• Je weet of je weet niet dat ik bezig ben met het herschrijven van een coming-of-age roman van een driehonderdtal bladzijden. Voor ik de personages bij begin te schaven, zou ik graag wat onderzoek doen bij mensen met vergelijkbare ervaringen, zodat ik niets over het hoofd zie qua emoties e.d. Als je jezelf herkent in één (of meer) van de onderstaande categorieën, zou ik het enorm, enorm waarderen als je de bijhorende vraagjes zou beantwoorden. De antwoorden mag je hieronder zetten of in een pb'tje doorsturen, waar je je zelf het prettigst bij voelt. Vragen die je liever niet beantwoordt / geen antwoord op hebt, laat je gerust maar over.


    ~ Iemand die gediagnosticeerd is met OCD ~

    Naar aanleiding van welke klachten ben je ermee naar een dokter gestapt / hebben je ouders dit gedaan? Wanneer heb je de diagnose gekregen? Hoe verliep dit? Hoe voelde je erbij? Hoe ervaar je je OCD? Dingen die ik zeker niet mag vergeten?

    ~ Iemand die last heeft van faalangst ~

    In welke vorm / mate heb je er last van? Wanneer? Hoe voelt het / wat zijn de gevolgen? Wat probeer je er tegen te doen? Helpt dit? Hoe reageren / reageerden leraren erop? Andere dingen die ik niet mag vergeten?

    ~ Een meisje met een "jongetjesfiguur" ~

    Hier pas ik zelf ook wel een beetje onder, tbh, hoewel ik wel redelijke heupen heb Voel je sociale druk je om "ronder" te zijn? Vind je het moeilijk om passende kleren / beha's te vinden? Zou je je figuur inwisselen voor een ander? Of ben je er trots op? Uiten anderen er ooit kritiek op? Andere dingen die ik niet mag vergeten?

    ~ Een meisje met volslanke vormen ~

    Zelfde vragen als de bovenstaande categorie.Voel je sociale druk om "platter" te zijn? Vind je het moeilijk om passende kleren / beha's te vinden? Zou je je figuur inwisselen voor een ander? Of ben je er trots op? Uiten anderen er ooit kritiek op? Andere dingen die ik niet mag vergeten?

    ~ (Min of meer) enige kleurling(e) in een vriendengroep ~

    Voel je je ooit buitengesloten, superieur, inferieur... naar aanleiding van je huidskleur? In welke ervaar je het racisme dat jammer genoeg nog steeds in onze maatschappij leeft? Vooroordelen? Is het lastig om kwalitatieve make-up te vinden? (Ik vind altijd dat er zo weinig verschillende donkere tinten staan bij de meeste merken, terwijl er wel vijftien soorten wit zijn. Bleh.) In welke mate voel je je verbonden met het land waar je (voor)ouders / jijzelf vandaan komt? Dingen die ik zeker op moet nemen?

    ~ Leerling(e) van een school waarop een lera(a)r(es) beschuldigd is van ongewenste intimiteiten / intimidatie ~

    Wat is er ongeveer gebeurd? Wie uitte de beschuldiging? Geloofde iedereen die? Werd erover geroddeld? Mocht de lera(a)r(es) les geven tijdens het onderzoek? Hoe verliep dat? Kwam hij / zij voor de rechtbank? De leerling(e) ook? Wat waren de consequenties? Andere dingen die je opvielen / ik zeker niet mag vergeten?

    ~ Iemand wiens ouders "geobsedeerd" zijn door gezond eten ~

    Wat mag je wel / niet eten? Vanuit welke overtuigingen? Hoe voel je je hierbij?

    ~ Iemand die deel heeft genomen aan een schooltoneelstuk ~

    Waren er audities? Hoe verliepen die? Hoe vaak was er repetitie? Wanneer? Hoe verliep dit? Waren er begeleidende leraren? Welk stuk voerde je op? Hoe vaak en voor wie? Waar? Waren er kostuums? Hoeveel leerlingen namen deel? Was het een leuke ervaring?

    ~ Iemand die bij de nieuwe partner van zijn / haar moeder / vader in is gaan wonen ~

    Hoe verliep dit in het begin? Wanneer en hoe heeft je moeder / vader dit aangekondigd? Hoe reageerde je? Kom je goed overeen met de partner en (indien van toepassing) diens kinderen? En in de andere richting? Zie je hem of haar als een "ouderfiguur"? Vind je dat hij of zij het recht heeft om je aan te spreken op je gedrag of een preek te geven?

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 20:02 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    ~ Iemand wiens ouders "geobsedeerd" zijn door gezond eten ~
    Wat mag je wel / niet eten? Mijn ouders zijn niet heel streng hierin, maar we eten niet zoveel vlees en halen eigenlijk nooit kant en klaar eten. Ook geen hamburgers, patat, worstenbroodjes en dat soort dingen voor mij. Nu haat ik salade dus hoef ik dat ook niet te eten, maar ik krijg bij het ontbijt grote stapel rauwkost op mijn bord en veel frisdrank krijg ik ook niet echt. Ik krijg eerder een appel als toetje dan een koekje, het is gewoon weinig wit brood, weinig snoep en suiker, veel fruit, noten en groenten.
    Vanuit welke overtuigingen? Hoe voel je je hierbij? Ik vind het niet echt erg, al is het wel irritant dat wanneer je dan in de pauze met een stuk paprika zit en de rest allemaal lekkere koekjes hebben en dat soort dingen. Het is omdat mijn moeder zelf ook zo is opgevoed en hierdoor werd ze bijna nooit ziek, en het werkt ook goed bij ons. Al zou ik soms best gewoon een chocoladekoek mee willen in plaats van een appel.


    Heb je hier wat aan?


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    ~ Iemand wiens ouders "geobsedeerd" zijn door gezond eten ~
    Wat mag je wel / niet eten? Mijn ouders zijn niet heel streng hierin, maar we eten niet zoveel vlees en halen eigenlijk nooit kant en klaar eten. Ook geen hamburgers, patat, worstenbroodjes en dat soort dingen voor mij. Nu haat ik salade dus hoef ik dat ook niet te eten, maar ik krijg bij het ontbijt grote stapel rauwkost op mijn bord en veel frisdrank krijg ik ook niet echt. Ik krijg eerder een appel als toetje dan een koekje, het is gewoon weinig wit brood, weinig snoep en suiker, veel fruit, noten en groenten.
    Vanuit welke overtuigingen? Hoe voel je je hierbij? Ik vind het niet echt erg, al is het wel irritant dat wanneer je dan in de pauze met een stuk paprika zit en de rest allemaal lekkere koekjes hebben en dat soort dingen. Het is omdat mijn moeder zelf ook zo is opgevoed en hierdoor werd ze bijna nooit ziek, en het werkt ook goed bij ons. Al zou ik soms best gewoon een chocoladekoek mee willen in plaats van een appel.


    Heb je hier wat aan?

    Zeker! Bedankt!


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Josiah schreef:
    Toneelstuk (:

    Waren er audities
    Nop, het ging op klas. Eerst degenen die het vaakst hadden meegedaan en in examenklas zaten, dan de gewone examenklassen, dan vierde en vijfde (voor HAVO / VWO leerlingen), dan 3e klas en als laatste de 2e klassen. De eerste klas had hun eigen toneelstuk.

    Hoe verliepen die?
    NVT

    Hoe vaak was er repetitie? Wanneer?
    Elke week 2, dinsdag scène 1 - 5 en donderdag scène 6 - 9. Als je maar in één helft zit hoefde je maar één dag te komen.

    Hoe verliep dit? Waren er begeleidende leraren?
    We hadden een lerares en een leraar die het stuk hadden geschreven en ons begeleidden.

    Welk stuk voerde je op?

    Het heette "Perfect" en ging over een man die schilderijen maakte die tot leven kwamen (lang verhaal ^^ onze leraren zijn raar)

    Hoe vaak en voor wie?
    Drie keer, maandag één keer en dinsdag twee keer. Het was voor iedereen die kaartjes had, en die kon je kopen bij ons op school. Niet alleen ouders maar ook leerlingen komen elk jaar kijken.
    Elk jaar komen onder schooltijd ook alle scholen uit mijn woonplaats kijken.

    Waar?
    In een ENORME zaal genaamd "De Meerse". Er pasten zo'n 500 mensen in!

    Waren er kostuums?
    Ja, maar die moesten we zelf maken/regelen

    Hoeveel leerlingen namen deel?
    Eerst zo'n honderd, maar er zijn ook best wel wat afgehaakt omdat het niet werkte met school.

    Was het een leuke ervaring?
    Zeker, er was een heerlijk groepsgevoel!

    Bedankt!!


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    ~ Iemand die last heeft van faalangst ~

    In welke vorm / mate heb je er last van?
    Ik kreeg last van faalangst, vooral bij toetsen waarin veel cijfers terug zullen komen. Dus bij vakken als wiskunde en economie. Hoe goed ik het dan ook kon in de les, ik blokkeer volledig. In mindere mate voor presentaties, als ik eenmaal de presentatie geeft, gaat het wel, maar daarvoor zit ik echt een soort vast in de gedachte dat ik het niet kan.

    Wanneer?
    Zoals hierboven al gezegd, dus bij toetsen met cijfers en rekenen.

    Hoe voelt het / wat zijn de gevolgen?
    Vaak resulteert het in niet al te beste cijfers die ik dan met een herkansing moet optrekken. Op de middelbare school was dat altijd erg vervelend aangezien je maar één vak kon herkansen. Ik ben dan ook geslaagd met een onvoldoende voor wiskunde en economie. Tijdens de herkansing had ik trouwens minder last van faalangst, puur omdat ik dan al een cijfer had staan en ik wist dat ik in ieder geval dat cijfer behield als mijn nieuwe cijfer lager was.

    Wat probeer je er tegen te doen? Helpt dit?
    Ik heb verschillende cursussen gehad die me allemaal andere dingen vertelden. Wat mij het meeste helpt, is een open houding aannemen (minder ingezakt zitten, benen en armen niet strak tegen me aan, maar vooral wat losser zitten) en rustig in- en uitademen. Gewoon een moment nemen om tot mezelf te komen en te kalmeren.

    Hoe reageren / reageerden leraren erop?
    Op de middelbare regelde mijn mentor dat ik zo'n cursus kon volgen in de vijfde klas. Bij mijn huidige studie gaf ik het aan bij mijn slb'er (mentor) en ook die heeft gelijk geregeld dat ik een cursus zou kunnen volgen. Helaas heb ik die nog niet kunnen doen, aangezien mijn studierooster het, heel irritant, niet toelaat.

    Andere dingen die ik niet mag vergeten?
    Faalangst is voor iedereen anders en waar ik op zich een milde vorm heb bij enkel rekentoetsen, ken ik ook iemand die het bij pretty much elke toets heeft. Veel weet ik er niet vanaf (dochter van een vriendin van mijn moeder), maar het is dus voor iedereen anders en voor iedereen helpt iets heel anders.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    ~ Een meisje met volslanke vormen ~

    Voel je sociale druk om "platter" te zijn?
    Eh, goh, meer druk vanuit mezelf denk ik? Maar niet via media of zo. Tuurlijk zou het leuk zijn om enkele kilootjes lichter te zijn, maar ik weet ook dat ik nooit een modellenlichaam zal hebben.

    Vind je het moeilijk om passende kleren / beha's te vinden?
    Ik heb enkele jaren terug een borstverkleining laten doen, dus dat helpt wel. Maar soms is het wel lastig om kleedjes te vinden, nog steeds. Gewoon omdat de kleding hetzelfde blijft, terwijl de lichamen van tieners evolueren. De kledingindustrie lijkt gewoon te weigeren om hun maten aan te passen. Dus, ja, af en toe zie ik een leuk kledingstuk, pas ik 'm en lukt het gewoon niet, maar ik kan nog wel gewoon in winkels als H&M en andere ketens winkelen.

    Zou je je figuur inwisselen voor een ander? Of ben je er trots op?
    Ik zou het wel fijner vinden om een wat plattere buik te hebben, ja, zodat ik me eens niet énorm ongemakkelijk hoef te voelen in mijn bikini haha.

    Uiten anderen er ooit kritiek op?
    Eh, mijn moeder soms, maar dat is een ander verhaal, I guess?

