• De vraag is duidelijk zeker?!

    Ik heb een tumor naast mijn slaper gehad die is dan uitgebreid tot bijna bij mijn hart.

    Ik was toen nog baby, maar ik heb het overleefd.

    Nu heb ik er wel nog steeds last van..


    Camille :')

    Mijn oma heeft kanker, en mijn papa krijgt dat zeker ook, hij rookt zich werkelijk dood. En mss kan ik ook kanker krijgen want ze zeggen dat dat zo in de familie zit ofso. Nuja, ik weet het niet, ik hoop zelf ook van niet.
    Om te weten dat je oma elk moment kan dood zijn, is niet fijn.

    Kanker is niet erfelijk. Het is gewoon dikke pech als je het hebt.

    Nee, ik heb nooit wat ergs gehad. Ja ik had last van mijn luchtwegen toen ik klein was. Ik had alle soorten inhalers en elke maand moest ik weer naar de dokter, omdat het erger werd. Ik ging ook niet vaak naar school. Maar toen hebben ze mijn amandelen geknipt en sindsdien heb ik er geen last meer van.

    Ik had kans op wiegedood toen ik nog maar net geboren was, als ik sliep moest ik een kastje aan mijn teen hebben en als dat begon te piepen moesten ze mij meteen wakker maken, als dat niet gebeurde was ik dood... Dus dankjewel iedereen die mij op tijd wakker gemaakt heeft (A)

    En voor iedereen die een dodelijke ziekte heeft, ik hoop echt dat jullie lekker oud worden


    Let the Night embrace you

    ik heb een huidsziekte gehad...
    dachten ze dat het zelf weer over kon gaan (kon ja)
    bleek dat ik ook binnen in mijn lichaam een soort van huidziekte had (dat groeide bv aan de rand van je slokdarm ofzo) als het naar me hart ging kon ik een hardaanval krijgen :S
    verder wil ik niet vertellen want ik heb best veel dingen gehad :S:(

    Ik heb toen ik 3 jaar was TBC gehad. Dat was ooit een dodelijke ziekte, maar ik heb het overleefd :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Laz
    Laz 6

    toen ik 11 was had ik kanker en ik heb dat maar net overleefd, de dokters hadden me opgegeven ze zeiden toen dat ze niets meer konden doen voor me, en me ouders waren al bezig met de begravenis te regelen :S er kwamen allemaal familie en vrienden langs om afscheid van me te nemen :S en toen ging ik dus uiteindelijk gelukkig niet dood

    ik heb geen ziekte ik heb een en een halve long ..xD

    niet bepaald een ziekte maa rik was bijna dood toen ik net op aarde kwam ik had its ingelsikt vruchtwater ofz in dde buikvan m'n moeder ik was eht lijk blek ik heb er nog foto's van

    teon ik een baby was kreeg ik op de eenof ander reden geen lucht meer heb het maar net overleefd is me verteld..


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    toen ik ik twee en half was waren we op vakantie naar Mallorca, en daar heb ik toen een of andere ziekte gekregen niemand wist wat ik had, ik ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. en ik was bijna uitgedroogt we zijn toen eerder naar huis gegaan. en ik heb eerlijk gezegt best een fobie daaraan over gehouden ! of laat ik het zo zeggen ik ga nooit meer naar Mallorca ik ben bang dat het dan weer gebeurd

    Na 9 maanden kreeg ik hersenvliesontsteking.
    Ben dankzij m'n moeders mond-tot-mond& het verdere snelle handelen van papsi&doktoren leef ik nog(baby)


    xxxxxx. Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik ben een soort tijdbom. Ik heb een ziekte, maar ze kunnen er ook niets aan doen. Niet dat ik zo ineens doodga, maar het is wel dodelijk. Ik zal er mijn hele leven mee moeten leven, aangezien ik er ook mee geboren ben en ze nog geen manier hebben gevonden om een gen uit een menselijk lichaam te verwijderen.


    Bored.

    teon ik een baby was kreeg ik op de eenof ander reden geen lucht meer heb het maar net overleefd is me verteld..


    Dat heb k ook gehad..alleen zit ik nu met een en een halve long :(

    (...)
    Kanker is niet erfelijk. Het is gewoon dikke pech als je het hebt.

    Kanker zelf niet. Maar als je geboren bent met het het gen ervoor is de kans dat je het krijgt stukken groter.
    Ikzelf heb een gen voor trombose in mijn lichaam. Mijn moeder heeft het, mijn oma heeft het. Mijn tante heeft het en mijn zusje ook. Mijn nichtje van 12 heeft al trombose gehad en mijn andere tante is overleden aan een longemboelie (bloedprop in dr longen)


    Bored.

    Toen ik 10sec oud was, leed ik aan zwangerschapsvergiftiging...
    Net op het randje hebbe ze me kunnen redden


    death to the one at the end of the serenade.