• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Jo


    'Ik was wel bij hem, maar toen zag ik Jo ruzie hebben met Hook en heb ik net zolang Leslie
    geroepen tot ik besefte dat je hier nog was, toen ben ik maar weggelopen.' Opeens brandde een lichtje,
    "Was Jo Leslie bij Hook?" vroeg ik verbaast aan Megan. Als ze deed alsof ze mij was dan snap ik de wereld iets beter...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin

    Ik knik instemmend. 'Maar toen was zei ook weg, ik denk dat ze
    op haar hoofd geramd is met een haak. En toen was Hook ook weg.'
    Ik kijk een beetje sipper omdat ik me nu voorstel hoe groot de haak
    van Hook wel niet moest zijn.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    'Maar toen was zei ook weg, ik denk dat ze op haar hoofd geramd is met een haak. En toen was Hook ook weg.' ik krapte even op mijn hoofd, ja dat kan het zijn, ik voelde op dat moment toen ook wat pijnlijks, dat zou dat dus moeten zijn geweest, maar ik schonk er toen geen aandacht aan.
    "Ik denk dat we allebei terug moeten naar Hook," zei ik fluisterend tegen Megan, "Alles uitleggen enzo..."

    {Het gifje met dank aan Dark!}


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin

    'Nee, want ik heb hem gezien met nog een nieuweling, volgens
    mij heet ze Babette. Ik denk dat ze de zus is van Odette, snap je?
    Babette, Odette?' Ik glimlach en denk na hoe dat zou zijn. De zusjes
    Ettes :p

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:51 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    Ik glimlachte even toen ik het woordgrapje hoorde van Megan, "Ik heb hun ook gezien maar stel ze gaan weg, dan blijven wij achter, dat wil je toch niet? Dus we gaan gewoon naar het schip..." zei ik nog steeds op fluistertoon.

    {Ja ik weet dat dit Topic alleen op Neverland is maar Jo weet het niet dus daarom...)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin

    Ik kijk een beetje boos naar Jo maar doe wat ze wil
    en pak haar hand. Dan begin ik te rennen naar de andere
    kant. 'Hou me maar bij!' Gil ik naar achteren..


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    Megan pakt mijn hand en rent weg, 'Hou me maar bij!' ze kan hard rennen man! "Megan ik kan niet zo snel!" hijgde ik maar ze hoorde het niet, volgens mij niet in ieder geval. "Megan daar is het schip!" schreeuw ik harder, dit is echt onmogelijk! Maar ik denk dat ze dat wel had gehoord, "Megan stop! We zijn er!"

    {Op het plaatje geantwoord, Yes you do! Daar is het schip hoor!}


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin

    Ik stop abrupt, ik zie het nieuwe meisje, Babette voor het schip staan met Hook.
    Langzaan voel ik gewoon dat Jo zo tegen me aan zou botsen...
    5..
    4..
    3..
    2..
    1..
    'Hoi'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:18 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    Oh nee, ze stopt te snel! Meteen knal ik tegen haar aan, "Sorry" zei ik terwijl ik even mijn kleding gladstrijk.
    "Hé Hook!" schreeuw ik luid, ik hoop dat hij me hoort "Kom maar Megan..." zei ik terwijl ik haar hand vasthield, ik voelde me echt een grote zus, wel leuk, een klein zusje hebben...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:22 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin


    'Waar is je haak?' Ik loop om hem heen en zie hem achter je rug.
    'Meisje, deze man is een piraat net als die andere. Hij heeft een reuze haak!
    En nu moet ik weg! Doei!' Ik zwaai haar uit en loop dan met Jo mee terwijl
    ik grinnik. 'Ben je bang voor Hook?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'



    Captain Killian Jones Hook


    "Hé Hook!" verbaast draai ik om en vergeet ik dat ik mijn haak achter mijn rug hield, maar die is voor Babette nu volledig inzicht. "Bloody Hell." mompel ik. Hoe kon zij nu al zo snel weer op de been zijn? Maar nu zag ik dat ook Megan erbij liep. Gelukkig was er eindelijk een keer iets positiefs gebeurd op Neverland. Ik verwelkom Megan, maar Jo kijk ik enkel kwaad aan.
    'Waar is je haak?' Megan loopt om heen. 'Meisje, deze man is een piraat net als die andere. Hij heeft een reuze haak! En nu moet ik weg! Doei!' Ik laat een diepe zucht ontsnappen. Nee, er was weer niks positiefs gebeurd...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:30 ]


    If no one else will defend the world then I must

    Jo


    "Nee ik ben niet bang voor Hook, waarom denk je dat we er nu heen lopen..." zei ik met een knipoog.
    Hook verwelkomde Megan maar mij bleef hij boos aankijken, "Heb ik wat van je aan?" zei ik boos,
    "Hook, wat is er?" zei ik kalmer...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Captain Killian Jones Hook

    "Heb ik wat van je aan?" vroeg Jo boos. "Hook, wat is er?" ze klonk kalmer. De woeden begon weer in mij te borrelen. Deed ze nou net alsof er niks was gebeurd? "Jij hebt wel lef hè?" het verbaast me dat ik nog zo kalm blijf. Waarschijnlijk puur vanwege Babette en Megan. Het liefst was ik nu het zwaardgevecht begonnen met Jo.


    If no one else will defend the world then I must

    Jo


    "Jij hebt wel lef hè?" zei hij boos, nouja hij probeerde het tegen te houden...
    "Ja ik heb lef maar wat is er? Wat heb ik misdaan? Dat je me ziet als een meisje?" zei ik onschuldig, ik had zo'n gevoel dat Leslie niet echt een goede indruk had gemaakt op hem..


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Babette Woodley

    'Coole haak, zijn jullie echt piraten?' Ik kijk hem met open mond
    aan en stiekem ben ik opgewonden van binnen. 'Cool, en
    wat dat meisje betreft, laat haar,' ik knipoog naar het meisje
    , of bemanningslid. 'Zullen we naar binnen gaan en eten?'
    Voordat hij gaat vechten, en ik er als een haas van doorging wat niet
    gaat lukken op een lege maag, heb ik er alles voor over om te eten in plaats
    van dat hij nog bozer gaat worden.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:52 ]


    ~