• Gisteren was ik op zeg maar een feestje en na wat gedronken te hebben stonden we allemaal(we kenden elkaar allemaal) te dansen. Eén jongen had naar mijn mening te veel gedronken en ik zelf had ook redelijk wat op, plots nam hij me vast we dansten en hij begon met zijn hand aan mijn kont te zitten enzo ik liet het gewoon toe omdat ik dacht ach ja waarom ook niet er zijn er hier nog aan het flirten dus so what xD
    Maar uiteindelijk wou hij naar buiten en ik met mijn stomme kop ben mee gegaan hij heeft me gekust vier keer met de tong en ik heb hem niet van me afgeduwt en heb hem gewoon laten doen, maar het is niet dat ik de jongen leuk vind of zo iets in die aard. Het is gewoon een vriend meer niet. Maar toch voel ik me er niet goed bij, ik ben bang dat andere mij een slet gaan vinden. Is dat zo? Heb ik me als een slet gedragen?

    Iedereen laat zich wel eens gaan maar dat betekent niet automatisch dat je een slet bent (:
    Misschien moet je wel duidelijk maken aan die jongen dat er niets meer speelt tussen jou en hem.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ...
    Dit klinkt meer als "ik ben bang dat ik een slet ben, omdat ik met één jongen die mijn vriendje niet is wat gerotzooid heb".
    Je zou een slet zijn als je op diezelfde avond met nog een stuk of tien jongens hebt gerotzooid. Of iets minder en dan verder gaan dan zoenen.
    Want kom op zeg, dit kun je toch geen sletterig gedrag noemen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    ...
    Dit klinkt meer als "ik ben bang dat ik een slet ben, omdat ik met één jongen die mijn vriendje niet is wat gerotzooid heb".
    Je zou een slet zijn als je op diezelfde avond met nog een stuk of tien jongens hebt gerotzooid. Of iets minder en dan verder gaan dan zoenen.
    Want kom op zeg, dit kun je toch geen sletterig gedrag noemen?


    Tell me about it, stud.

    Nee hoor, het was een feestje en meer niet toch? Kijk, als je nu een vriendje had terwijl je dat deed, dan was het iets anders geweest. Maar dit kun je eerder zien als een leuke avond (: Zolang je nu maar niet met de gevoelens van die jongen gaat spelen, dat zou pas hard zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ach, het kan een keer gebeuren.

    Voor de rest zou ik gewoon even vertellen aan je vriendinnen over wat jij er zelf van denkt. + het even duidelijk maken aan die jongen. Misschien voelt hij namelijk wel wat voor jou.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:00 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind dat geen sletterig gedrag hoor. Moet toch gewoon kunnen, zolang je het niet elke avond met een andere jongen doet? :'D Ik zoen ook wel eens met random jongens tijdens het uitgaan, nou en. Zolang je maar een leuke avond hebt gehad toch?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik vind niet dat je 'n slet bent. Ik heb net hetzelfde voorgehad, maar dat was eenmalig en ik vind mezelf niet bepaald een slet. :')

    HEt was een feest en jullie waren allebei dronken. Het overkomt toch bijna iedereen?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nee hoor, dat doen heel veel meisjes wel een keer.

    Zolang je het niet elke week met een andere jongen, of met meerdere jongens op één avond gaat doen vind ik niet dat je een slet bent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Freerunner schreef:
    Nee hoor, het was een feestje en meer niet toch? Kijk, als je nu een vriendje had terwijl je dat deed, dan was het iets anders geweest. Maar dit kun je eerder zien als een leuke avond (: Zolang je nu maar niet met de gevoelens van die jongen gaat spelen, dat zou pas hard zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Don't worry. Ik ken meisjes die met 5 jongens gaan zoenen in 1 avond.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gancanagh schreef:
    Nee hoor, dat doen heel veel meisjes wel een keer.

    Zolang je het niet elke week met een andere jongen, of met meerdere jongens op één avond gaat doen vind ik niet dat je een slet bent.

    Frodo schreef:
    Iedereen laat zich wel eens gaan maar dat betekent niet automatisch dat je een slet bent (:
    Misschien moet je wel duidelijk maken aan die jongen dat er niets meer speelt tussen jou en hem.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pioneer schreef:
    Ik vind dat geen sletterig gedrag hoor. Moet toch gewoon kunnen, zolang je het niet elke avond met een andere jongen doet? :'D Ik zoen ook wel eens met random jongens tijdens het uitgaan, nou en. Zolang je maar een leuke avond hebt gehad toch?


    The artist is the kid that survived.

    Mij lijkt het dat je een slet bent als je met al die jongens gezoend heb. Je was dronken en heb er maar een gehad, dus nee.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!