    Andere dingen die ik niet mag vergeten?
    Hmm, niet waar ik zo even aan denk.


    soul made of stardust and chaos.

    Ik weet niet of dit binnen de categorie valt omdat het niet echt een schooltoneelstuk was, maar het was een toneelstuk en het was op school dus eh close enough?

    Iemand die heeft deelgenomen aan een schooltoneelstuk
    Waren er audities? Nope c: Bij Versterkt Engels hadden we onze lerares zo gek gekregen dat ze ons een half jaar artistieke vrijheid gaf zodat we met de klas een toneelstuk konden schrijven / opvoeren en dergelijke. De rollen werden gewoon toebedeeld aan mensen. c:
    Hoe verliepen die? nvt
    Hoe vaak was er repetitie? Iedere les versterkt engels hadden we na het schrijven de kans om te repeteren (en om aan de decors en dergelijke te werken)
    Wanneer? Dat hing af van het lesrooster. Voor het grootste deel was het in ieder geval 100 minuten op dinsdag, 50 minuten op woensdag, en dan een generale repetitie voor de voorstelling.
    Hoe verliep dit? Hahaha best dramatisch. De 'regisseur' had op de een of andere manier het idee om iedere keer bij het begin te beginnen, waardoor we nooit echt het hele stuk hebben geoefend. De eerste 3 scenes kende iedereen vanbuiten, maar de rest was een groot drama :']. Zelfs bij de generale kwamen we maar halverwege omdat er eten was geregeld wat interessanter bleek dan daadwerkelijk oefenen. Ik had geluk dat ik bij de 2e scene een zin had :']
    Waren er begeleidende leraren? Mijn lerares VE. Bij de uitvoering ook nog een andere leraar die voelde dat hij wel de eer op zich kon nemen. Mooi niet dus.
    Welk stuk voerde je op? Een zelfgeschreven werk. Geen idee meer wat de titel was, maar het was een soort van west side story idee like posh rich people in Engeland vs. meer punk straatjongeren?
    Hoe vaak en voor wie? De planning was vier keer, een keer op de 'English Night' en drie keer op de culturele avonden van mijn school. Helaas waren er voor de English night niet genoeg kaartjes verkocht en konden we ons decor niet naar de ca krijgen, waardoor we het stuk een keer hebben opgevoerd, op de avond van de English night voor ouders vooral.
    Waar? In de aula van de school :']
    Waren er kostuums? Soort van. Meer een soort dress-code: fancy kleding voor de posh mensen, 'ruigere' kleding voor de anderen.
    Hoeveel leerlingen namen deel? Rond de 30. 26 mensen uit mijn klas, en dan 3 of 4 uit de parallelklas die voor het licht en de muziek zorgden (omdat ze bij de technische dinges van school zaten, niet omdat ze gevraagd waren)
    Was het een leuke ervaring? Ja :Y) Ook al was het een grote ramp, het was wel vet leuk.. En de hele klas had er een 8.5 voor gekregen :B


    because i knew you, i have been changed for good

    Jethro schreef:
    ~ Iemand die last heeft van faalangst ~


    seanchai schreef:
    Ik weet niet of dit binnen de categorie valt omdat het niet echt een schooltoneelstuk was, maar het was een toneelstuk en het was op school dus eh close enough?
    Iemand die heeft deelgenomen aan een schooltoneelstuk
    Waren er audities? Nope c: Bij Versterkt Engels hadden we onze lerares zo gek gekregen dat ze ons een half jaar artistieke vrijheid gaf zodat we met de klas een toneelstuk konden schrijven / opvoeren en dergelijke. De rollen werden gewoon toebedeeld aan mensen. c:
    Hoe verliepen die? nvt
    Hoe vaak was er repetitie? Iedere les versterkt engels hadden we na het schrijven de kans om te repeteren (en om aan de decors en dergelijke te werken)
    Wanneer? Dat hing af van het lesrooster. Voor het grootste deel was het in ieder geval 100 minuten op dinsdag, 50 minuten op woensdag, en dan een generale repetitie voor de voorstelling.
    Hoe verliep dit? Hahaha best dramatisch. De 'regisseur' had op de een of andere manier het idee om iedere keer bij het begin te beginnen, waardoor we nooit echt het hele stuk hebben geoefend. De eerste 3 scenes kende iedereen vanbuiten, maar de rest was een groot drama :']. Zelfs bij de generale kwamen we maar halverwege omdat er eten was geregeld wat interessanter bleek dan daadwerkelijk oefenen. Ik had geluk dat ik bij de 2e scene een zin had :']
    Waren er begeleidende leraren? Mijn lerares VE. Bij de uitvoering ook nog een andere leraar die voelde dat hij wel de eer op zich kon nemen. Mooi niet dus.
    Welk stuk voerde je op? Een zelfgeschreven werk. Geen idee meer wat de titel was, maar het was een soort van west side story idee like posh rich people in Engeland vs. meer punk straatjongeren?
    Hoe vaak en voor wie? De planning was vier keer, een keer op de 'English Night' en drie keer op de culturele avonden van mijn school. Helaas waren er voor de English night niet genoeg kaartjes verkocht en konden we ons decor niet naar de ca krijgen, waardoor we het stuk een keer hebben opgevoerd, op de avond van de English night voor ouders vooral.
    Waar? In de aula van de school :']
    Waren er kostuums? Soort van. Meer een soort dress-code: fancy kleding voor de posh mensen, 'ruigere' kleding voor de anderen.
    Hoeveel leerlingen namen deel? Rond de 30. 26 mensen uit mijn klas, en dan 3 of 4 uit de parallelklas die voor het licht en de muziek zorgden (omdat ze bij de technische dinges van school zaten, niet omdat ze gevraagd waren)
    Was het een leuke ervaring? Ja :Y) Ook al was het een grote ramp, het was wel vet leuk.. En de hele klas had er een 8.5 voor gekregen :B


    Bedankt voor het beantwoorden allebei! Ik kan er zeker iets mee.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    itsmagicc schreef:

    ~ Een meisje met volslanke vormen ~

    Voel je sociale druk om "platter" te zijn?
    Eh, goh, meer druk vanuit mezelf denk ik? Maar niet via media of zo. Tuurlijk zou het leuk zijn om enkele kilootjes lichter te zijn, maar ik weet ook dat ik nooit een modellenlichaam zal hebben.

    Vind je het moeilijk om passende kleren / beha's te vinden?
    Ik heb enkele jaren terug een borstverkleining laten doen, dus dat helpt wel. Maar soms is het wel lastig om kleedjes te vinden, nog steeds. Gewoon omdat de kleding hetzelfde blijft, terwijl de lichamen van tieners evolueren. De kledingindustrie lijkt gewoon te weigeren om hun maten aan te passen. Dus, ja, af en toe zie ik een leuk kledingstuk, pas ik 'm en lukt het gewoon niet, maar ik kan nog wel gewoon in winkels als H&M en andere ketens winkelen.

    Zou je je figuur inwisselen voor een ander? Of ben je er trots op?
    Ik zou het wel fijner vinden om een wat plattere buik te hebben, ja, zodat ik me eens niet énorm ongemakkelijk hoef te voelen in mijn bikini haha.

    Uiten anderen er ooit kritiek op?
    Eh, mijn moeder soms, maar dat is een ander verhaal, I guess?

    Andere dingen die ik niet mag vergeten?
    Hmm, niet waar ik zo even aan denk.

    Bedankt voor het beantwoorden! Inderdaad jammer dat de kledingindustrie zo weinig rekening houdt met diverse lichaamstypes. Al lijkt het wel een beetje de juiste kant op te gaan met de maatschappij, als je bijvoorbeeld de gloednieuwe volslanke / kleine / grote Barbiepoppen ziet. Vroeg of laat zal iedereen zich wel realiseren dat er meer dan één soort lichaam is. En wat toevallig, één van mijn personages heeft ook een borstverkleining gehad. Hoe dan ook, nogmaals bedankt en een fijne vrijdagavond nog. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Faalangst

    In welke vorm / mate heb je er last van? Er zijn vast mensen die het veel erger hebben en het valt mee
    Wanneer? Bij vakken op school die ik niet snap, maar ook om met mensen te praten. Ik denk al snel dat ik het fout doe en wil mensen niet lastig vallen
    Hoe voelt het / wat zijn de gevolgen? Ik kan in paniek raken of geïrriteerd raken. Dat verschilt per keer
    Wat probeer je er tegen te doen? Ik weet niet of ik er echt veel kan tegen doen. Als ik ontzettend veel bijles heb genomen en nog steeds niets van de toets bak, dan is het het ergst
    Helpt dit? -
    Hoe reageren / reageerden leraren erop? Ze proberen wel te ondersteunen, maar veel weten er niet van
    Andere dingen die ik niet mag vergeten?


