• The World Health
    Op school zijn we begonnen met ons cultuurproject, en we kregen een stelling. Nou leek het ons (Silke en ik) leuk om die stelling ook op Q te plaatsen en te kijken: Wat vinden de mensen daar ervan.

    En even voor de duidelijkheid, dit is niet mijn mening.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:58 ]

    Op school moet het verplicht worden om gezonde snacks mee te nemen! STEM!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hoe erg ik ook voor gezond eten ben vind ik niet dat de school dat kan verplichten. Dat is de keuze aan de leerlingen en hun ouders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar dan mag er toch wel een beetje suiker in zitten (dit kan je dus ook neerzetten)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nee, gewoon nee.
    Niet iedereen is dik. De mensen met een goed gewicht mogen zeker wel lekker een ongezonde hap dagelijks.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 17:34 ]

    Nee. Als ik een broodje kroket voor de lunch wil, dan neem ik een broodje kroket. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tyene schreef:
    Nee. Als ik een broodje kroket voor de lunch wil, dan neem ik een broodje kroket. :')

    Dit^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyene schreef:
    Nee. Als ik een broodje kroket voor de lunch wil, dan neem ik een broodje kroket. :')


    26 - 02 - '16

    Nee sorry.
    Ik vind dat ze best wel lessen mogen geven over gezond eten, of dat aanprijzen in de kantine. Maar wat ik eet is mijn keuze, of dat nou goed voor me is of niet. Vind dat ik dat prima zelf kan bepalen. Natuurlijk, overgewicht/ongezond eten is een groot probleem onder jongeren, maar ik denk niet dat een verbod op 'ongezonde' snacks dat echt gaat oplossen. Ik zou er eerder heel boos om worden en drie zakken chips mee naar school nemen om tegen de regel in te gaan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nee. School mag er wel zelf voor kiezen om alleen gezonde snacks te verkopen, maar je mag en kunt je niet verbieden ongezond eten mee te nemen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Nee. School mag er wel zelf voor kiezen om alleen gezonde snacks te verkopen, maar je mag en kunt je niet verbieden ongezond eten mee te nemen.


    En ik ben het daarmee eens (zoals ik in de beginpost al zei: dit is niet mijn mening)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Toch nee. Ik heb eigenlijk altijd wat gezonds mee en dan zou ik die ene keer niks anders meer mogen. Dat lijkt me best kut.


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    Toch nee. Ik heb eigenlijk altijd wat gezonds mee en dan zou ik die ene keer niks anders meer mogen. Dat lijkt me best kut.


    En als daar een speciale dag of zoiets voor kwam?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    NeverTouchMe schreef:
    (...)

    En als daar een speciale dag of zoiets voor kwam?


    Nog steeds nee, ik denk dat het gewoon niet werkt. Het was op mijn basisschool zo en dat werkte ook niet. Ik zeg dus ook nee uit ervaring (;


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Nog steeds nee, ik denk dat het gewoon niet werkt. Het was op mijn basisschool zo en dat werkte ook niet. Ik zeg dus ook nee uit ervaring (;


    Ik vroeg het alleen maar hoor. Ik wil het gewoon weten, want dit moet mijn beste werkstuk worden. Hij is al heel mooi, alleen is dit een van mijn eerste keren dat ik op Prezi werk.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner