• De stelling van deze week luidt:
    Het winteruur/zomeruur moet worden afgeschaft.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Helemaal mee eens, het is er toch alleen maar vanwege commerciële redenen en het doet meer kwaad dan goed.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is er niet zomaar, toch?
    Volgens mij zat er een slimme reden achter mt de zon enzo, dus het zal wel.
    Mij levert het niet echt problemen op, dus hou maar lekker


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    niet afschaffen ik houd van lange zomerdagen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind het zo prima hoor. Alleen zou ik graag beter gewaarschuwd worden want ik heb het nooit door. :')


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Neuh. Ik vind het wel prima zo.

    AeIin schreef:
    niet afschaffen ik houd van lange zomerdagen


    Die gaan echt niet korter worden met de afschaffing van het zomeruur, hoor. Een uur vroeger opstaan en je hebt evenveel zonlicht om van te genieten. ^^

    [ bericht aangepast op 1 april 2018 - 15:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Napels schreef:
    Helemaal mee eens, het is er toch alleen maar vanwege commerciële redenen en het doet meer kwaad dan goed.


    i wanna die with you once or twice.

    Klaar schreef:
    (...)

    Die gaan echt niet korter worden met de afschaffing van het zomeruur, hoor. Een uur vroeger opstaan en je hebt evenveel zonlicht om van te genieten. ^^


    Het tijdschema is dan anders dus dat werkt dan niet echt


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Jongens kan iemand me uitleggen waarom zomertijd/wintertijd commercieel is?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    aarsvogel schreef:
    Het is er niet zomaar, toch?
    Volgens mij zat er een slimme reden achter mt de zon enzo, dus het zal wel.
    Mij levert het niet echt problemen op, dus hou maar lekker


    Ja, de lampen zouden minder hoeven te branden en dat bespaart energie. Helaas blijkt dat het (bijna) niet werkt.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ja!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wiarda schreef:
    Jongens kan iemand me uitleggen waarom zomertijd/wintertijd commercieel is?

    Zodat je 's avonds langer in de zon een terrasje kan doen en meer drankjes kan kopen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Napels schreef:
    (...)
    Zodat je 's avonds langer in de zon een terrasje kan doen en meer drankjes kan kopen.


    Dat is een neveneffect, though, het eerste objectief was echt wel energiebesparing.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb er niet echt een mening over,
    Het hoeft voor mij niet echt te veranderen, maar als het wel verandert vind ik het ook niet erg...


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Ja, afschaffen die handel. Het brengt mijn biologische klok altijd enorm in de war. Volgens mij is er sowieso al sprake van dat het waarschijnlijk afgeschaft gaat worden.


    Medb - Pronouced as [me-èv]