• Binnen drie à vier weken beginnen de examens in België weer ik ik vond het tijd om er een topic voor aan te maken! We kunnen elkaar hier mentaal steunen en zeuren over vakken en leerstof. :Y) Wij hebben net ons examenrooster gekregen en ik haat het nu al, sinds we eindigen met biologie en dat immens veel is (en het is mondeling, wat het nog drie keer zo erg maakt). Nu goed, zien jullie het een beetje zitten?
    Voor het jaar met de examens gaat eindigen, wil ik alvast twee bedankjes uiten. Bedankt, wikipedia en scholieren.com, dat jullie er in deze duistere tijden altijd voor ons geweest zijn. Jullie zijn ware lifesavers.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wasikowska schreef:
    (...)

    En de dag erna godsdienst mondeling en Engels. God zegene toch maar niet degene die dit rooster heeft opgesteld. We proberen aan wat touwtjes te trekken om daar te kunnen switchen. :'D

    Wij hebben biologie en fysica op dezelfde dag, en we hebben ook gevraagd om het te wisselen met godsdienst of aardrijkskunde ofzo, want dat is de enige dag dat we twee vakken op dezelfde dag hebben, maar het blijft zo :3 Hopelijk wordt het bij jou nog verwisseld!


    <3

    Examen godsdienst? Bah, hoe vreselijk. Wij hebben dat niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    Examen godsdienst? Bah, hoe vreselijk. Wij hebben dat niet.

    Wij wel, maar wij moeten enkel onze mening schrijven, dus veel studeren is er niet aan (:


    <3

    Blij dat ik geen godsdienstexamen heb. Ik moet er niet aan denken. Ik zou nog liever een examen van esthetica hebben. En ik ben nog altijd niet blij dat ze filosofie uit het lessenpakket hebben gehaald :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Blij dat ik geen godsdienstexamen heb. Ik moet er niet aan denken. Ik zou nog liever een examen van esthetica hebben. En ik ben nog altijd niet blij dat ze filosofie uit het lessenpakket hebben gehaald :'D

    Ik heb een examen godsdienst én esthetica :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ik heb bio en aardrijkskunde op een dag :/ en geschiedenis is mijn laatste examen :/


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb maar één examen per dag en een vrije dag in mijn examen voor geschiedenis :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik weet niet eens wanneer de mijne beginnen lolol laat staan wat mijn rooster is :'D

    ik moet echt dringend beginnen met voorbereidingen, volgende week of zo :'D

    EDIT: oké, even opgezocht en god, god, nee, nee, nee verdorie :') ik heb wiskunde en geschiedenis op één dag kill me please de gast die dat geregeld heeft, damn

    wair what :') Duits en Latijn staan ook op één dag? :') oh god

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga doooooooooooooooooooood. :'D Fysica en bio zie ik zó neig niet zitten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik ben nog niet begonnen met voorbereiden... oh god... maar ik ben zo schoolmoe en al de voorexamens zijn deze week gepland en eisen zoveel tijd dat ik geen vrij moment meer heb om voor de examens te werken meh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    same jongen ik heb vandaag mijn cursussen op orde gestoken ... min of meer ... het is een regelrechte ramp.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn motivatie is erg ver te zoeken vandaag... Hopelijk kan ik in dit weekend veel doen. Eigenlijk stond vandaag wiskunde op mijn planning, maar de hoofdstukken die we deze periode hebben gezien zijn zooooo saai dat ik het geen half uur volhield. Wat ben ik toch goed bezig :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb nog een week om voor te bereiden. Fack. Dit worden de ergste examens van mijn leven


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    #fuckdavijfde. Ik ga zó blij zijn als ik van dit jaar af ben ... veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb vandaag al immens veel verricht - mijn cursussen (bijna allemaal) op orde gestoken! Maar half ingevuld, aar de theorie staat er toch onder, dus echt nodig is dat niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried