• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:25 ]

    Noedels?


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:25 ]

    MT


    Spinning around, I'm weightless.

    Jeffmelon schreef:
    (...)

    Daarom maak ik dit topic, ik eet al elke dag noedels.


    Oh, haha.

    Spaghetti saus is meestal ook niet zo duur om te maken. Ik koop altijd een pakje van knorr waar je dan water en nog wat spul aan toe moet voegen. Koop gehakt in de aanbieding, uien en tomatenpuree. Die blikjes kosten 20 cent geloof ik. Meestal kan je er zo'n 3/4 porties van maken, vries de rest in voor de volgende keer. 8D


    Your make-up is terrible

    Oh, ik bedenk me net; kijk op de frugal reddit! Daar staan veel recepten voor weinig geld (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Pastaaa. Er zijn echt duizenden pasta recepten die makkelijk, lekker en goedkoop zijn! Ik weet niet of je op kamers/kot zit maar wat ik ook vaak doe is voor twee dagen koken, dan kun je net wat meer besteden en heel lekker eten. Ik kook ook vaak op aanbiedingen in de winkel.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, haha.

    Spaghetti saus is meestal ook niet zo duur om te maken. Ik koop altijd een pakje van knorr waar je dan water en nog wat spul aan toe moet voegen. Koop gehakt in de aanbieding, uien en tomatenpuree. Die blikjes kosten 20 cent geloof ik. Meestal kan je er zo'n 3/4 porties van maken, vries de rest in voor de volgende keer. 8D


    Bij de Appie heb je kleine blikjes tomatenpuree voor 7 cent en als je contant betaald en los afrekent betaal je maar 5 cent 8) Maar weet niet hoeveel je nodig hebt haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Pak pasta + pot tomatensaus = pure heerlijkheid.
    Meestal doe ik ook gewoon rijst, wokgroentenpak (400 gr) door twee delen en dat opbakken met wat woksaus.
    Of, aardappeltjes uit de oven met spinazie en dan doe ik er vegashit uit de oven bij, of een loempia uit de oven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan een hamburger opbakken en op een broodje/bolletje doen met alles wat je maar lekker vindt? :3

    Zandkoekjes zijn overigens ook heel makkelijk


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:26 ]

    pannenkoeken ?

    MagicInOurHeart schreef:
    pannenkoeken ?


    Hee daar had ik nog niet aan gedacht!

    Jeffmelon schreef:
    (...)

    Hee daar had ik nog niet aan gedacht!


    Om het nog makkelijker te maken; in de supermarkt kan je van die kant en klaar beslagpakjes kopen waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Bij de Aldi zijn die vet goedkoop C:


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Om het nog makkelijker te maken; in de supermarkt kan je van die kant en klaar beslagpakjes kopen waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Bij de Aldi zijn die vet goedkoop C:


    Dat is vet handig! Dankjewel (-:

    Pizza?:Y)


    Queer zijn is gewoon alles