• Mijn vriendinnen en ik willen graag geesten oproepen maar 1 is bang en de ander vind dat mijn vriendin en ik ons aanstellen als we zeggen dat het gevaarlijk is want zij zegt dat ze niet bestaan dus nu zit ik te twijfelen wat zal ik doen?

    Ps ik heb dingen opgezocht en iedereen zegt dat het link en gevaarlijk is.


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    geesten oproepen is gewoon onzin O.o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Niet doen, asjeblieft. Het is zó ontzettend gevaarlijk, en ja, ik geloof er heilig in. Nu kun je zeggen dat het helemaal niet bestaat, maar wacht maar op alle gevolgen. Want de kans is ontzettend groot dat je de slechte geesten oproept, en dan heb je echt een probleem. En nu mijn onsamenhangende gelul samengevat: Doe het niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    xVixncxiex schreef:
    geesten oproepen is gewoon onzin O.o


    Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens, maar goed ieder zo zijn mening. Persoonlijk zou ik het nooit doen, ik vind dat je ze 'met rust moet laten.' Je hebt namelijk ook kans dat een verkeerde tussen zit om het maar zo te zeggen. Maar goed, het is en blijft jouw keuze ^^


    To infinity and beyond •

    Dobreva schreef:
    Niet doen, asjeblieft. Het is zó ontzettend gevaarlijk, en ja, ik geloof er heilig in. Nu kun je zeggen dat het helemaal niet bestaat, maar wacht maar op alle gevolgen. Want de kans is ontzettend groot dat je de slechte geesten oproept, en dan heb je echt een probleem. En nu mijn onsamenhangende gelul samengevat: Doe het niet.


    Haha dankje


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Als je twijfelt over zulke dingen, moet je ze niet doen. Geesten oproepen is iets wat je serieus moet nemen en niet zomaar even voor de lol doen.


    Take me to wonderland

    "There's only the inevitable and the accidental – and what we do. I've always believed that."


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ohara schreef:
    Als je twijfelt over zulke dingen, moet je ze niet doen. Geesten oproepen is iets wat je serieus moet nemen en niet zomaar even voor de lol doen.


    Ex astris, sciencia

    Heb het jaren geleden eens geprobeerd met een vriendin, maar er gebeurde niets, gelukkig. Eerlijk gezegd geloof ik er niet meer zo in, dus zie ik ook niet echt het nut waarom mensen het willen doen. Uiteindelijk bereik je er toch niets goeds mee.


    You are beautiful, you are love.

    Ik geloof wel dat er geesten bestaan, want ik denk vaak dat ik ergens een kat zie zitten wat uiteindelijk niet waar is. Ik denk dus dat ik de geest zie van mijn overleden kat. Misschien is het onzin, misschien ook wel niet. Als geesten er behoefte aan hebben om je op t zoeken komen ze uit zichzelf wel naar je toe. Succes


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben behoorlijk bijgelovig op dat vlak en wil het dus niet doen. Ik ben er ook ontzettend bang van. Maar ik ben er van overtuigd dat wanneer je er echt niet in geloofd, je ook geen merkwaardige dingen zal opmerken en het dus geen kwaad kan. Volgens mij is het gewoon het onbewuste die met je speelt als je er in gelooft. Hoe dan ook, ik wil het nooit van mijn leven doen omdat ik er bang voor ben en er in geloof.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 14:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zie of je het gelooft of niet. De kans dát het er is, is er altijd. En de káns dat het -zoals iedereen hier zegt- een slechte/kwade geest is, is dan groot.
    Dus, je moet het zelf weten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er is geen reden om het te doen.
    Als het niet bestaat, waarom probeer je het dan? Die vriendin die jullie aanstellers vindt, gelooft er dus wel in, want anders wil je het niet proberen.
    Mogen ze wel bestaan, dan zou ik het ook maar uit je hoofd laten, zoals hier al is gezegd, want er zijn in het verleden wel echt dingen met mensen gebeurd die geesten opriepen. Waar dat aan ligt en of dat echte geesten waren of neit... dat zullen we niet weten, maar ik neem aan dat je dat niet over jezelf wilt afroepen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 14:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik geloof niet in geesten, maar toch zou ik ze niet oproepen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik geloof niet in geesten, maar toch zou ik ze niet oproepen. ;)


    Inderdaad. Want eigenlijk is nog steeds niet officieel bewezen of ze wel of niet bestaan, maar ik vind het ergens ook heel eng.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 15:44 ]


    Some people are art and do art at the same time