• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik zou willen dat ik elke dag appel-havermouttaart kon eten.


    She's imperfect but she tries

    Ik stuur wel een pb, mijn hoofd ziet er raar uit, haha.


    Your make-up is terrible

    Zoveel moeite met icons.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meh, mijn andere hamster heeft echt een hekel aan me gekregen. Ja, ik moet toch je kooi schoonmaken hoor, deal with it.


    I'm your little ray of pitch black.

    ''Twenty One Pilots is terug met hun nieuwe single Ride!'' YIKES.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoechlins schreef:
    ''Twenty One Pilots is terug met hun nieuwe single Ride!'' YIKES.


    What's yikes about that?

    Villainess schreef:
    (...)

    What's yikes about that?


    "Nieuw"


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Villainess schreef:
    (...)

    What's yikes about that?

    Ride bestaat echt al meer dan een jaar (de music video staat erop sinds 13 mei 2015) en ze doen alsof top die single net pas uitgebracht heeft. Ik ben echt niet zo'n muziek snob van uhhh ik kende ze voordat ze bekend werden!!!! maar dit is gewoon fucking irritant.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Na een paar weken geen spijkerbroek te hebben gedragen, voel ik me nu heel lawaaierig als ik loop. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt hele leuke foto's gemaakt van Toby en Beauty nu net in het bos. Maar ik wil niet wéér iedereen op FB ofseu onderspammen. Oke eigenlijk wil ik dat juist wel omdat ik trots ben op de foto's, maar ik denk niet dat men erop zit te wachten...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jongens, dit duurt lang.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb zin om skins opnieuw te kijken, terwijl ik nog geen bezig ben met glee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb zin om skins opnieuw te kijken, terwijl ik nog geen bezig ben met glee.


    Skins herkijken heeft een magische aantrekkingskracht


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is zoo vervelend als je weekend hebt en er nog zó een grote berg werk op je wacht. Dit uitstelgedrag is echt niet normaal meer :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik word echt moe van mensen die zeggen dat ik de zon eens in moet. Nee, dat moet ik niet, bemoei je met je eigen leven. Ik ben liever wit dan kreeftrood en nee, ik ga niet onder de zonnebank. -.-


    She's imperfect but she tries