• Hallo, hallo.

    Ik vond dat de tijd rijp was voor een foto dump topic. Dump hier allerlei foto's die door jou of van jou gemaakt zijn, waar jij blij/trots/happy over bent. Wel. Zo is het duidelijk, denk ik. Succes!

    Ik begin hier wel met een aantal foto's van Chinouk, de hond van de ouders van mijn vriend.


    26 - 02 - '16

    Owowow, ik ga even foto's uploaden ^^

    Awhh, schattige hond is schattig :3

    Ik wilde je quoten, maar ik kon maar 3 foto's of video's plaatsen dus die van mezelf konden er anders niet bij op... Maar bij deze:


    Wat een schatje!!! Ik ben helemaal verliefd hahaha, cuuute.
    Ik was laatst in Amsterdam waar ik op de Dam perongeluk mijn boterham liet vallen. Vliegen er meteen een stuk of 100 duiven op me af, oeps. Gelukkig ben ik er niet bang voor en het leverde grappige foto's op!


    Leef je liefde, lief je leven.

    Aanschouw mijn Catsies (cat) (fish)






    Ik maak meestal foto's van dieren, dus hier komen mijn fancy foto's van mijn in-de-weg-lig poes. Ze zijn allemaal met mijn mobiel gemaakt, maar mijn poes maakt me altijd zo blij dat ik ze ook wil posten c:


    Eerst drie kussens van de bank gooien voordat ik goed lig natuurlijk.


    Best lastig de krant lezen zo.


    Kat heeft de frustrerende neiging om altijd op mijn plek te gaan liggen als ik opsta.


    Poes + paasmandje = paaspoes

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 20:25 ]

    ^die eerste een laatste zijn echt a-dora-bowl.

    Ohh wat een leuke foto's. <3

    Hier zijn nog enkele van Chinouk.


    26 - 02 - '16

    Ahh wat een cutiepie <3
    Het is echt een prachtig beest, wauw!
    ---
    Hehe mijn hond in een snapchat filter (fish)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sable schreef:
    Ohh wat een leuke foto's. <3

    Hier zijn nog enkele van Chinouk.


    Wow, deze foto's zijn echt zo mooi - en wat een schattige hond. Het is misschien een beetje vreemd om te zeggen, maar deze foto's (vooral die verticale) lijken een beetje op schilderijtjes :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wow hoe plaats je foto's als je op Tinypic foto's download wat gebeurt er dan eigenlijk??


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik heb in Australië heel veel foto's gemaakt waar ik supertrots op ben. Maar dat zijn er veel te veel voor hier x)

    Edit: Eentje die ik laatst onderweg naar werk heb gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 17:37 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Spontane foto's (op weg naar werk bijv.) zijn altijd erg leuk. Op dat soort momenten baal ik altijd dat ik mijn camera niet bij me heb en daarbij geen tijd om alles goed in te stellen voor de perfecte foto :'3

    Mijn vriend attendeerde me er laatst op dat de lucht mooi was. Ik heb toen mijn camera gepakt, ben keihard - op hakken - naar een weggetje gelopen waarbij er zo min mogelijk bebouwde kom op de foto zou komen en dat resulteerde in deze foto's. Daarbij had ik, bij de tweede foto dan, geluk dat er een random persoon op de achtergrond liep ;3



    26 - 02 - '16

    Net trof ik deze foto aan van Pim, van een tijdje terug. Van buiten naar binnen - via het raam - gemaakt. C:


    26 - 02 - '16

    Meride schreef:
    Wow hoe plaats je foto's als je op Tinypic foto's download wat gebeurt er dan eigenlijk??


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Wow hoe plaats je foto's als je op Tinypic foto's download wat gebeurt er dan eigenlijk??

    Nou ja als je naar tinypic gaat en daar een foto upload, dan heb je links verschillende linken staan en dan kopie and paste je gewoon "de forum link" ^^.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt