• ‘Hoe thaa fuck,, Mag ik mee doen??:D’ vroeg Bill Entousiast. Gustav knikte. Bill werd helemaal gek,, ‘ik kom op tv, gnagna’ Zei hij blij. Tom Omhelsde hem. ‘Veel plezier broertje. Mss worden we door jou tog wel beroemd:D’ Zei Tom hoopvol. Bill Knikte. Denkent wat er de komende weken zou gaan gebeuren. Zou Bill het halen? De eerste of mss de 2de plek? Het boeit niet. Zolang hij maar iets won…

    Bill liep nu al dagen met een big-smile rond. Gustav,Georg en Tom vonden het natuurlijk ook heel leuk voor Bill. Maar stiekem hoopte ze zelf ook wel een beetje dat ze beroemd zouden gaan worden…



    Okee,, dit is dus geschreven voor dat hun beroemd werden, Maar dit is NIET zoals alle andere quizen. Nee, Hier worden ze juist niet beroemt, Geven ze de muziek op. En wat worden ze dan? Juist, Normale mensen. Geen beroemde. Niemand herkent Bill nog, Want hij viel al af voor de finale. Maar ja. Daardoor hebbe ze muziek ook zo late vallen. Maar ja, Het zijn jongens met ene normaal leven, Zonder optredens ect. Alleen wat als Bill verliefd word op zijn 16de? En hij als nog ene nummer schrijft. Speciaal voor haar. Hij vraagt de band het mee te wille spelen voor het meisje. Gustav en de rest stemmen in. En zo spelen ze eht voor haar. Het meisje word dan alleen helaas verlief dop Gustav. En Bill is dan kwaad , Kwaad op zichself, beetje kwaad op Gustav, Kwaad op het meisje, Een man heeft ze horen spelen en bied ze alsnog een platen contract aan. Maar Bill wil eht niet meer. Muziek heeft zijn leven kapot gemaakt


    Wat vinden Julie?

    Bestaat er al zo een? Dus; is i orgineel?

    Xxx Me

    geen idee of er al zo 1 bestaat.
    ik ken niet alle quizen hier op quizlet :')
    maar ik denk van niet ^^.
    dus orgineel ja ( :

    ik denk dat ik de quiz wel zou maken als het goed geschreven is ('A)


    -

    haha:P ik schrijf altijd goed[/ego] xD