• Want aan de ene kant past hij er perfect tussen, maar aan de andere kant ben ik bang dat door de druk van schrijven ik zo gedemotiveerd raak..

    Hmm, twijfels.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Je kunt ook doorschrijven tot je bijvoorbeeld een woord of 10000 hebt, en hem dan opgeven!

    Maar ik vind dat hij heel goed in de competitie past. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zou het gewoon doen c: Ik vind SOTY net motiverend om te schrijven^^ Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Die keuze moet jezelf maken. Het valt mij wel op dat jij veel stories hier promoot op het forum waarvan veel uiteindelijk niet afgemaakt worden nee, dit is niet lullig bedoelt maar ik zie jou vaak voorbij komen met nieuwe ideeën. Dus als ik jou was zou ik eerst nog even wachten, helemaal als je al weet dat je door de druk het minder leuk gaat vinden. Het jaar is nog niet om.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het gewoon doen, desnoods schrijf je je weer uit als je gedemotiveerd raakt. Misschien raak je juist helemaal niet gedemotiveerd dus dat is het zonde dat je er niet aan mee doet!


    i wanna die with you once or twice.

    Froyo schreef:
    Die keuze moet jezelf maken. Het valt mij wel op dat jij veel stories hier promoot op het forum waarvan veel uiteindelijk niet afgemaakt worden nee, dit is niet lullig bedoelt maar ik zie jou vaak voorbij komen met nieuwe ideeën. Dus als ik jou was zou ik eerst nog even wachten, helemaal als je al weet dat je door de druk het minder leuk gaat vinden. Het jaar is nog niet om.


    Ja, nee, dat is ook zo en dat komt vaak omdat ik juist mezelf afkraak. De ideeën en de schrijfstijl. Al ben ik nog nooit eerder zo enthousiast over een idee geweest. Ik denk dat ik inderdaad even wacht, tot ik 6000 of 7000 woorden heb en me dan inschrijf. De woorden op Q trouwens, in het document hopelijk wel meer.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Froyo schreef:
    Die keuze moet jezelf maken. Het valt mij wel op dat jij veel stories hier promoot op het forum waarvan veel uiteindelijk niet afgemaakt worden nee, dit is niet lullig bedoelt maar ik zie jou vaak voorbij komen met nieuwe ideeën. Dus als ik jou was zou ik eerst nog even wachten, helemaal als je al weet dat je door de druk het minder leuk gaat vinden. Het jaar is nog niet om.


    I second this (:

    Uiteindelijk kan de druk die SOTY met zich meebrengt ook gezonde druk worden, dus dat je er juist gemotiveerd door wordt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ja, nee, dat is ook zo en dat komt vaak omdat ik juist mezelf afkraak. De ideeën en de schrijfstijl. Al ben ik nog nooit eerder zo enthousiast over een idee geweest. Ik denk dat ik inderdaad even wacht, tot ik 6000 of 7000 woorden heb en me dan inschrijf. De woorden op Q trouwens, in het document hopelijk wel meer.


    Dat lijkt mij inderdaad een heel slim idee. Het jaar is nog lang niet om dus genoeg tijd om jezelf in te kunnen schrijven :Y). Succes in ieder geval!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    (...)

    Dat lijkt mij inderdaad een heel slim idee. Het jaar is nog lang niet om dus genoeg tijd om jezelf in te kunnen schrijven :Y). Succes in ieder geval!


    Heel erg bedankt voor je reactie. En voor het feit dat je me nog eens met de neus op de feiten drukte met nooit iets afmaken, ik ga het nu echt afmaken hahaha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe