• Welk moetten de leeraren bij jouw in de klas het meeste zeggen? Hier komen die van mij;
    -Zet die pet af.
    -Stop met bellen en doe die gsm weg.
    -Steekt da eten weg.
    -Doe da drinken in u boekentas.
    -Stop met scheten laten.
    -Ga nu meteen de klas uit [Waardoor we dan lekker blijven zitten om de leerkracht te kloten ^^]
    -Denk is 5 seconden niet aan sex.
    -Wie heeft die boer gelaten?

    En nu is het jullie beurt ^^

    Euhm, ik heb zo een irritante leerkracht dat steeds zegt: hé ><
    En vorig jaar zei een leerkracht om de vijf minuten: heren en dames n_n
    Lozers dat ze zijn (A)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Euh, moogn jullie bellen in de klas fzo? Ö :P Vanaf iemand een klein stukie van u gsm ziet, moet je die afgeven --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    leeraar: hou nou is op!
    leerling: maar ik doe helemaal niks!
    leraar: jah dat is juist het probleem

    of ,, leraar: sorry dat ik door je heen praat
    meluge leerling: maakt niet uit hoowr!!


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    - jullie zijn echt een leuke klas

    - jullie mogen wel praten, maar niet zo luidruchtig dat sommige mensen zich niet meer kunnen concentreren.

    hihi,
    onze klas is vet leuk :3
    en we mogen bijna alles in de lessen doen.


    -

    move
    stil
    zwijg
    er uit
    daar is de deur als je wilt gaan
    koppen dicht(was forig jaar bij economie da mens schreewt je hoort het een gang vederxD)
    ssst
    we zijn een proefwerk aan het maken dus min 1(poep leraren:S)

    - Altijd maar die petten af he ^^ Word bij ons ook altijd gezegd :P
    - Maak daar maar een leerdoel van
    - Ga eens alleen zitten, niet allemaal bij elkaar (We zijn meestal met 5 mensjes xD)


    Your make-up is terrible

    - jullie zijn een papklas
    - Zet u bank maar buiten
    - jullie zijn een irritante klas
    - zwijg nu is
    - werk verder
    - ...


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    mentrix/franslerares 'tout le monde est la?' en 'ik kan wel zeggen dat je je mobieltje uit moet doen maar dat werkt niet. zet m iig op trillen en ga niet bellen of overdreven veel smsen dan ben ik tevreden.'
    ak: '3,2,1,0 wie niet meedoet is de lul. :3'
    nederlands: 'als je het snapt heb je geen huiswerk. je doet wat je wilt. jou cijfers jou leven.' en 'neit geleerd? een lager cijfer is echt niet erg. doe je het volgende keer gewoon iets beter. een 4 is ook goed. ;]'
    wiskunde 'het eerste halfuur gaan we het huiswerk van de vorige keer afmaken' [je hoeft daar dus eigenlijk thuis niks te doen x_Ô]
    duits 'ja trollen nu even stil hoor!' 'herhalen is beter!' 'leer in de les en maak de opdrachten dan heb je thuis niks'
    tegen mij altijd: 'lieve schat dat heb je zo goed gedaan!' [ze trekt me echt voor. omg k haat r. -_-]
    ges: 'ja, het eerste uur [we hebben altijd alleenmaar blokuren] doen jullie maar wat voor jezelf zodat ik even de les kan voorbereiden.'
    natuurkunde'je maakt 5opdrachten, kies maar of je het nu of thuis doet. anders ga je maar iets anders doen ofzo.'

    -Gele kaart halen.
    -Nog 2 turfjes en jullie krijgen een 8e uur.
    -Waar is je briefje?
    -Let eens op.
    -Wees stil, Jellen [/hij heet eigenlijk Jelle ^^ Maar onze leerkracht Nederlands, die heeft een dochtertje die een beetje verliefd is op Jelle, en daarom noemt zij hem altijd Jellen x3 hoe schattig ^^]
    -Doe je dat thuis ook altijd?


    all I want for christmas is a girlfriend

    toen ik nog in mn vorige school zat was dat tijdens pav altijd:
    - geeft uwe naam nie weg
    we hadde erge mense in de klas en die scholden dan de leraar uit en dan zei die da xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.