• Ik zit al een tijdje met het idee om een nieuwe rpg te starten, maar ik had liever een onderwerp gekozen waar mogelijk interesse naar is. Ik heb 2 mogelijke ideeën eaartussen in zit te twijfelen.

    Het eerste is een rpg gebasseerd op een van m'n favoriete trilogiën, niet LOTR, maar de All Souls trilogie.
    Kort samengevat gaat het overonze wereld waarin mensen en wezens (heksen, vampiers en daemons) schijnbaar vreedzaam samen leven tot er een boek ontdekt wordt. Een die door alle wezens gewild is, maar om verschillende redenen. In een poging om het boek te bemachtigen riskeren ze ontdekking door de mensen en moeten eeuwenoude regels en mogelijke moderne vriendschappen op de proef gesteld. (Alle info nodig zou in het topic komen. Spel zou gebasseerd zijn op het verhaal maar geen exacte kopie)

    Het tweede idee is dat van het "Code 8" project van Stephen en Robbie Amell.
    In een niet zo heel verre toekomst, leven er naast gewone mensen ook mensen met gaves. Deze laatste worden gezien als minderwaardig en leven gewoonlijk in armoede. Ze zijn allemaal geregistreerd en ingedeeld in klasses volgens de kracht van hun gaves. Er is altijd spanning maar die moet vroeg of laat eens aan de kook komen.

    Ik open maar 1 rpg, degene waar het meeste interesse in is.
    Mocht iemamd interesse hebben, laat het aub weten. Mocht iemand het in ORPG willen doen mag je me ook altijd een pb sturen.

    Sorry voor eventuele fouten dit is allemaal op mobiel getypt en dat werkt niet 100% goed. :p


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    ALL SOULS HOERAI.

    Omg, ik zou graag meedoen. Mocht je toch voor de tweede kiezen dan sta ik ook open voor een ORPG. <'3

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 18:43 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind het eerste idee wel erg interessant lijken en origineel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.