• Ik zat me net eigenlijk te bedenken. Voor mij en heel veel mensen gebeurt het socializen op Q bijna altijd via het forum. Of daar ontmoet je mensen en dan ga je verder in gb/pb/fb etc. Maar vroeger zat ik nooit op het forum, en toen ontmoette ik mensen via stories of dat soort dingen. Ik bedacht met net dus dat wij eigenlijk met z'n allen hier op het forum zitten, maar er zijn ook nog een heel deel andere users die hier zitten, en die wij waarschijnlijk niet kennen, of nog nooit van gehoord hebben, maar die hier toch al een aantal jaar actief zitten. Hoe vreemd dat! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is inderdaad een gekke gedachte. (Stiekem lezen ze de topics mee en weten ze heel veelover ons (: )
    Maar tbh heb ik mijn beste q vrienden ook met name via story's ontdekt/gevonden, dus ik kan er wel inkomen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hahahha jaa klopt! Echt vreemd als je er zo over nadenkt :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb mijn Q vrienden ontmoet door een wedstrijd die via een story ging (ohoh, illegaal)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jupp, het is echt heel vreemd inderdaad. Gewoon twee levens dan Quizlet heeft


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je erover nadenkt inderdaad erg apart... Al heb ik mijn beste vrienden hier via wedstrijden, story's en quizzen ontmoet, ze zitten echt haast nooit op het forum ;D


    obsessive rage

    Ik wist de eerste tijd toen ik op Quizlet kwam ook niets over het forum. Er ging toen echt een wereld voor mij open! Ik wist eens niet zo goed wat een forum was. Nu is het forum toch wel mijn meest gebruikt onderdeel van Q


    ©1998

    GrandR schreef:
    Dat is inderdaad een gekke gedachte. (Stiekem lezen ze de topics mee en weten ze heel veelover ons (: )
    Maar tbh heb ik mijn beste q vrienden ook met name via story's ontdekt/gevonden, dus ik kan er wel inkomen.


    16 - 09 - '17

    Ik heb Quizlet nog zonder forum gekend. Ik was in het begin ook ronduit tegen het forum omdat ik bang was dat niemand dan nog quizzen ging ontwerpen enzo. :')
    Ik had toen ook alleen maar vrienden via quizzen (want er bestond niets anders). =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zat op Q voor het forum er was en het duurde ook wel even voordat ik doordat dat er een forum bijgekomen was, hahaha. Wanneer kwam die er trouwens?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Ik zat op Q voor het forum er was en het duurde ook wel even voordat ik doordat dat er een forum bijgekomen was, hahaha. Wanneer kwam die er trouwens?


    Klik hier voor de fancy geschiedenis van Quizlet!

    BlackAlpha schreef:
    Ik wist de eerste tijd toen ik op Quizlet kwam ook niets over het forum. Er ging toen echt een wereld voor mij open! Ik wist eens niet zo goed wat een forum was. Nu is het forum toch wel mijn meest gebruikt onderdeel van Q

    Same. Ik kwam hier door de Mainstreet fanfics en daarna One Direction en ik had ook een paar vrienden die ik door stories en quizzen kende en toen opeens vond ik het forum. Ik was echt awkward en raar, maar goed what's new :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zelf maakt het me eigenlijk niet zoveel uit of mensen actief zijn in het forum en dat anderen er voor iets anders zitten. Je hebt wel echt een mooie profielfoto! Een beetje random, maar ik moest het zeggen :'D.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een aantal Qvrienden weten (gelukkig) niet eens van het bestaan van het forum af. Ze schrijven wel stories enzo. Gelukkig maar. Ik zou 't heel genant vinden als ze m'n topics zouden lezen haha. Ik zie ze namelijk bijna dagelijks, oeps.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Krull schreef:
    (...)

    Klik hier voor de fancy geschiedenis van Quizlet!


    Oh, wat leuk dit! Ik zat er maar een maandje voor het forum op blijkbaar, maar het duurde dik een jaar voor ik erachter kwam, zo niet langer. Nu zit ik bijna alleen maar op het forum :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen