• Als ik stress heb of iets dan krijg ik in mijn haar van die witte schilfertjes die je er amper uit krijgt. Door een gebeurtenis een half jaar geleden inmiddels heb ik al een half jaar lang last en nu is het weer heel erg. En dat terwijl het juist goed met mij gaat.

    Ik was mijn haar om de dag met Dove shampoo en een creme spoeling en ik gebruik om de dag een Andrealon glans creme die je alleen hoeft in te smeren.

    Heeft iemand tips hoe ik eraf van kan komen? Ik vind het bloed irritant omdat alles steeds onder zit en het ziet er gewoon niet hygienisch uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien eens een anti-roos shampoo proberen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Misschien eens een anti-roos shampoo proberen?
    heb ik inderdaad een poos gedaan maar dat helpt dus niet. Het is echt vervelend als ik even in de bank lig dan ligt de leuning al vol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als anti-roos shampoo niet werkt, kun je misschien even langs de huisarts gaan. Het kan iets anders zijn dan roos en daar heeft de huisarts misschien wel een middeltje voor.
    In de tussentijd; niet te veel wrijving veroorzaken. Dus niet te veel kammen, krabben, wassen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Sowieso de cremespoeling alleen in de puntjes van je haren doen, niet op je hoofdhuid. En heeeeel goed uitspoelen. Douche je lang of heel heet? Daar kan het ook nog van komen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je een droge hoofdhuid? Is het misschien roos?
    Of heb je ook rode, geïrriteerde en soms pijnlijke plekken op de hoofdhuid waar de schilfers vandaan komen? Want dan zou het ook psoriasis kunnen zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik probeerde eerst ook allerlei verschillende anti-roos shampoos maar alleen die van Kruitvat werkte. Misschien die proberen?


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Misschien de (anti-roos) shampoo van Neutral of een ander merk als dat gebruiken. Zarqua of Louis Widmer, al zijn die iets duurder.

    Teershampoo kan ook wel helpen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb hetzelfde, mijn moeder heeft gisteren antiroos in huis gehaald, dus die ga ik vandaag of morgen proberen. Ik laat wel weten of het wat is!

    (tea tri oil kan ook nog weleens helpen, een paar druppeltjes op de plekken waar het het ergste is en dan inwrijven en het liefst een paar uur later uitspoelen. Niet mee naar school gaan want het stinkt echt enorm)


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Ik heb hetzelfde, mijn moeder heeft gisteren antiroos in huis gehaald, dus die ga ik vandaag of morgen proberen. Ik laat wel weten of het wat is!

    (tea tri oil kan ook nog weleens helpen, een paar druppeltjes op de plekken waar het het ergste is en dan inwrijven en het liefst een paar uur later uitspoelen. Niet mee naar school gaan want het stinkt echt enorm)
    het is wel echt door heel mn haar dus ik weet niet echt waat.ik het moet doen X.D

    Qua douchen douche ik rond de 38 graden en ik douche minimaal 10 max 20 minuten in de douche.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan