• Hooi,

    Daar ben ik best wel benieuwd naar.
    We kunnen op Q heel veel: Quizzen, stories, gedichten, lijstjes, blogs,...

    Maar in welke vorm zou jij jouw creativiteit nog willen uiten?
    Shoot it to me!*O*

    Ikzelf doe niet aan creativiteit.(joehoe)

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Vikings schreef:
    (...)
    Jaa, klopt. Maar Aserah heeft al een hele tijd geleden daar een eigen vorm op bedacht en er is niemand die er gebruikt van maakt, dus volgens mij ligt die nood niet heel hoog. :'P


    Of mensen weten gewoon niet dat het er is (:
    Of weten het ergens wel, maar staan er niet voldoende bij stil, dat het er is. Als je echt zo'n knop ziet staan op je scherm, dan denk ik dat mensen het veel sneller zullen gaan gebruiken. Ook zit het merendeel niet op het forum, waardoor ze waarschijnlijk gewoon niet weten dat recensies kunnen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 21:18 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Vikings schreef:
    (...)
    Daar kun je niet echt in groepjes of één op één met elkaar praten. Er zijn best veel teamwedstrijden en dan is zoiets super handig.

    Ja is ook zo. Alleen creeër je dan niet heel erg verschillende groepen op Q, die allemaal in de chats praten zodat het forum steeds stiller wordt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Histoire schreef:
    (...)

    Of mensen gewoon niet weten dat het er is (:
    Of weten het ergens wel, maar staan er niet voldoende bij stil, dat het er is. Als je echt zo'n knop ziet staan op je scherm, dan denk ik dat mensen het veel sneller zullen gaan gebruiken. Ook zit het merendeel niet op het forum, waardoor ze waarschijnlijk gewoon niet weten dat recensies kunnen.


    Dit ja (: Er was namelijk wel veel interesse naar, gezien het aantal mt's en positieve reacties, ik denk gewoon dat de vorm ze tegenhoudt.
    Maar zoals ik al zei, ik denk dat dit een afgewezen voorstel is, dus helaas.


    Mhm?

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja is ook zo. Alleen creeër je dan niet heel erg verschillende groepen op Q, die allemaal in de chats praten zodat het forum steeds stiller wordt?

    Denk het niet. Nu doen ze dat op andere websites. Ik denk dat het de activiteit op Q alleen maar vergroot.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Histoire schreef:
    Reacties/forumberichten liken zoals op Facebook. Niet echt een creatie, maar zo krijg ik meer meldingen en is er meer te beleven. (:


    Dit vond ik ook al een goed idee. Ja.
    En anders, Q is al redelijk vol, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Frisk schreef:
    (...)

    Dit ja (: Er was namelijk wel veel interesse naar, gezien het aantal mt's en positieve reacties, ik denk gewoon dat de vorm ze tegenhoudt.
    Maar zoals ik al zei, ik denk dat dit een afgewezen voorstel is, dus helaas.

    Ik denk vooral dat de meesten wel willen ontvangen en niet willen schrijven. Maar op zich ben ik voor, hoor. Ik denk dat het de betrokkenheid op Q alleen maar zal vergroten en dat men makkelijker leuke verhalen vindt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien iets met nieuwjaarsbrieven? Volgens mij gaan er veel mensen rond nieuwjaar opzoek naar inspiratie voor brieven. Zo kom je gemakkelijk op deze site.


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Misschien iets met nieuwjaarsbrieven? Volgens mij gaan er veel mensen rond nieuwjaar opzoek naar inspiratie voor brieven. Zo kom je gemakkelijk op deze site.


    Wat is dat?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien iets dat een soort choose your path/will you survive verhaaltje ondersteunt. Bij stories moet je bij elk hoofdstuk er onder zetten dat de lezers naar hoofstuk X moeten voor de keuze die ze gemaakt hebben. Dat lijkt me wel heel erg leuk om te hebben op quizlet.

    Of enquêtes, zodat je niet steeds naar een andere site moet om ze in te vullen. Ik vertrouw die meestal niet.


    ~

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Wat is dat?


    Woops, dat is geen traditie in Nederland zeker? Nieuwjaarsbrieven zijn brieven die men aan ouders/peters/meters/... voorleest om die geluk te wensen voor het nieuwe jaar. Wordt vaak gevolgd door een cadeautje.


    I wanna be a wizard!

    het is niet echt een nieuw ding, maar ik zou het prettig vinden als je bij je inbox kan zien waar op gereageerd is voordat je de mail opent, eigenlijk gewoon met topics, als je dat niet in de gaten houdt heb je 20 meldingen erbij, en 19 zijn van het zelfde topic die je toch allemaal al gelezen hebt, dus dat zou voor mij heel veel tijd schelen... Geen idee of het kan xD


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Zoals volgensmij al eerder is gezegd, gewoon een soort whatsapp. Dat je met 1 persoon of meerdere kunt praten zonder dat iedereen het leest en dat je niet telkens een 'email' oftewel een pb hoeft te sturen.

    En misschien om nieuwe leden te krijgen (en even terug te denken aan het oude hyves :P ) een paar spelletjes die je samen met andere mensen kunt spelen ofzo, dat trekt dan misschien al meer bezoekers.


    take risks

    Tallata schreef:
    het is niet echt een nieuw ding, maar ik zou het prettig vinden als je bij je inbox kan zien waar op gereageerd is voordat je de mail opent, eigenlijk gewoon met topics, als je dat niet in de gaten houdt heb je 20 meldingen erbij, en 19 zijn van het zelfde topic die je toch allemaal al gelezen hebt, dus dat zou voor mij heel veel tijd schelen... Geen idee of het kan xD


    Je kan hiervoor toch gewoon je meldingen uit zetten en naar 'mijn topics' kijken? (:


    Mhm?

    Of dat je ander soort quizzen kunt maken! In plaats van eentje met uitkomsten ook een soort wedstrijdquiz achtig, idk hoe je dat noemt: dat je punten krijgt als je het juiste antwoord hebt ingevuld en dan zo kunt kijken hoeveel jij er goed hebt. Aangezien de site quizlet heet, heb je dan iets meer quiz :P


    take risks

    VLOGS! *O* Ik vond het maken van het filmpje stiekem wel leuk (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys