• De zanger Prince (57) overleden

    De Amerikaanse zanger Prince is donderdag overleden op 57-jarige leeftijd. Dat bevestigt een manager van Prince aan persbureau AP.
    Zijn lichaam werd donderdagochtend aangetroffen in zijn studio in zijn huis in Minnesota. Bij zijn huis staan er steeds meer fans om hun steun te betuigen.

    Prince kampte volgens een woordvoerder al een aantal weken met griep. Prince Rogers Nelson, zoals zijn volledige naam luidt, moest op 15 april al wegens een medische noodsituatie naar een ziekenhuis. Zijn vliegtuig maakte daarvoor een tussenlanding in Illinois. Toch trad hij de dag erna nog op bij een concert en verzekerde hij zijn fans dat alles in orde was.

    Bron: Nu.nl

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 19:33 ]

    Awh, wat zonde. Waarom gaan alle goede artiesten van de jaren 70/80/90 dood?

    Oh jeetje.. Ik was niet echt fan van hem maar mijn ouders wel. Raar om te horen dat hij er niet meer is, hij was ook nog best jong.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Nooo! (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn reactie was "wie is dat?"

    Nee serieus pas toen ik purple rain hoorde wist ik dat hij de zanger was.

    Natuurlijk altijd erg als er een icoon overlijd


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben er echt kapot van. Mam vertelde het net aan me, en zelf is zij echt een vreselijk grote fan. Echt vreselijk dit.


    United we stand, divided we fall.