• Hooi! (:

    Samen met papa ben ik met Beauty en Chevy wezen lopen. En ik had mijn camera meegenomen dus ben ik foto's gaan maken van de honden. En er zitten echt hele mooie tussen vind ik zelf! Ik heb in de spoiler een paar van die mooie foto's neergezet. Binnenkort ga ik ook van Toby wat meer foto's maken. c:

    Wat vinden jullie ervan? En maken jullie vaak foto's? Van mij mag je ze in dit topic showen. ^^








    Als je nog meer foto's zien wilt, moet je me maar even aanspreken op FB. xd

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 20:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, mooie foto's! Vooral de eerste en de derde vind ik heel goed!
    En wat een lieverds :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ooh, de foto's zijn echt heel leuk geworden! c:

    Zelf maak ik ook wel eens foto's. Toevallig maandag nog toen mijn zusje moest rijden c: Ik vraag me alleen af of ik ze van haar mag posten haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awh een lieve foto's! De laatste tijd zijn Olaf en Pim vaak de sjaak als het gaat om het maken van foto's. Ook de kat van mijn vriend en de hond van zijn ouders mochten er al aan geloven :Y)


    26 - 02 - '16

    Wat een mooie foto's, Erieka! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Wat een mooie foto's, Erieka! c:


    Mijn truc is eigenlijk vrij simpel; zorg voor een camera met flink wat megapixels (hoeft niet idioot duur te zijn) en paai dieren met snoepjes en dingetjes. Dan willen ze altijd wel


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Mijn truc is eigenlijk vrij simpel; zorg voor een camera met flink wat megapixels (hoeft niet idioot duur te zijn) en paai dieren met snoepjes en dingetjes. Dan willen ze altijd wel


    In principe ben ik wel tevreden met de camera die we hebben. Maar ik moet volgende keer wel een piepbal oid meenemen en snoepjes inderdaad. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    In principe ben ik wel tevreden met de camera die we hebben. Maar ik moet volgende keer wel een piepbal oid meenemen en snoepjes inderdaad. :'D


    Ja, of zorg dat iemand anders bij je in de buurt staat en het piepballetje oid doet, terwijl je ergens verdekt opgesteld staat. Spontane foto's zijn altijd het leukst c;
    Het is ook het best als ze de camera niet door hebben, dan gaan ze je niet als een retard aanstaren doordat ze zich afvragen wat je nou eigenlijk aan het doen bent hahaha. Dat is bij mijn dieren althans wel heel vaak zo :W


    26 - 02 - '16

    Ik vind vooral die middelste twee foto's goed gelukt!


    No growth of the heart is ever a waste

    @Erieka
    Handige tips, dankjewel!
    Ma en pa hebben net een fotografie cursus aangeboden. Is eigenlijk ook best wel heel interessant... c:

    @Salaryman
    Thank you! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    @Erieka
    Handige tips, dankjewel!
    Ma en pa hebben net een fotografie cursus aangeboden. Is eigenlijk ook best wel heel interessant... c:


    Zeker doen! Heb ik ook gedaan c;
    Als je tijdens de cursus iets niet snapt oid mag je mij ook altijd dingen vragen c;


    26 - 02 - '16

    Mooi!


    16 - 09 - '17

    Toby stond net echt gewéldig! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag en gisteren nog wat meer foto's geschoten. Vanmiddag ga ik nog met Toby en Beauty het bos in. c:
    En ik neem het aanbod van mijn ouders om een fotografie cursus te volgen aan. :3








    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •