• That sucks.

    Krijg ik al bijna salaris? (huil)


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Win met de schrijfwedstrijd en het komt allemaal in orde (;


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Win met de schrijfwedstrijd en het komt allemaal in orde (;


    Ik doe mijn best, haha.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb al twee jaar één credit waar ik niets mee kan doen! Ik zal hem aan jou geven :'D


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Ik heb al twee jaar één credit waar ik niets mee kan doen! Ik zal hem aan jou geven :'D


    Dat zou wel ontzettend lief van je zijn! (flower)


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Dat zou wel ontzettend lief van je zijn! (flower)


    voila^^


    The soul needs autumn.

    Dat was volgens mij stiekem ook de bedoeling haha! In ieder geval zijn user hier aardig voor elkaar. Ik kom er nog 6 te kort... nee grapje. Haha.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Dat was volgens mij stiekem ook de bedoeling haha! In ieder geval zijn user hier aardig voor elkaar. Ik kom er nog 6 te kort... nee grapje. Haha.^^


    Heel stiekem wel oeps Nee, haha. Ik was er heilig van overtuigd dat ik er nog 6 had, haha. Valt dan altijd vies tegen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe