• Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    De vloek is uitgesproken en iedereen is vergeten wie hij is. Hoe loopt dit af?


    Once Upon A Time (speeltopic) ~7
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178281&page=last&message=66#6263599


    When you believe your dreams come true



    Ruby

    De man kijkt mij verbaast aan, "Ruby, ik ben h-" maar hij maakte zijn zin niet af. Boos staarde ik hem aan. "Ruby, wat weet je nog allemaal?" Ik kijk hem aan. 'Wat moet ik weten? Ik heb vanochtend een ongeluk gehad en ben pas net weer wakker geworden thuis.' Ik snapte er niets van. "Sorry." zegt de man snel. Ik zie dat hij het echt meent. "Laat me je een rondje geven bij Granny's. Sta mij toe dat te doen." Mijn blik verzacht even, dit was dan wel weer een net gebaar. 'Oke vooruit,' ik liep hem voorbij richting Granny's. 'Kom je nog? Net kon je ook zo hard.' Ik glimlachte 'Ik zou je nu eigenlijk een boete moeten geven, ik ben de hulpsheriff namelijk.' De man moest niet denken dat met een drankje dit zomaar opgelost werd. Zonder op hem te wachten liep ik Granny's binnen. 'Mag ik twee glazen whisky?' vroeg ik aan het meisje achter de balie, vervolgens nam ik plaats aan een tweepersoonstafeltje. Ik kon nu wel iets sterks gebruiken.


    When you believe your dreams come true


    August


    'Wat moet ik weten? Ik heb vanochtend een ongeluk gehad en ben pas net weer wakker geworden thuis.' De ontmoeting met mij was ze inderdaad vergeten. Ik was nu echt weer terug bij af. Gelukkig sloeg ze niet mijn aanbod niet af. 'Oke vooruit,' ze liep vooruit en zette snel mijn motor op slot. 'Kom je nog? Net kon je ook zo hard.' Ik moest glimlachen toen Ruby glimlachte. Misschien kon ik het weer voor elkaar krijgen. 'Ik zou je nu eigenlijk een boete moeten geven, ik ben de hulpsheriff namelijk.' Ik kleurde rood en versnelde mijn pas om weer bij Ruby te komen. 'Mag ik twee glazen whisky?' ik nam tegenover Ruby plaats. "Whisky?" lach ik. "Is dit een test of ik straks achter het stuur ga, terwijl ik op heb?"

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 23:56 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Oh ik zie hem!
    MT


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    mt

    Rumplestiltskin
    Ik verpulverde perongeluk Graham hart door dat Jo mij met iets aan het slaan was. 'Neee!!' riep ik woedend ik pakte dat ding af en gooide het weg vervolgens pakte ik Jo haar keel en duwde ik haar tegen de muur aan.
    'Kijk wat jij gedaan hebt, kijk wat jij gedaan hebt!' spuug kwam op haar gezicht. 'Waar is Graham hart? zeg dat dan waar is zijn hart.' mijn ogen leken wel vuur te spuwen en de neiging om haar te doden werd als maar groter. 'Zijn hart heb ik dankzij jij verpulverd! ik was nog niet klaar met hem!'

    Jo
    'Neee!!' riep Rumple woedend. Rumple pakte mijn keel en duwde me tegen de muur aan.
    'Kijk wat jij gedaan hebt, kijk wat jij gedaan hebt!' ik stikte bijna maar blijf ongelofelijk rustig, alsof ik niet bang kon zijn, het spuug kwam op mijn gezicht en ik probeerde het eraf te krijgen, jakkes! 'Waar is Graham hart? zeg dat dan waar is zijn hart.' Ik wou antwoord geven maar het lukte niet.
    'Zijn hart heb ik dankzij jij verpulverd! ik was nog niet klaar met hem!' "Wat wou je met hem doen?" vroeg ik geschrokken.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Graham


    Mijn ogen schieten wijd open wanneer ik opeens het gevoel heb dat het leven uit mij trekt. Het gevoel alsof iemand je hart verpulverd heeft. Ik val neer op grond en alles wat zwart voor mij.


    Do I look like Mother Teresa?

    Rumplestiltskin
    "Wat wou je met hem doen?" vroeg ze geschrokken. 'Ik wilde hem pijn laten leiden, ik wilde hem laten bloeden, laten kruipen, ik wilde hem als slaaf gebruiken.'
    Ik gooide haar tegen wat vitrine kasten aan waardoor alles kapot op de grond viel. 'Maar dankzij jou is hij dood!' ik wees naar Graham die op de grond lag. 'Dankzij jou domme actie is hij nu dood!' ik ademde zwaar, ik knielde naast haar neer. 'Hoe durf je tegen een dark one?' sisde ik. 'Ik schaam me dat jij mijn dochter bent.'

    Jo


    'Ik schaam me dat jij mijn dochter bent.'
    Ik stond langzaam op, alles bloede, "En ik schaam me dat je mijn vader bent! Al die tijd heb ik moeten leven met Bae terwijl ik anders dan hem was, je nam me nooit mee omdat je niet om me gaf! Nooit heb je naar me omgekeken! Zelf toen ik wegging naar Peter ben je alleen Bae komen halen!" zei ik boos.
    "En je kan hem gewoon levend maken als je er een ander hart in stopt..." zei ik droog


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Ruby

    "Whisky?" lacht hij. "Is dit een test of ik straks achter het stuur ga, terwijl ik op heb?" Ik kijk hem grijnzend aan 'Neh, ik drink niet graag alleen.' Al snel worden de glazen neergezet. 'Laat de fles maar staan,' wenk ik de bediende. In één keer sla ik het glas achterover. 'Zo, dus vertel mij eens. Hoe ken je mij? En waarom ken ik jou niet?' Ik keek de man geïnteresseerd aan, mijn boosheid had zich verplaatst voor nieuwsgierigheid.


    When you believe your dreams come true

    Rumplestiltskin
    "En ik schaam me dat je mijn vader bent! Al die tijd heb ik moeten leven met Bae terwijl ik anders dan hem was, je nam me nooit mee omdat je niet om me gaf! Nooit heb je naar me omgekeken! Zelf toen ik wegging naar Peter ben je alleen Bae komen halen!" ik kalmeerde toen ze dat zei en ik wende me af, ik wist dat ze gelijk had maar wilde het niet toe geven. "En je kan hem gewoon levend maken als je er een ander hart in stopt..." met magie stopte ik het bloede van haar en maakte haar vieze kleding plaats voor schone kleding. 'Daarom gaan we nu naar de mat hatter om doormiddel van zijn hoed naar Wonderland te gaan, en daar gaan we twee harten stelen.'


    August


    Ruby kijkt mij grijzend aan. 'Neh, ik drink niet graag alleen.' Een bediende zet de glazen neer. 'Laat de fles maar staan,' ik was benieuwd hoe ver Ruby wilde gaan. Ze shot het glas in één keer. Ik was onder de indruk. Ik pakte mijn glas, maar nam nog geen slok. 'Zo, dus vertel mij eens. Hoe ken je mij? En waarom ken ik jou niet?' Ik nam een klein nipje van mijn glas. "Heb je geen ongeluk gehad vanochtend?" vraag ik aan Ruby. "Bij de tolbrug met Graham?" ik drink het glas nu leeg en zet deze neer. Ik leun wat dichter naar Ruby toe. "Heeft Graham soms alle eer opgestreken van de reddingsactie?" vraag ik lachend.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo
    Rumple draaide zich om na wat ik had gezegd en liet mij stoppen met bloeden, hij wist dat ik gelijk had...
    Hij vertelde dat we Graham moesten redden,
    'Daarom gaan we nu naar de mat hatter om doormiddel van zijn hoed naar Wonderland te gaan, en daar gaan we twee harten stelen.'
    "2? Waarom 2? En waarom moet ik mee, je schaamt je toch zo erg voor me??"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Ruby

    Hij nam enkel een nipje van zijn glas."Heb je geen ongeluk gehad vanochtend?" vroeg hij. Ik knikte 'Dat vertelde ik jou net ja.' zuchtte ik. "Bij de tolbrug met Graham?" hij dronk het glas nu leeg en zet deze neer. Vervolgens leunde hij wat dichter naar mij toe. "Heeft Graham soms alle eer opgestreken van de reddingsactie?" voeg hij lachend. 'Huh was je er bij? Ik weet niets meer, alleen dat ik blijkbaar gevallen ben. Het is één zwarte brei hierboven,' ik wijs naar mijn hoofd. Ik pak de fles en schenk onze glazen weer vol. Ook ik boog mij iets naar voren, recht in de ogen keek ik hem aan. Hij betoverde mij met zijn ogen en zijn lach. Ik had al tijden geen vriendje meer gehad, dus hier zat potentieel materiaal.


    When you believe your dreams come true

    Rumplestiltskin
    "2? Waarom 2? En waarom moet ik mee, je schaamt je toch zo erg voor me??" ik keek haar even aan. 'Voor Bae,' zei ik zachtjes en ik liep naar de deur toe haar vraag negeerde. 'Volg mij alsjeblieft.'