• Jerker is het main character in mijn nieuwe verhaal, wat ik snel al wil gaan uitwerken.
    De oplettende lezer ziet een overeenkomst met Järke, de moordenaar met een steekje los, uit mijn verhaal De Zes. :Y)

    Ik wilde eigenlijk mezelf Skøyen noemen, want ik hou van Noors en Zweeds, maar tja. Helaas. Qrew, fiks het!

    En dan hier een random plaatje van een eland, want #noorwegen
    .



    Slightly drunk.

    Ah, ik dacht eerst dat het iets heel anders betekende.

    Gatomon schreef:
    Ah, ik dacht eerst dat het iets heel anders betekende.
    Wat dan? ^^


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)Wat dan? ^^

    Nou, HANDelingen. Haal de 'er' van je usernaam (:

    Gatomon schreef:
    (...)
    Nou, HANDelingen. Haal de 'er' van je usernaam (:

    That's what we call a dirty mind :')


    Slightly drunk.

    This sounds so wrong :')

    Maar wat betekend het? Of is het echt alleen maar van de naam afgeleid? c:

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 13:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil ook het Griekse alfabet hier kunnen invoeren, maar dan kan ik ook nog lang wachten. (;

    Maar ik vind 'm nice ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    @Eichenhouse, het betekent eigenlijk niet zoveel haha. Vind hem gewoon een awesome naam.

    @Jily, en de admins dan...? Kunnen die niet iets regelen? (:


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)
    That's what we call a dirty mind :')

    Well that's me (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 14:36 ]

    Jily schreef:
    Ik wil ook het Griekse alfabet hier kunnen invoeren, maar dan kan ik ook nog lang wachten. (;

    Maar ik vind 'm nice ^^

    GRIEKS JA AUB

    OT: Ik zag er inderdaad in eerste instantie ook iets heel anders in, maar nu ik het idee erachter ken, vind ik 'm leuker :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik dacht ook aan jerk, maar dan gewoon aan het scheldwoord en niet het letterlijke. :'D But I like! #noorwegen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jily schreef:
    Ik wil ook het Griekse alfabet hier kunnen invoeren, maar dan kan ik ook nog lang wachten. (;

    Maar ik vind 'm nice ^^


    En accenttekens. En een vliegend streepje. En zo'n rare Duitse s. Ik ben veeleisend, sorry. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben ik dan echt de enige die niets achter de naam zelf zocht? ;"D


    Slightly drunk.

    Volgens mij dacht ik ongeveer hetzelfde als Gatomon. Ik dacht dat de Engelsen een woord hadden voor rukker en dat dit het was. Brengt me trouwens op een idee voor een username.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Volgens mij dacht ik ongeveer hetzelfde als Gatomon. Ik dacht dat de Engelsen een woord hadden voor rukker en dat dit het was. Brengt me trouwens op een idee voor een username.

    Yup. Jerker > jerk off > rukker. Zo dacht ik inderdaad.
    What, ik hoop niet dat dat idee iets met rukken te maken heeft. XD

    oh ik las iets heeeeeel verkeerd


    Heaven is a place that we all have