• •FABHAIRDUDE•






    De vakjury mocht hem dan niet echt geweldig vinden, maar heel Europa houdt ondertussen van zijn fabulous haar en prachtige stem. We hebben het dan natuurlijk over niemand dan onze enige echte Fabhairdude Michal Szpak. We snappen allemaal dat hij het heel zwaar heeft met de wind, met dat geweldige haar van hem. Elke vlaag doet het immers superieur opwaaien alsof we naar een Andrélon reclame zitten te kijken, waarop menig geen flauw valt aan een overdosis perfectie. Mogelijk is dit ook de reden dat ze tijdens het optreden de windmachines achterwegen hebben gelaten, maar we hadden ze toch graag gezien. Gelukkig komen ze in de clip zelf wel voor, dus kunnen we daar smachtend kijken naar zijn perfect in de wind dansende haren. Daarnaast had hij tijdens het optreden zelf natuurlijk wel een prachtige rode jas aan. Dat maakte het gemis nog een beetje goed.







    Dus vandaar dit topic! Hier kunnen we zijn haar en andere capaciteiten bewonderen en een plan smeden hoe we bij hem in Polen gaan komen om een grote Q-haarkam-meeting te organiseren, want we willen dat prachtige haar natuurlijk allemaal graag aaien c:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 1:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fuck, hij is zo knap en hairgoals ^^



    De youtube video staat alleen een beetje raar. Over mijn reactie heen :P

    Hehe, fenks (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 1:41 ]

    Jaaaaa <3

    Chizuru schreef:
    Hoi, ik doe het even zo, anders kan niemand mijn reactie lezen, haha.

    Fuck, hij is zo knap en hairgoals ^^



    De youtube video staat alleen een beetje raar. Over mijn reactie heen :P


    Het wilde net niet naast elkaar passen, stomme Q.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 1:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vond het geniaal dat hij opeens zoveel punten kreeg. Laat wel zien dat wij, het "gewone volk", wel een goede smaak hebben haha.

    Yeas


    Credendo Vides

    Krolock schreef:
    Vond het geniaal dat hij opeens zoveel punten kreeg. Laat wel zien dat wij, het "gewone volk", wel een goede smaak hebben haha.


    Nou, goede smaak... Dan hadden er meer punten naar België en Nederland moeten gaan en minder naar Rusland en Oekraïne :p maar idd, ze hebben in ieder geval wel oog voor Fabulous hair en een amazing performance van mensen met Fabulous hair.


    Happy Birthday my Potter!

    Started from the bottom...



    Now we're here.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat haar oh. Ik mocht willen dat mijn haar half zo mooi was *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Let's all enjoy this pic and pretend he just won.


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, inderdaad. Maar 6e is ook erg goed
    Ik zag dat polen steeds nog geen punten van de lijst had en was echt "yes er is nog kans"

    Chizuru schreef:
    Ja, inderdaad. Maar 6e is ook erg goed
    Ik zag dat polen steeds nog geen punten van de lijst had en was echt "yes er is nog kans"


    Ze zaten daar ook echt zo van "Oh ik hoop dat Polen weinig punten heeft want dan eindigen ze niet voor Nederland" And I was like: I WANT POLAND TO BE NUMBER ONE NOW OKAY SHUT UP! IDC ANYMORE WE AREN'T GONNA WIN ANYWAY GO FABHAIRDUDE. And my parents were like 0.0

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 1:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ze zaten daar ook echt zo van "Oh ik hoop dat Polen weinig punten heeft want dan eindigen ze niet voor Nederland" And I was like: I WANT POLAND TO BE NUMBER ONE NOW OKAY SHUT UP! IDK ANYMORE WE AREN'T GONNA WIN ANYWAY GO FABHAIRDUDE. And my parents were like 0.0

    Jaaa, precies. Ik ook. Nederland zou toch niet hoger komen en dat maakte me niet uit (wel jammer voor Douwe tho, hij verdient het we, maar ik gunde het Polen ook heel erg. Rusland ook. Helaas moest de slechtste van de avond winnen.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Jaaa, precies. Ik ook. Nederland zou toch niet hoger komen en dat maakte me niet uit (wel jammer voor Douwe tho, hij verdient het we, maar ik gunde het Polen ook heel erg. Rusland ook. Helaas moest de slechtste van de avond winnen.


    Ik kan het hier onmogelijk volledig mee eens zijn, maar hier is een amazing hairflip om ieder zijn frustraties te laten vergeten, want laten we wel zijn: Tot de uiteindelijke uitslag was het een geweldig songfestival c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik kan het hier onmogelijk volledig mee eens zijn, maar hier is een amazing hairflip om ieder zijn frustraties te laten vergeten, want laten we wel zijn: Tot de uiteindelijke uitslag was het een geweldig songfestival c:



    + 12 from The Q-lands


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zijn haar was inderdaad extreem fab. Ik was zo blij voor hem toen hij opeens een heel eind omhoog schoot. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan