• Gister ben ik naar een schoolfeest geweest. Er veel lol gehad. Maar ik ben iets van half 10 al weg gegaan omdat ik echt niet lekker werd. Ik had voor het eerst 3 glazen prik op. Ik heb nooit prik gelust. Dus was ik ontzettend misselijk. Ik kreeg het benauwd omdat het zo druk was en daardoor kreeg ik weer hoofdpijn. Ik schaam me zo dat ik niet langer kon blijven. Ik moest dit ff kwijt, sorry. :$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    OMG je hoeft je daar toch niet voor te schamen ! Kan jij er wat aan doen dat je misselijk werd door die prik!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ah je moet je daar niet om schamen! Als je langer had gebleven was het ook niet leuk geweest voor jou omdat je je niet goed voelde ^^

    Das toch niet zo erg! Jij kan der nie aandoen dat je niet lekker werd. Het is toch veel beter dat je vroeg bent weggegaan dan dat je daar moest overgeven fzo --"


    What you see, is what you get.

    da maakt tog nie uit k eb da eerst ook gehad maar k was daar maar een 1uurtje en maar 2glazen prik niemand vond het toen erg dus schaam je er niet voor!!!

    daar hoef je je egt niet voor te schamen! als je je niet lekker voelt moet je gwn gaan, anders is er niks meer aan zo'n feest.Ik werd trouwens vroeger ook altijd misselijk van prik, dus je bent daarin niet de enige ;].


    I am an idiot, I move.

    Daar heof je je tog niet om te schamn ?! O_o

    x


    A. ikmisje.

    Schaam je er niet voor. Ik heb ook nooit prik gelust nu drik ik regelmatig Casis is Fanta. Ik ben al eens kei misselijk geweest door alcohol dat was pas erg dat was op de meerpaal dagen bij ons toen had ik bacardi lemon cola gedronken ik mogt om half 1 á 1 uur thusi komen was ik om 10 uur al thuis helemaal misselijke nik had nog overgegeven daar ook dat was pas erg :] Maar achteraf kan ik er wel om lachen xD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor! Het was echt niet leuk geweest als je daar de hele avond misselijk had staan dansen. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    schamen?? daarvoor??
    njh,, er zijn zelfs mensen die NIET Gegaan zijn naar het feest! wat is dat dan??!!

    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams