• Hooi,

    Daar ben ik best wel benieuwd naar.
    We kunnen op Q heel veel: Quizzen, stories, gedichten, lijstjes, blogs,...

    Maar in welke vorm zou jij jouw creativiteit nog willen uiten?
    Shoot it to me!*O*

    Ikzelf doe niet aan creativiteit.(joehoe)

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Metamorphoses schreef:
    VLOGS! *O* Ik vond het maken van het filmpje stiekem wel leuk (bloos)


    Jaaaaaaaaaaa.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Eledhel schreef:
    Iets met video's zou ik wel leuk vinden.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Vikings schreef:
    Ik zou een chat nog steeds heel chill vinden want dat verplaatst nu naar Facebook, Whatsapp, Tinychat of noem het maar. :')


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Een chat zou wel een goed idee zijn! Nu heb je in een paar off topic topics al een soort chats, maar een echte chat optie zou toch fijner zijn.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Iets met tekenen:)))

    Of met vlogs!!! Jahhhhh

    Waarom wil iedereen iets met vlogs? Ik bedoel, ik denk dat het dan gewoon het tweede youtube vlog gebeuren wordt en vraag me af hoeveel mensen nou werkelijk naar videos van anderen gaan kijken die hun leven bespreken en hoevaak die vlogs gemaakt worden (im sorry, ik hou gewoon niet van vlogs :') )

    maar als er wel echt mensen wat van plan mee zijn kan het wel een idee zijn om meer mensen op quizlet te krijgen, al denk ik persoonlijk dat een soort whatsapp beter werkt van dan kun je leuker contact hebben met mensen zonder dat je persoonlijke gerevens als je nummer moet doorgeven

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 17:33 ]


    take risks

    Een digitale keuken haha. Nou ja, een speciaal hoekje ofzo waar je recepten kunt toevoegen. Er zijn wel van die receptentopics, maar die zijn niet altijd actief en vaak moet je dan heel lang zoeken voor je iets hebt. In een story kan 't ook, maar dat is vaak beperkt onder een paar users en als die inactief worden heb je er ook niet veel meer aan. Maar een digitale keuken zou ik wel tof vinden. Dat je dan een plaatje van een keuken als achtergrond hebt ofzo, met een knop op het ene kastje met "Ontbijt" en dan "Lunch" op een ander kastje en "Diner" op een ander kastje en ook nog iets voor "Tussendoortjes". Dat je als user zozegmaar een recept toevoegt en dat die dan in zo'n categorie wordt ingedeeld. En met de zoekfunctie kun je dan makkelijk vinden wat je wilt. Als je dan de recepten kunt waarderen met sterren, kom je ook sneller op een goed uitgewerkt gerecht met plaatjes bijvoorbeeld dan iets met "Ga naar de winkel en koop een appeltaart" als recept bij appeltaart.

    Of ipv een digitale keuken een digitale DIY-hoek, waar iedereen op dezelfde manier DIY's kan submitten. Dat zou ik wel heel erg tof vinden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou zo veel dingen van Quizlet willen.

    Een prive-chat
    Een radio die af en toe draait op Quizlet (volgens mij heeft dat ooit bestaan)
    Een plek waar je al je tekeningen/werkjes kwijt kan
    Like optie
    Zoals Derks zei een plek waar je recepten of DIY'S op kan zetten etc

    Ideeën Ideeën Ideeën!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 17:38 ]

    Iets met tekeningen zou ik erg kunnen waarderen!
    Toch anders dan hoe de foto's nu zijn en zo


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zou een optie om iets meer met blogs te doen wel leuk vinden! Zoals Derks zegt om daar bijvoorbeeld meer met recepten te werken of iets dergelijks

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 20:00 ]


    Miep

    Wolfram schreef:
    Ik zou zo veel dingen van Quizlet willen.

    Een prive-chat
    Een radio die af en toe draait op Quizlet (volgens mij heeft dat ooit bestaan)
    Een plek waar je al je tekeningen/werkjes kwijt kan
    Like optie
    Zoals Derks zei een plek waar je recepten of DIY'S op kan zetten etc

    Ideeën Ideeën Ideeën!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Drawsomething tussen gebruikers


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Soort van video's maken hier

    Zoals een liedje dat zelf schreef voor een verhaal of een trailer voor je verhaal.
    Eingelijk kan als op youtube maar leek me tof.

    Standal schreef:
    Drawsomething tussen gebruikers

    Jaaaa dat zou echt vet zijn!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...