• Waarschijnlijk heeft een meerderheid een beugel (gehad). Iedereen die dat had/heeft weet precies waar ik de komende tijd ontzettend over ga klagen. Klaag op dit topic tot je een ons weegt over hoeveel pijn het doet, hoevaak je naar de ortho moet en dat soort dingen! En hoelang je het moet, en voor de users die al een beugel gehad hebben: Beschrijf maar nauwkeurig hoe het voelt zonder een beugel! Dan kunnen we daar allemaal naar uitkijken!

    P.S. Voor de mensen die geen beugel hoeven: Hoe krijg je het voor elkaar?! En, wees blij!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    MrsNeymessi schreef op 14 mei 2016 - 20:44:
    Vandaag moest ik voetballen in Maarssen, vroeg in de ochtend. Krijg ik opeens een bal half tegen m'n lip en half tegen m'n neus. Bloed neus PLUS bloed lip omdat ik boven en onder slotjes heb. ): At the moment zit ik dus met een open lip. :/

    Awh, veel sterkte, en lippen genezen in ieder geval wel snel!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    (...)
    Awh, veel sterkte, en lippen genezen in ieder geval wel snel!

    Bedankt haha. (: Ik hoop dat het snel geneest maar ik heb ook andere wondjes in m'n mond door die slotjes en die gaan maar niet weg. ): Morgen moet ik ook invallen bij een toernooi dus ik hoop dat ik dan niks in m'n gezicht krijg. xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik heb een reusachtige blaar in de binnenkant van mijn onderlip door mijn beugel, ook redelijk groot en doet erg zeer, maar dat wax werkt nooit bij mij..dus ik zit er nog een maandje mee ongeveer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    Ik heb een reusachtige blaar in de binnenkant van mijn onderlip door mijn beugel, ook redelijk groot en doet erg zeer, maar dat wax werkt nooit bij mij..dus ik zit er nog een maandje mee ongeveer.

    N'ahw :( sterkte


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik ga er 1 vanaf augustus moeten dragen... SAFE ME!!!

    Ik heb er eentje gehad, maar ik had er amper last van :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik heb ongeveer 7 maanden slotjes gehad en daarvoor zo'n half jaar een blokbeugel. Dat is overigens al weer heel lang geleden. Ik kreeg december 2010 mijn blokbeugel.


    -

    MrsNeymessi schreef:
    (...)
    N'ahw :( sterkte


    Thanks! xx


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    En er kwam weer een bal tegen m'n lip. ): Nu heb ik meer open plekken. D:


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik heb een vraagje: mag je eigenlijk je oortjes meenemen naar de ortho, om tijdens je beugel plaatsing muziek te luisteren? lijkt mij wel chill, maar ik weet niet of t mag.... Ik krijg em morgen


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    Ik heb een vraagje: mag je eigenlijk je oortjes meenemen naar de ortho, om tijdens je beugel plaatsing muziek te luisteren? lijkt mij wel chill, maar ik weet niet of t mag.... Ik krijg em morgen

    Ik denk niet dat het heel handig is, xD maar je kan het altijd vragen.


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik heb er ook één gehad, maar alle frustraties lijken niets als je het eindresultaat hebt!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh