• Hello Lads,

    ik heb bedacht dat ik ga meedoen aan een schrijfwedstrijd! (Gewoon voor de fun) Deze word gehouden op mijn school en je kunt er eventueel prijzen mee winnen. Dit hoef ik niet, maar leek me wel leuk om mee te doen.

    Het thema is: 'groen'. Ja, serieus, alleen dat woord.

    Ik heb zelf al wat ideetjes bedacht, maar weet niet zo goed hoe en waar te beginnen.. Dus dacht ik: misschien hebben jullie nog iets meer inspiratie voor mij!

    Het stuk moet zo'n 400 tot 500 woorden bevatten!

    Dus.. Als jullie 'groen' horen, waar denken jullie dan aan? :d

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 23:06 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Elphaba

    Kiwi's, maar geen Chinese want die zijn rood


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De lente
    Natuur
    Jaloezie
    De kleur van een bepaald object naar keuze


    Your make-up is terrible

    Ik denk aan het feit dat groen heel lang mijn lievelingskleur was, en aan de groene muur in mijn kamer en mijn groene-inmiddels-bijna-gele lampen, en aan de achtertuin die op dit moment ook prachtig groen is vanwege de gigantische bomen achter het huis waar de wind de blaadjes doet golven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aan mijn plant die als ik niet oppas m'n slaapkamer in beslag gaat namen @.@.


    No growth of the heart is ever a waste

    Skittle vodka.


    26 - 02 - '16

    Aan de sla op de lekkere wrap die ik nu eet :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Groene energie, bossen, wicked, kikkers, regenboog, green screen, ...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bij groen denk ik aan groene energie, linkse groene politieke partijen, groengekleurde wooninrichtigen, kikkers, Wicked, bosrijke omgeving, plantjes, lente.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 23:30 ]

    Gezond eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aan de Groene Fee, ofwel absint


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misselijkheid. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lente


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eerlijk gezegd denk ik aan mijn collectie moestuintjes (waarvan de erwtjes helaas vergelen :p)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik denk altijd aan Peter Pan, haha


    obsessive rage

    De hulk.8'D


    You were born original, don't die as a copy.