• -

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 17:53 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik denk dat jullie last hebben van miscommunicatie. Vooral omdat jullie elkaar zo weinig zien. Whatsapp is best gevaarlijk omdat je heel snel verkeerd over kan komen. Misschien is het een idee om bij hem langs te gaan, het uit te praten en vervolgens een paar afspraken te maken. Ik heb ook het meeste ruzie met mijn vriend doordat we elkaar te weinig zien. Wij gaan nu proberen om op vaste momenten in de week even te skypen. Dan kun je elkaar even zien en horen en het is iets makkelijker dan appen. Geef elkaar even de ruimte om alles op een rijtje te zetten, en kom dan in persoon bij elkaar om het uit te praten. Succes!


    The truth is out there.

    Wow, hij klinkt best egoïstisch om jou zo te negeren... ik zou hem duidelijk maken dat je die negeerspelletjes echt niet oké vindt en doet ie het weer, dan stuur jij hem ook niks. Gewoon wachten tot ie naar jou toe komt. Dat zou ik iig doen, maar eigenlijk vind ik die negeerspelletjes van hem wel heel kinderachtig.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Meeen met zo iemand hoef ik geen relatie. Jezus christus, ik krijg al koppijn van mezelf.
    Mocht je het niet uit willen maken, dan zou ik wachten tot hij contact met jou opneemt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit klinkt echt verdomde bekend in de oren. Ik krijg meteen de kriebels als ik eraan denk, want ik weet hoe het voelt. Sorry, ik zou willen dat ik hier het antwoord op wist, maar dat weet ik niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mm, lastig! Misschien toch minder proberen te appen? Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is omdat je al zo weinig contact hebt, maar een miscommunicatie is zo gebeurd. In de tijd dat ik nog apart woonde van mijn vriend/man, hadden we eigenlijk alleen maar ruzie over de MSN, waardoor we uiteindelijk maar hebben besloten om 's avonds laat elkaar dan niet meer te spreken, omdat we dan met een kutgevoel gingen slapen. Nu heb ik eigenlijk nooit ruzie, gewoon omdat het face to face anders is.

    Ik vind dat je vriend zich heel raar gedraagt door je botweg te negeren, maar ik weet ook wel een beetje hoe sommige jongens zijn als ze geen zin hebben om over gevoelens te praten, dan vinden ze geen antwoord ook een antwoord en willen ze gewoon even geen "gezeik" aan hun hoofd. Steeds opnieuw berichtjes sturen maakt het dan waarschijnlijk alleen maar erger (hoewel ik hetzelfde zou doen als jij hoor, maar dat verandert niets aan de situatie). Dus misschien inderdaad eens via de skype proberen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    We zijn het er allebei over eens dat we heel snel de mist ingaan wanneer het op whatsapp aankomt. We houden allebei niet zo van skype maar zitten vaak genoeg in een party als we aan het gamen zijn waardoor we toch elkaar nog kunnen horen.

    Misschien zie ik hem zometeen even op het station en kan ik het er even met hem over hebben.
    Bedankt in elk geval allemaal (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"