• Hi there!

    Mijn Youtube kanaal staat eindelijk online! Voor nu zal ik proberen om elke week een video online te plaatsen waarin ik wat van de spullen die ik online besteld heb te laten zien. Mijn eerste video staat zelfs online! Ik heb een beetje last van mijn hooikoorts, wat je ook zeker zal horen, haha. De kwaliteit is helaas niet zo geweldig.

    Mijn kanaal



    Je kan me ook volgen op:

    Twitter
    Instagram

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 16:46 ]


    Your make-up is terrible

    Tarrant schreef:
    (...)
    Je hebt die legging besteld /wbw. Nee, just kidding.


    Haha, ik dacht meer iets van make-up of een sieraad of zo. Iets lekker goedkoops


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik dacht meer iets van make-up of een sieraad of zo. Iets lekker goedkoops

    Hehe, yes, I know, maar dat was het eerst wat in me opkwam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, yes, I know, maar dat was het eerst wat in me opkwam.


    Haha ah well, misschien dat ik die ook wel doe. Ik denk dat ik gewoon wat dingen om uit te kiezen geef uit de dingen die ik heb laten zien of zo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ah well, misschien dat ik die ook wel doe. Ik denk dat ik gewoon wat dingen om uit te kiezen geef uit de dingen die ik heb laten zien of zo.


    Je kunt altijd op Etsy kijken. Nederlandse verkopers selecteren en dan je budget, dan krijg je altijd leuke dingen!c:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je kunt altijd op Etsy kijken. Nederlandse verkopers selecteren en dan je budget, dan krijg je altijd leuke dingen!c:


    Maar ik heb niet alleen Nederlandse viewers. Ik denk dat het makkelijker is vanuit Wish, omdat de verzendkosten gewoon hetzelfde zijn en de producten vaak ook goedkoper.


    Your make-up is terrible

    Voor je allereerste video is dit zeer zeker niet slecht, Nikki!
    Ik hem 'n abo genomen op je kanaal. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Voor je allereerste video is dit zeer zeker niet slecht, Nikki!
    Ik hem 'n abo genomen op je kanaal. :Y)


    Thank youuu


    Your make-up is terrible