• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:43 ]

    Ja dat is inderdaad vervelend. Pokémon kaarten hoef je niet passen, dus waarom bestelde je ze niet online dan? ^^


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Ja dat is inderdaad vervelend. Pokémon kaarten hoef je niet passen, dus waarom bestelde je ze niet online dan? ^^


    Laat ik zo zeggen dat ik op dit moment niet kan bestellen wegens omstandigheden.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Laat ik zo zeggen dat ik op dit moment niet kan bestellen wegens omstandigheden.


    Dat is dan mooi balen zeg :(


    ©1998

    Yay voor Pokémonkaarten, ik spaar ze ook! (krul)
    Maar dat is wel vervelend. Je zou juist denken dat je ze juist in een comicstore kan halen, omdat dat een wat, laat ik het een geekstore noemen, is.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Raar? Weet je zeker dat ze niet gewoon smalltalk wilden houden?


    ars moriendi

    ^ Was het inderdaad niet gewoon om een vriendelijk praatje te houden?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Apocalyptic schreef:
    Raar? Weet je zeker dat ze niet gewoon smalltalk wilden houden?


    Nouja die man was gewoon nieuwschierig maar hij bleef maar doorvragen en op een gegeven moment werd het een beetje vervelend. En het leek net alsof hij zijn lach in moest houden toen ik zei dat ik niet met ze speel.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Nouja die man was gewoon nieuwschierig maar hij bleef maar doorvragen en op een gegeven moment werd het een beetje vervelend. En het leek net alsof hij zijn lach in moest houden toen ik zei dat ik niet met ze speel.


    Dat is dan heel onnozel van die man want daardoor kun je klanten kwijtraken. De gemiddelde winkelier is gewoon vriendelijk en zal zijn/haar oordeel voor zich houden... Al moet ik zeggen dat ik sommige kassières ook een erg onvriendelijke toon en uitstraling vind hebben en dat doet toch af aan de winkel. Die mogen daar wel eens iets selectiever in zijn.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wolfram schreef:
    (...)

    Nouja die man was gewoon nieuwschierig maar hij bleef maar doorvragen en op een gegeven moment werd het een beetje vervelend. En het leek net alsof hij zijn lach in moest houden toen ik zei dat ik niet met ze speel.


    Waarom werkt 'ie dan in een comic store? Dan zou hij moeten weten dat 50% minstens collectors zijn, net als jij. Zet dan iemand achter de kassa die de mensen écht begrijpt oid, vooral in zulke winkels.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hooverphonic schreef:
    ^ Was het inderdaad niet gewoon om een vriendelijk praatje te houden?

    Dit. En misschien bedoelt hij het heel anders. Ik heb ook zovaak een verkeerde/andere indruk van mensen, terwijl als ik er later naar vraag het van een grote deel heel anders bedoeld is. Sommigen kunnen nu eenmaal niet goed zijn in (gezichts)uitdrukkingen of het uitleggen wat ze bedoelen.
    Vaak heb ik zelf ook zoiets. Dan loop ik ergens en vaak hoor ik dan 'dat ik niet zo boos moet kijken', maar dat is mijn 'normale' gezichtsuitdrukking, dus ik kan daar verder niks aan doen.

    Maar goed, jij hebt je kaarten! Wat maakt het verder uit wat iemand vindt? c:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 11:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    (...)
    Dit. En misschien bedoelt hij het heel anders. Ik heb ook zovaak een verkeerde/andere indruk van mensen, terwijl als ik er later naar vraag het van een grote deel heel anders bedoeld is. Sommigen kunnen nu eenmaal niet goed zijn in (gezichts)uitdrukkingen of het uitleggen wat ze bedoelen.
    Vaak heb ik zelf ook zoiets. Dan loop ik ergens en vaak hoor ik dan 'dat ik niet zo boos moet kijken', maar dat is mijn 'normale' gezichtsuitdrukking, dus ik kan daar verder niks aan doen.

    Maar goed, jij hebt je kaarten! Wat maakt het verder uit wat iemand vindt? c:

    Inderdaad. Ik vind het altijd juist leuk om een praatje met de klanten die in de winkel komen aan te knopen, en de meesten reageren hier ook heel erg positief op. Beter dan zo'n stuk chagrijn dat niks zegt. Waarschijnlijk was hij gewoon benieuwd omdat hij dezelfde interesses heeft ofzo? Anyway, je hebt je kaarten toch?


    ars moriendi