• Hoi hoi,

    Gisteren ben ik medebeheerder geworden van de Facebookgroep 'Readalong YA':

    Bij Readalong YA is iedereen welkom die van boeken en het young adult-genre houdt.
    Op de hoofdpagina kun je je hart luchten over alles wat hiermee te maken heeft heeft. Deze groep richt zich met name op het werk van Nederlandse en Vlaamse auteurs, die lang niet altijd de aandacht krijgen die ze verdienen door de vele vertaalde boeken.

    Bij de evenementen kun je je opgeven voor readalongs.
    Wanneer de einddatum bereikt is kun je met andere leden én de auteur heerlijk discussiëren over het boek dat jullie gezamenlijk gelezen hebben, zonder je in te houden voor spoilers.


    Nu kun je alleen maar mensen aan je groep toevoegen en hen eerst niet uitnodigen. Dat vind ik persoonlijk verre van fijn, dus bij dezen de vraag of er mensen zijn die deze groep leuk zouden vinden. Het gros van jullie heb ik op FB en had ik daar uitgenodigd als die functie bestond, maar dat is dus niet zo. ^^

    Link naar de groep


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga eens kijken. Ik lees eigenlijk niet zo veel Nederlandse boeken, omdat ik sowieso niet veel in het Nederlands lees, maar klinkt wel interessant (:

    1 vraag: zijn die readalong-evenementen ook online? Ik ga me iig wel toevoegen (;


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leuk (:
    De evenementen zijn alleen online. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het een erg leuk idee, maar ik ben vermoedelijk niet de juiste persoon om hieraan mee te doen. Ik vind het niet prettig lezen als ik weet dat ik een deadline heb, bovendien kies ik liever zelf mijn boeken uit. ^^


    Slightly drunk.

    Heb al gevraagd lid te worden, klinkt erg leuk! Net iets waar ik eigenlijk al een poosje naar zoek...! :)
    En lang leven een e-reader (en het bijkomende voordeel van de mogelijkheid gratis boeken te douwnloaden) is dit best te doen voor mij :'D


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Oeh dat lijkt me erg leuk, zeker omdat mijn eigen boek volgende maand uit komt c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ik ben ook lid :) Aangezien mijn vakantie eraan komt, heb ik eindelijk de tijd om weer meer te lezen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.