• Haaaii ik begin een nieuwe serie dus ik heb mensen nodig.

    Hoofdrol:

    Toekomstige Vriendin Hoofdrol[TKGV Bill]:

    Toekomstige Vriendin Hoofdrol 2:

    Vriendin Gustav:

    (TKGV=Toekomstige Vriendin)

    Info nodig:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Likes:
    DisLikes:
    Text:


    Rol: Hoofdrol of Toekomstige Vriendin Hoofdrol[TKGV Bill]

    Naam: Charissa.

    Leeftijd: 17

    Karakter: bitchy, ego, lief en hyperactief.

    Likes: uitgaan, dansen en vrienden

    DisLikes: Huppels en Nerds

    Text:Hoi Peepz, Ik ben Charissa, but call me Char. Ik leef al zestien jaar op deze peace volle wereld. Ik ben een bitchy meid, maar dat geraak je wel gewoon, ik kom op voor mezelf en weet vaak niet wat ik zeg, ik flap er gewoon alles uit zonder dat ik er bij nadenk. Ik heb een ego, maar ook dat geraak je gewoon. Ik ben best wel een lief persoontje en ben te hyperactief volgens mijn vrienden. Ik ben een babbelkous, leer er mee leven =). Ik heb een hekel aan Huppels omdat ze fake zijn, faker dan babrie en ook aan Nerds omdat ze slimmer zijn dan mij. Ik hou van Dansen, uitgaan en me vrienden.

    Toedelz Peepz.


    *He's the one.

    Rol: Hoofdrol of Toekomstige Vriendin Hoofdrol[TKGV Bill]:

    Naam: Say

    Leeftijd: 17

    Karakter: Alleen lief als je lief voor mij bent. Trouw aan echte vrienden. Eigenwijs, nieuwsgierig, koppig en brutaal.

    Likes: Muziek, Skaten, Dromen, Onweer en Lolly's

    DisLikes: School, mensen die me niet accepteren, vooroordelen, naaktslakken

    Text:
    Hoi! Ik ben Say, een eigenwijs persoontje van 17 jaartjes jong. Muziek is mijn leven: Ik speel gitaar, drum, keyboard/piano en kan een beetje zingen. Verder luister ik de hele dag. In mijn vrije uurtjes ben ik óf op de skatebaan te vinden, óf schrijf of teken ik. Sommige mensen hoeven me niet omdat ik anders ben dan de rest, maar dat vind ik pure bullshit: ik mag toch zelf wel uitmaken hoe ik ben?! Als je me een beetje kent weet je dat ik eigenwijs, nieuwsgierig en koppig ben. En als je het nog niet wist, weet je het nu!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol: Vriendin Gustav
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 18
    Karakter: altijd vrolijk en kan behulpzaam zijn
    Likes: Kauwgom Lolly`s en Gustav
    DisLikes: mensen die denken dat ze alls zijn
    Text:
    Haay ik ben Nickita
    ik ben 18 jaar en heb net mijn rijbewijs gehaald
    daar ben ik echt superblij mee nu kan ik lekker met de auto inplaats van alsmaar fietsen in bijv de regen
    Ik ben altijd vrolijk en geniet van me leven ook kan ik behulpzaam zijn als het moet en kan verlegen worden maar dat komt meestal door complimentjes ik weet dan niet wat ik daar mee moet en word dan verlegen
    Ik schrijf graag teksten en tekenen vind ik ook leuk om te doen maar dan wel Anime en Manga tekeningen
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af doei doei <3


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Toekomstige Vriendin Hoofdrol[TKGV Bill] of vriendin Gustav

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17

    Karakter: Bitchy, Lief, Grappig, Sarcastisch, Lief, Behulpzaam, Eigenwijs, Betrouwbaar

    Likes: Shoppen, feesten, zingen, dansen, ice cream, milkshakes

    DisLikes: spruitjes, mac donalds, pizza, arrogante mensen

    Text:
    Hé! Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaar oud, ik ben addicted to: dansen, zingen, shoppen, feesten en nog veel meer dingen XD. Verder bespeel ik gitaar en piano. Ik shop echt het liefst elke dag x'D. Ik ben verder een heel hyper en vrolijk meisje x'D. Ik ben verslaafd aan milkshakes en dan vooral chocolade milkshakes ;] Ik ben ook verslaafd aan chocolade. Mijn uiterlijk is nogal apart ik ben een soort skater/scene girl. Eigenlijk ben ik gewoon mezelf, en als je dat niet accepteerd i don't damn fricking care. But I need to go! Bye.<3

    Rol:Toekomstige Vriendin Hoofdrol 2:


    Naam: Ashley

    Leeftijd: 17

    Karakter: Grppig,bitchii

    Likes: BUTTERFLY'S

    DisLikes: insecten,schOoll,huppels

    Text: hii^^ iké ben ashley,ash vOor vriendnjes,iké ben 17&& heb een Hekel aan huppels,myn mood: DOOD DE HUPPELS! (A)
    Ik kan héél grappig zijn,maar ook een bitch,vOor de rest nix speciaal,bye(H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Rol:Vriendin Gustav

    Naam:Kendra

    Leeftijd:18

    Karakter:Aardig, Lief, Verlegen als ze je niet kent

    Likes:Big Sun Glasses, Chocolade, Kauwgom

    DisLikes:Wannabe's Huppels . Arrogatjes

    Text:

    Hi Hi
    Sweety's , Ik ben Kendra.
    Ik ben 18 jaar gelden hier op de aarde neer gedropt door een alien. Wel lollig eigenlijk (flower)
    Soms heb ik wel humor en ben een beetje verlegen als ik ej niet ken , en als ik je in het begin al niet mag oeei oppassen geblazen :D.
    Weetje dat deze planeet de einigste planeet op de aarde is met chocola?
    I like it :P. Ik zing en ik speel gitaar . Ik geef ej een tip geven hoor mij niet zingen , het is vreselijk denk ik

    Maar ikkhh moet gaan er staad iemand voor de deur hopelijk gustav ^^ (flower)
    Kiss kiss and bye bye Kendra


    (K)