• Ik ben helemaal in een quiz-maak-mood en daarom heb ik een nieuwe quiz geproduceerd. Dit keer met hoofdsteden. Ik heb mijn best gedaan het niet te makkelijk te maken :D. Linkje onder/in de spoiler:






    Oeps ik zie dat mijn uitroepteken een vraagteken is geworden

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 16:06 ]


    ©1998

    Woohoe, ken er een heleboel!
    Bij sommigen heb ik echt maar aangeklikt wat het meest bekend klonk though :')

    Maar was nog best een uitdagende quiz (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat een leuke Quiz!

    Maar ik kende ze niet echt goed (':


    i wanna die with you once or twice.

    Lastige quiz! Toch wist ik er een heleboel (had ik niet verwacht)


    Treat people with kindness

    Whoei, ik ken er blijkbaar een heleboel. Hoofdsteden zijn ook best leuk om te kennen. :3

    Ik zag wel dat er één foutje ingeslopen is: De hoofdstad van Australië is Canberra en niet Cranberra. Wel een leuke fout, doet me aan de bessen denken. ^^
    Echt een hele toffe quiz!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Nyhavn schreef:
    Whoei, ik ken er blijkbaar een heleboel. Hoofdsteden zijn ook best leuk om te kennen. :3

    Ik zag wel dat er één foutje ingeslopen is: De hoofdstad van Australië is Canberra en niet Cranberra. Wel een leuke fout, doet me aan de bessen denken. ^^
    Echt een hele toffe quiz!


    De hoofdstad van Australië heet wel degelijk Cranberra. Het is namelijk af geleidt van Cranberry, de bes die heel veel in de omgeving groeit.

    Nee grapje natuurlijk, al meer mensen hadden het gezegd en ik heb het aangepast. Echt zo'n fout die er al van jongs af aan in zit en die ik iedere keer weer maak.


    ©1998

    2. [Waar of niet waar] De hoofdstad van Parijs is Frankrijk.
    Waar
    Niet waar


    Haha geweldig :')


    I wanna be a wizard!