• ik doe meestal een hoge staart of een schuine vlecht.of soms los
    xxx


    So Wrong, It's Right <3

    meestal gewoon los.. of anders een staart..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik laat het los. Van een staart krijg ik altijd koppijn.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    gewoon los heb nog niet lang genoeg voo in een staart(A)
    maar als dat wel weer is dn oook in een staart(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gewoon Los laten ^^

    Gewoon los. Ik had ergens gelezen dat het slecht is om met je haren vast te slapen, en sindsdien doe ik dat dus niet meer :'). Het kan slap gelul zijn, maarja, ik ben snel over te halen :'p


    I recycle my thoughts.

    los^^ als ik het in een staart doe, staat de volgende ochtend heel die staart in me haar XD


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Niks, ik heb krullen, als ik het vast doe word me haar nog lelijker :O (ja vind me krullen wel mooi, maar niet als ik het een tijdje niet gewassen heb:P)

    losxD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Los natuurlijk. Waarom meoilijk doen als het ook makeknlijk kan :')

    Los x'D Als ik een staart indoe doet het pijn, want ik lig ook op mijn rug:P


    a figment of your imagination

    me haartjes zijn te kort ik ben een kort kapsel.. ik had eerst lang har. mar nu niet meer ik werd gek van de klintten.


    ik kan me haar wel een staartje doe,, akkeen dn heb ik 3 centemeter.. staartje ik slaap ltijd zonder


    Some angels have no wings.

    ik meestal gewoon los, want met staart staat de volgende ochtend men haar zo POEF maar anders als ik die inheb heb ik er toch geen las van, ik lieg altijd op men zij of buik xD


    your eyes are like stars in the night.

    Ik kan niet liggen met een staart, of whatever. _O-


    -

    Los,als ik het vast doe kan ik niet meer slapen..

    Los natuurlijk. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan :')

    Ja n_n


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42