawberry mint, mandarin orange, aaaah zo lekker. Maar ik kan ook erg genieten van gewone groene thee of rooibos thee of een kopje engelse thee, het liefst met melk erin dan. Verse muntthee is overigens ook echt hemels _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou niks willen ruilen voor thee. Ik hou totaal niet van groene thee. Maar Turkse zwarte thee is mijn favoriet op deze aardbol :Y).

    Tea Time! Ik drink meestal Twinings thee als die er is, anders Lipton, maar Twinings is nog altijd mijn ultieme favoriet. Meestal drink ik munt, ijzerkruid of earl grey thee. Love those ^^
    EDIT: 's ochtends drink ik ook eerst mijn Herbalife thee c:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 11:16 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind thee heerlijk! Meestal hebben we Pickwick, waarvan ik het liefste rooibos of groene thee drink. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind thee echt goor
    Ik was een keer van streek en iemand gaf me een kopje thee maar ik had de nerves niet om het af te slaan :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    In groene thee zit ook caffeine hoor. :'D

    Ik drink alle thee, haha. Momenteel vind ik de thee van Yogi geweldig en probeer ik daarvan zoveel mogelijk uit. Ik heb laatst ook witte thee gekocht, volgens mij van Clipper, en die is ook lekker. 8D

    Ik drink alleen geen merken als Lipton en Pickwick, haha. ik ben niet verwend hoor aangezien die 'aroma' oftewel suiker in hun zakjes gebruiken.


    Your make-up is terrible

    *joint topic* Ik heb op dit moment een beker waar zo'n 600 ml in gaat gevuld met thee naast me staan. Ik heb toetsweek en ben nogal moe dus ik ging googlen naar wat je helpt bij je concentratie. Citroenmelissethee, blijkbaar. Dus ik kom net van de Kruidvat en daar hadden ze hele schattige doosjes Pickwick thee, het heet 'even bijkomen'. Er zitten 10 zakjes in een doosje, ik had ook een zak snoep gekocht waar ik 80 cent korting op kreeg en de doosjes waren 75 cent dus ik dacht: "gewoon meenemen". Ik kan geen plaatje vinden, maar het is deze thee.

    Verder drink ik graag Dutch Blend (ook van Pickwick) of andere smaakjesthee (maakt niet uit van welk merk). Toen ik klein was dronk ik graag Forest Fruit van Lipton.

    En oh, ik heb ook deze thee:


    en de olifantenvariant ervan ook. Zo schattig, haha

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 11:37 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wij hebben thuis van die teacups. Ik weet alleen niet welk merk het is, haha. Ik drink daar in ieder geval vaak de Marokkaanse thee en de muntthee van, en mijn vader drinkt de Chinese thee - wat ik niet durf, omdat die kruiden zo vreemd ruiken. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik drink nu thee :')

    Meestal drink ik Pickwick, Lipton of van de Jumbo. Ik vind alle smaken wel lekker behalve Marokko Mint of Rooibos thee.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik lust het niet :/


    I wanna be a wizard!

    Ik hou van thee. Ik drink het liefste losse thee, die jezelf in een thee ei moet doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja. *O* Ik drink in de winter aan de lopende band sterrenmunt en in de zomer vaak peach mango, maar eigenlijk lust ik bijna alles wel. Enkel aardbeienthee en earl grey vind ik meh.


    She's imperfect but she tries

    OOh, die Tee Gschwendner gaat mijn vader vaak in Duitsland. Die vind hij denk ik wel goed, zelf drink ik andere thee.
    En inderdaad, verse muntthee is ook hemels!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik lust vele soorten thee c;


    26 - 02 - '16