    Volslank
    Voel je sociale druk om "platter" te zijn? Absoluut, maar ik wil ook niet te dun zijn
    Vind je het moeilijk om passende kleren / beha's te vinden? BH's is een hel. Als ik mijn maat eens vind, dan neem ik gelijk een aantal mee. Mijn benen zijn te lang voor de meeste broeken of knellen om mijn heupen
    Zou je je figuur inwisselen voor een ander? Ja, maar niet alles.
    Of ben je er trots op? Nee niet echt
    Uiten anderen er ooit kritiek op? Niet vaak, maar soms hoor ik wel eens iets
    Andere dingen die ik niet mag vergeten?-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    niniwa1 schreef:
    (...)
    Bedankt voor het beantwoorden! Inderdaad jammer dat de kledingindustrie zo weinig rekening houdt met diverse lichaamstypes. Al lijkt het wel een beetje de juiste kant op te gaan met de maatschappij, als je bijvoorbeeld de gloednieuwe volslanke / kleine / grote Barbiepoppen ziet. Vroeg of laat zal iedereen zich wel realiseren dat er meer dan één soort lichaam is. En wat toevallig, één van mijn personages heeft ook een borstverkleining gehad. Hoe dan ook, nogmaals bedankt en een fijne vrijdagavond nog. ^^


    Ja, dat vind ik toch ook al een goede vooruitgang c:. That's the dream :').
    Graag gedaan! Voor jou ook c:


    soul made of stardust and chaos.

    JamesPotter schreef:
    Faalangst
    In welke vorm / mate heb je er last van? Er zijn vast mensen die het veel erger hebben en het valt mee
    Wanneer? Bij vakken op school die ik niet snap, maar ook om met mensen te praten. Ik denk al snel dat ik het fout doe en wil mensen niet lastig vallen
    Hoe voelt het / wat zijn de gevolgen? Ik kan in paniek raken of geïrriteerd raken. Dat verschilt per keer
    Wat probeer je er tegen te doen? Ik weet niet of ik er echt veel kan tegen doen. Als ik ontzettend veel bijles heb genomen en nog steeds niets van de toets bak, dan is het het ergst
    Helpt dit? -
    Hoe reageren / reageerden leraren erop? Ze proberen wel te ondersteunen, maar veel weten er niet van
    Andere dingen die ik niet mag vergeten?


    Volslank
    Voel je sociale druk om "platter" te zijn? Absoluut, maar ik wil ook niet te dun zijn
    Vind je het moeilijk om passende kleren / beha's te vinden? BH's is een hel. Als ik mijn maat eens vind, dan neem ik gelijk een aantal mee. Mijn benen zijn te lang voor de meeste broeken of knellen om mijn heupen
    Zou je je figuur inwisselen voor een ander? Ja, maar niet alles.
    Of ben je er trots op? Nee niet echt
    Uiten anderen er ooit kritiek op? Niet vaak, maar soms hoor ik wel eens iets
    Andere dingen die ik niet mag vergeten?-

    Bedankt voor het beantwoorden! Ronde vormen zijn trouwens wel iets waar je trots op mag zijn, hoor. Don't be too hard on yourself. <3


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik ben nog op zoek naar enkele van de volgende getuigenissen:

    ~ Iemand die gediagnosticeerd is met OCD ~

    ~ (Min of meer) enige kleurling(e) in een vriendengroep ~

    ~ Leerling(e) van een school waarop een lera(a)r(es) beschuldigd is van ongewenste intimiteiten / intimidatie ~

    ~ Iemand die bij de nieuwe partner van zijn / haar moeder / vader in is gaan wonen ~


    Andere zijn natuurlijk ook nog steeds welkom. Bedankt iedereen! ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell