• Naam: Corina
    Leeftijd: 24 jaar (22-05-1992)
    Woonplaats: Friesland
    Hobby's: Paardrijden, voetbal, schrijven & lezen.
    Kort iets over mezelf: Ik schrijf nu ongeveer 6 jaar en ben begin 2010 lid geworden van Quizlet waar ik toch wel erg actief ben. Verder ben ik nog steeds een studentje. In het bezit van 4 diploma's (VMBO, MBO niveau 3 en 2 MBO niveau 4) en in februari 2016 begonnen met HBO Sociaal Pedagogisch Medewerker aan Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Naast school werk ik als serveerster in een Italiaans restaurant en als barmedewerkster in de beide kroegen (zelfde eigenaren). Verder ben ik een gelukkige amazone met een eigen paard waar ik officiële dressuurwedstrijden mee rijd. Naast dit alles heb ik ook al vier jaar een geweldig oppas adres met inmiddels vier kinderen waar ik vaak in de weekenden oppas. Drukte genoeg dus!
    Fandoms: Voetbal, Harry Potter, Huis van de Nacht, The Mortal Instruments, The Hunger Games en OP.
    Mijn stories zijn ook te lezen op Wattpad || CorinaM22


    Lopende verhalen (1):





    Rosalie Nora Schröder is een Duits meisje dat door de problemen van haar vader als prostituee moet werken om zijn schulden af te betalen. Tijdens het EK in Frankrijk worden Rosalie en haar vriendin ingehuurd door de FIFA om de Duitse voetballers te plezieren en daarmee ook een deel van haar vaders schuld af te betalen. Rosalie ziet dit als kans om een rijke voetballer aan de haak te slaan en zo schoonschip te kunnen maken. Ze vind dat wat ze nodig heeft bij Bastian Schweinsteiger, tot hij achter haar plan komt...

    The art of seduction || Bastian Schweinsteiger



    Tijdelijk gepauzeerd (0):

    ~


    Afgeronde verhalen (0):

    ~


    Coming soon(0):

    ~


    Stand Alones(0):

    ~


    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 1:34 ]


    ~

    Fandoms: Voetbal, Harry Potter, Huis van de Nacht, The Mortal Instruments, The Hunger Games en OP.


    I like you!!! Bij mij is het (bijna) exact hetzelfde!

    Rode_Duivels schreef:
    (...)

    I like you!!! Bij mij is het (bijna) exact hetzelfde!


    Oehh niceee! Al heb ik eigenlijk alleen maar voetbalverhalen geschreven, haha. Heb nog wel een idee liggen voor The Hunger Games, maar voetbal is eigenlijk mijn grootste fandom ^^


    ~