• Hey iedereen,

    Ik heb een ongeveer twee maanden geleden een jongen ontmoet op een feestje, en we hebben daar nummers uitgewisseld etc.
    sindsdien praatte we echt heel veel over whatsapp, eigenlijk echt tot diep in de nacht dat we gesprekken hadden.
    Nu heb ik al een aantal keer met hem afgesproken enzo, en ik merk dat sinds we afspreken hij me eigenlijk ook meteen veel minder appt.
    En ik weet niet hoe het in een jongenshoofd gaat ofzo, ik heb wel is gelezen dat een jongen kan denken dat die je al voor zich heeft gewonnen enzo en dat die dan geen moeite meer doet. Of dat die niet meer geïnteresseerd is, maar dat lijkt me niet want we spreken nog gewoon af. Maar ik vraag me toch af of meer mensen dit herkennen en wat ze er tegen hebben gedaan?

    Alvast bedankt xx


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hij spreekt nog met je af, dus het is geen desintresse, dan is het waarschijnlijk dat hij denkt dat hij je al voor zich heeft gewonnen, toch?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Er kunnen allerlei redenen achter zitten, maar het hoeft in principe geen gebrek aan interesse te zijn. Je zegt dat je wel veel afspreekt - misschien dacht hij eerst over je als iemand waar hij mee appte, en nu iemand waar hij mee afspreekt? Ergens vorig jaar praatte ik heel veel met een vriend van me via Kik, maar toen we Facebook uitwisselden, zijn we eigenlijk binnen een week compleet gestopt met Kik, omdat we op die andere chat overgingen. Misschien is het gewoon zoiets!

    Maar ja, de enige manier om het echt zeker te weten is natuurlijk om het er met hem over te hebben. Succes!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als hij je echt heel erg leuk vond, dan zou die gewoon meer tijd in je steken. Harde waarheid, maar het is zo. Je kan hem er het beste mee confronteren dan in onwetendheid blijven zitten denk ik. Dat is voor jou veel gemakkelijker dan met al die vraagtekens blijven rondlopen. Als hij hetgewoon te druk had om te appen, dan zou hij je dat zeggen, sterker nog, dan zou hij gewoon tijd voor je maken. Als jongens iets op het oog hebben, dan gaan ze er voor. Of inderdaad zoals hierboven is genoemd, denk hij dat hij de trofee al heeft binnen gehaald.. dat kan ook ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ben er zelf eentje (dan bedoel ik een jongen xD). Nu moet ik toegeven dat ik hem wel een beetje snap. Ik heb ook zo'n geval gehad – eigenlijk lijkt het heel veel op dat van jullie.
    Ik ging naar de middelbare school en heb toen daar iemand ontmoet op de kennismakingsdag. Nummers uitgewisseld, we dachten, dan kunnen we een beetje appen enzo. Ik heb geen gevoelens voor haar, zij ook niet voor mij, alhoewel we dat wel dachten van elkaar (we zijn nu gewoon beste vrienden). Toen we in de grote vakantie vaker gingen afspreken appen we een stuk minder – in real life spraken we elkaar gewoon te vaak om nog over interessante dingen te kunnen praten over app dus nu ziet mij appgeschiedenis met haar er eigenlijk uit vol uitnodigingen en ideeën om af te spreken e.d. Ik denk dat dat het is! :)


    Try to trust people who support you in hard times. Because you can't trust others. –– Me.

    Toen ik mijn vriend leerde kennen appte we inderdaad ook tot diep in de nacht, na onze eerste date was dit ook opeens een stuk minder en nu praten we tot max 22:00 hahaha.

    Eerst zocht ik er ook van alles achter, maar later bedacht ik me het volgende:
    In het begin praat je veel met elkaar via de whatsapp, omdat je elkaar eigenlijk niet ziet en zo, maar nu jullie afspreken, spreek je elkaar ook in het echt, dus heb je elkaar minder te vertellen via de wa... in ieder geval is dit mijn conclusie :Y)
    Ik zal er niet te veel achter zoeken joh, zo lang hij nog af wilt spreken is er niks aan de hand, maak jezelf niet gek met twijfels want dst werkt er echt niet aan mee.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Heel erg bedankt voor al jullie tips etc. ik heb er veel aan gehad (flower)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing