• Ik heb vanavond een feestje met wat vriendinnen. We willen heel graag Teenwolf kijken, maar mijn vriendinnen zijn niet zo goed in Engels. De eerste vier afleveringen staan gewoon op popcorntime met ondertiteling, maar bij de rest van de afleveringen staat de ondertiteling er niet bij. Ik zoek een site waar ik de serie (en andere series) kan kijken met Nederlandse ondertiteling
    Dankjewel alvast (;


    What's meant to be will find it's way

    Ik ken alleen sites zonder ondertiteling, of Netflix. Maar dan moet je dokken (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Kun je niet regelen dat je iemand's Netflix leent? Daar staan namelijk sowieso de eerste 4 seizoenen mét ondertiteling.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Volgens mij kan je nergens Amerikaanse series streamen met ondertitels, behalve dan Popcorntime en Netflix. Mhm, je zou het kunnen downloaden want ik weet vrijwel zeker dat ze op torrentsites staan, maar weet niet of je daar handig mee bent.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Bigsleep schreef:
    Kun je niet regelen dat je iemand's Netflix leent? Daar staan namelijk sowieso de eerste 4 seizoenen mét ondertiteling.

    Dat zou inderdaad heel handig zijn, helaas zijn mijn vriendinnen niet zo bekend met series, dus geen heeft een Netflix account :/


    What's meant to be will find it's way

    Anatomy schreef:
    Volgens mij kan je nergens Amerikaanse series streamen met ondertitels, behalve dan Popcorntime en Netflix. Mhm, je zou het kunnen downloaden want ik weet vrijwel zeker dat ze op torrentsites staan, maar weet niet of je daar handig mee bent.


    Ja dat heb ik indeed geprobeerd, maar nadat ik de files gedownload had wist ik er verder totaal geen raad meer mee hoe ik het dan ook daadwerkelijk kon afspelen :s


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik indeed geprobeerd, maar nadat ik de files gedownload had wist ik er verder totaal geen raad meer mee hoe ik het dan ook daadwerkelijk kon afspelen :s


    Wat voor bestanden waren het?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Alleen op mtv zelf is verder met ondertiteling, maar dat is Engels. Heb je niet veel aan denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inderdaad downloaden.
    Ik download met utorrent en heb van piratebay Teen Wolf gedownload en alles deed het prima?
    Je kunt ook nog naar subsmovies.com gaan met je laptop en je laptop met de televisie verbinden met een kabeltje.
    Geen idee hoe zo'n ding heet, maar je ziet dan het beeldscherm van de laptop op je tv.
    Lekker vaag weer en alles, hopelijk kun je er wat mee :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sconelario schreef:
    Inderdaad downloaden.
    Ik download met utorrent en heb van piratebay Teen Wolf gedownload en alles deed het prima?
    Je kunt ook nog naar subsmovies.com gaan met je laptop en je laptop met de televisie verbinden met een kabeltje.
    Geen idee hoe zo'n ding heet, maar je ziet dan het beeldscherm van de laptop op je tv.
    Lekker vaag weer en alles, hopelijk kun je er wat mee :')


    De HDMI kabel zul je bedoelen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    (...)

    De HDMI kabel zul je bedoelen.

    Ik denk het ja :')
    Ik heb er verder ook geen verstand van.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Anatomy schreef:
    (...)

    Wat voor bestanden waren het?



    What's meant to be will find it's way

    Sconelario schreef:
    Inderdaad downloaden.
    Ik download met utorrent en heb van piratebay Teen Wolf gedownload en alles deed het prima?
    Je kunt ook nog naar subsmovies.com gaan met je laptop en je laptop met de televisie verbinden met een kabeltje.
    Geen idee hoe zo'n ding heet, maar je ziet dan het beeldscherm van de laptop op je tv.
    Lekker vaag weer en alles, hopelijk kun je er wat mee :')


    Ik zal het eens googlen ^^


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    (...)



    Je hebt een programma nodig om de torrent om te zetten in een werkelijk bestand, bijvoorbeeld UTorrent, maar dat is een heel groot programma.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bigsleep schreef:
    (...)

    Je hebt een programma nodig om de torrent om te zetten in een werkelijk bestand, bijvoorbeeld UTorrent, maar dat is een heel groot programma.


    Dit inderdaad! Je hebt nu gewoon de torrent opgeslagen haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Dit inderdaad! Je hebt nu gewoon de torrent opgeslagen haha.


    Oef ik ben echt een kneus ._.
    Ik ga kijken of ik UTorrent kan downloaden, ik hoop dat het dan wel lukt, bedankt iniedergeval


    What's meant to be will find it's way