• T H E      F R I N G E

    Take away someone’s fear, or low intelligence, or dishonesty and you take away their compassion. Take away someone’s aggression and you take away their motivation, or their ability to assert themselves. Take away their selfishness and you take away their sense of self-preservation.

    PLOT

    In a city where no law can control the reckless and damaged the fight for survival becomes ruthless and deadly. It is a dog-eat-dog society where the strong form gangs to prevail and the weak are hunted for their food and resources. A battle for territory, power and a sense of community drives the people on but poverty threatens to grind them down at every turn.

    A few centuries ago, the government of North America became interested in enforcing certain desirable behaviours in its citizens. There had been studies that indicated that violent tendencies could be partially traced to a person’s genes – a gene called the ‘murder gene’ was the first of these, but there were quite a few more, genetic predispositions towards cowardice, dishonesty, low intelligence – all the qualities, in other words, that ultimately contribute to a broken society.

    When the genetic manipulations began to take effect, the alterations had disastrous consequences. The attempt had resulted not in corrected genes, but in damaged ones, causing a civil war between the government and those with damaged genes called the Purity War.

    The Fringe is a side effect of this war. The damaged have become outcast and strayed from the sanctuary of the Bureau compound and now live in the overrun cities outside the government’s influence because there, there’s a chance that if you die, someone will care.


    naam - FC - user - pagina

    Civilians
    [1/0]
    - Violet Jane Strybel - Daisy Clementine - Dysthymia - 1.1
    -
    -
         
    -
    -
    -
    The Bureau
    [1/0]
    - Vrouwelijk personage gereserveerd voor Sempre
         
    -
    Underground Syndicate
    [2/0]
    - Collete 'Col' Hoffman - ? - Mignon - 1.2
    - Marina 'Marnie' Florence Harper Simonides - Rachel Hilbert - Xanthopoulos - 1.1
    -
         
    -
    -
    -
    The Gypsies
    [Girls/Boys]
    -
    -
    -
         
    -
    -
    -

    The Links:

    Rollentopic
    Speeltopic komt nog.

    Als er nog vragen zijn over de verhaallijn kun je die hier stellen, relaties tussen gangs en personen kunnen ook hier besproken worden (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Somebody interested in een relatie met Violet?^^


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Colette! :3


    She's imperfect but she tries

    MT, - the name's Anne. Iemand geïnteresseerd in een relatie met Marnie? ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mignon schreef:
    Colette! :3


    Violet en Colette kennen elkaar wss vrij goed omdat ze elkaar vaak tegen komen tijdens trades. We kunnen doen dat ze erg goede vrienden zijn, of juist totaal niet (ooit iets misgegaan tijdens een trade?) Als ze goede vrienden zijn, kunnen we doen dat ze elkaar al kennen sinds dat Collete nog een spy for the government was en het daarom goed met elkaar kunnen vinden.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Xanthopoulos schreef:
    MT, - the name's Anne. Iemand geïnteresseerd in een relatie met Marnie? ^^


    Marnie is a hunter right? We kunnen doen dat vroeger (voordat Marnie de hunter v/d Syndicate werd) Violet altijd voor het eten zorgde maar dat tegenwoordig niet meer nodig is. Violet is nu dus erg salty dat Marnie een deel van haar inkomsten heeft ''afgepakt'' en dat ze elkaar daarom totaal niet mogen. That seems fun to me (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Is het RPG Engels- of Nederlandstalig trouwens?

    Ik heb Ophelia vrij als relatie. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Is het RPG Engels- of Nederlandstalig trouwens?

    Ik heb Ophelia vrij als relatie. (:


    Hij is Nederlandstalig! Ophelia is een spy right? Violet zwerft vrijwel altijd door de straten v/d Fringe dus we kunnen doen alsof ze elkaar al meerdere keren zijn tegen gekomen en dat Ophelia Violet's vertrouwen probeert te winnen om meer te weten te komen over haar trades met de gangs. Dan zijn ze zegmaar bekenden, niet echt vrienden maar ook geen vijanden. Zoiets lijkt me wel nice, als je een leuker idee hebt moet je het zeggen haha


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    Is het RPG Engels- of Nederlandstalig trouwens?

    Ik heb Ophelia vrij als relatie. (:

    Ik heb Marnie voor je + die andere zal ik zo even lezen (:


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Hij is Nederlandstalig! Ophelia is een spy right? Violet zwerft vrijwel altijd door de straten v/d Fringe dus we kunnen doen alsof ze elkaar al meerdere keren zijn tegen gekomen en dat Ophelia Violet's vertrouwen probeert te winnen om meer te weten te komen over haar trades met de gangs. Dan zijn ze zegmaar bekenden, niet echt vrienden maar ook geen vijanden. Zoiets lijkt me wel nice, als je een leuker idee hebt moet je het zeggen haha


    Oke, top haha.

    Hm, klinkt inderdaad leuk. Misschien is het wat, zodat ze wat makkelijker contact kunnen leggen, dat Lucia, het zusje van Ophelia, normaal zaken doet met Violet (gezien Ophelia meestal of les geeft of bezig is met haar werk voor the Bureau)? En dat Lucia dan een keer weg is, waardoor Ophelia contact met Violet gaat leggen en dan inderdaad erachter komt wat Violet's werk precies inhoud en zo informatie probeert te winnen?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 21:09 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ik heb Marnie voor je + die andere zal ik zo even lezen (:


    Ik weet niet hoe veel Marnie met haar broertje en zusjes doet, maar wellicht dat de jongste les krijgt van Ophelia en dat ze elkaar kennen van de keren dat Marnie haar moet ophalen? Mocht je een ander idee hebben (ik weet het, het is niet geweldig haha) dan hoor ik het wel!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dysthymia schreef:
    Marnie is a hunter right? We kunnen doen dat vroeger (voordat Marnie de hunter v/d Syndicate werd) Violet altijd voor het eten zorgde maar dat tegenwoordig niet meer nodig is. Violet is nu dus erg salty dat Marnie een deel van haar inkomsten heeft ''afgepakt'' en dat ze elkaar daarom totaal niet mogen. That seems fun to me (:

    True. Hoe bedoel je dat precies?

    Sempre schreef:
    Ik weet niet hoe veel Marnie met haar broertje en zusjes doet, maar wellicht dat de jongste les krijgt van Ophelia en dat ze elkaar kennen van de keren dat Marnie haar moet ophalen? Mocht je een ander idee hebben (ik weet het, het is niet geweldig haha) dan hoor ik het wel!

    Ze spendeert niet super veel tijd met ze, maar naar school brengen etc kan ze best wel eens doen. I like that idea a lot! Worden ze dan vrienden ofzo?

    Ik ga er denk ik nog een jongen bij gooien, not sure yet tho


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Sempre schreef:
    (...)

    Oke, top haha.

    Hm, klinkt inderdaad leuk. Misschien is het wat, zodat ze wat makkelijker contact kunnen leggen, dat Lucia, het zusje van Ophelia, normaal zaken doet met Violet (gezien Ophelia meestal of les geeft of bezig is met haar werk voor the Bureau)? En dat Lucia dan een keer weg is, waardoor Ophelia contact met Violet gaat leggen en dan inderdaad erachter komt wat Violet's werk precies inhoud en zo informatie probeert te winnen?


    Klinkt goed! (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ze spendeert niet super veel tijd met ze, maar naar school brengen etc kan ze best wel eens doen. I like that idea a lot! Worden ze dan vrienden ofzo?

    Ik ga er denk ik nog een jongen bij gooien, not sure yet tho


    Hunters zorgen dat er genoeg eten is voor de pack. Violet is een trader, voordat de Underground Syndicate een hunter (marnie) had ruilde Violet altijd eten met de Syndicate voor andere goederen. Nu de Syndicate niet meer naar Violet voor eten hoeft, maar Marnie daar voor zorgt is er dus een deel van Violet's inkomen verloren. You know what I mean? Daarom is Violet dus boos op Marnie en dan kunnen we doen dat ze vijanden zijn (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ze spendeert niet super veel tijd met ze, maar naar school brengen etc kan ze best wel eens doen. I like that idea a lot! Worden ze dan vrienden ofzo?

    Ik ga er denk ik nog een jongen bij gooien, not sure yet tho


    Ja, leuk!

    Ik ben ook een jongensrol aan het overwegen..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dysthymia schreef:
    Hunters zorgen dat er genoeg eten is voor de pack. Violet is een trader, voordat de Underground Syndicate een hunter (marnie) had ruilde Violet altijd eten met de Syndicate voor andere goederen. Nu de Syndicate niet meer naar Violet voor eten hoeft, maar Marnie daar voor zorgt is er dus een deel van Violet's inkomen verloren. You know what I mean? Daarom is Violet dus boos op Marnie en dan kunnen we doen dat ze vijanden zijn (:

    Ik zal dit zo even lezen! Ik werk ondertussen aan mijn mannelijke rol ^^



    Francisco staat bijna open voor relaties!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 15:10 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck